Haha geen erg boeiend topic dit, gewoon even m'n spanning delen Vanaf het eerste moment hebben we gezegd dat we niet wilde weten wat het geslacht van ons kindje was. We waren het er allebei over eens, het was leuk als het een verrassing bleef. Maar een week of 3 geleden hadden vl en ik het erover en toen bleek dat we toch allebei wel erg graag wilden weten of het een jongetje of een meisje is. Maandag is het (hopelijk) zover. Om 19.30 hebben we een afspraak voor een pretecho met geslachtsbepaling En sinds we besloten hebben dat we het wel willen weten vind ik het zooooo spannend! Ben zo ontzettend nieuwsgierig! Hahaha kan bijna niet wachten tot het maandag is. Vl net zo hoor. Het is ook niet echt dat we perse voorkeur hebben, het cliché van gezond en compleet is het belangrijkste is ook echt zo. We neigen allebei wel naar een lichte voorkeur, maar tegelijk maakt het ook niet uit. Een jongens naam hebben we al, een meisjes naam nog niet, dus als maandag blijkt dat het een dametje is moeten we nog aan het werk Haha, gewoon ff m'n verhaal en nieuwsgierigheid kwijt, meer niet
Oeh spannend!! Ik heb 3 jongens en weer zwanger. Bij alle 3 heb ik een pretecho gedaan. Dit keer wil ik het niet weten. Ik denk namelijk weer een jongen. Ben benieuwd of ik mijn nieuwsgierigheid kan volhouden tot de bevalling
Super spannend idd! Wij wilde het wel weten zodat we Ons konden voor bereiden.. We hadden voor allebei al een naam klaar dus het maakte voor ons niet uit. Nog even vol spanning en dan weet je het! Succes!
Spannend! veel succes & plezier maandag! Wij hebben er voor gekozen het niet te willen weten en tot nu toe blijven we daar ook bij
Veel plezier maandag! !!! Spannend zeg! Ik heb woensdag pas de eerste echo en vind het ontzettend spannend! Ik tel al weken af en hoop op een mooi knipper lichtje. Nog 1 dagje voor jou!
Heel veel plezier!!! Wij hebben ook al 2 namen... Maar willen het wel weten tegen die tijd. Gewoon omdat het handiger shoppen is Het maakt ons echt niet uit.
Herkenbaar dat zo zenuwachtig zijn ervoor!! Bij de eerste wisten wij niet wat het werd. Dit keer wilden we het wel graag weten en waren we beiden echt zooooo zenuwachtig voor de geslachtsbepaling. Gek, als je besluit dat je het als verrassing tot het eind houdt dan is het veel beter te handelen. Toen wij dit keer hoorden dat we een meisje kregen was het door de spanning ook de aller eerste keer ooit dat ik bij een echo moest huilen. Niet zozeer omdat het een meisje was maar die spanning! haha Oh en succes morgen!
Super spannend! Het is zooo leuk! Hier ook alle 3 willen weten. En die echo's staan nog goed in Mn gedachte! Heel veel plezier meid!
Ah wat een lieve reacties allemaal! Dank jullie wel!!! Super spannend hoor, nog een nachtje hahaha Wat betreft het shoppen maakt het me nog niet eens zoveel uit... Ik ben niet echt een roze-meisje-meisje, dus alles blijft vrij neutraal, ongeachte het geslacht.. Maar ik heb vanaf het begin een soort van lichte voorkeur gehad, en wilde niet dat die voorkeur zich verder zou ontwikkelen tijdens de zwangerschap terwijl je eigenlijk nog niet weet wat het word. En gelukkig dat vriendlief er hetzelfde over En natuurlijk laat ik het morgen gelijk weten! Jynn, ik zal voor jou hard duimen voor een mooie eerste echo met een mooi kloppend hartje woensdag!!!
Veel plezier! Ik vond het ook zo spannend Had een lichte voorkeur en een sterk voorgevoel voor een meisje. Het bleek een jongetje te zijn. Deze knul is net zo welkom als wanneer het een meisje was geweest maar moest wel even schakelen en was blij dat ik dat niet bij de geboorte had na 40 weken. Had me dan behoorlijk schuldig gevoeld. Nu heb ik het op mn gemak op me in kunnen laten werken en na een paar dagen was ik eraan gewend en ben ik losgegaan met shoppen Nu doe ik niets liever dan stoere babykleren shoppen, zo leuk die felle stoere kleuren! Heel anders dan pastel en roze en glitters etc. maar absoluut niet minder leuk.
Geweldig zeg! Je verwoord precies zoals ik het voel, daarom wilde ik het graag nu weten ipv te wachten... Heel tof! Heb me er best even 'raar' over gevoeld nl.... Haast schuldig dat ik zo dacht... Het is idd niet zo dat de voorkeur zo sterk is dat ik niet blij zou zijn als het anders is, maar het lijkt me idd zo'n omschakeling als je daar pas met de geboorte achter komt... En dan zit je ook al met de hormonen enzo, liever nu idd en dan lekker wennen aan het idee van een jongetje of meisje
Zo is dat hoor. Helemaal niet gek. Denk dat de meesten wel een lichte voorkeur en/of voorgevoel hebben. En is gewoon schakelen als het anders blijkt te zijn. Niet minder leuk maar je moet even afscheid nemen van een bepaald beeld wat je had. Ik had al jaren het idee dat er 2 meiden in ons gezin zouden zijn en geen jongen. Gewoon een sterk gevoel en daardoor is ook een voorkeur ontwikkeld, leek me zo gezellig! Nu dus afscheid genomen van dat toekomstbeeld. Geen twee meiden, maar een meisje en een jongetje. Ook goed! Kan me nu echt niet meer voorstellen dat er een meisje bij zou komen, gek hoe dat werkt
Spannend he! Wij wilden het dit x ook weer weten en ik had in eerste instantie het gevoel dat het weer een meisje was, totdat we met de cimbinatietest een voorspelling hebben gekregen dat het voor 75% een jongen was. Had ik toen maar niet gevraagd aan de echoscopiste, want vanaf dat moment hield ik me er zo aan vast dat het een jongen was, terwijl het natuurlijk nog niet helemaal zeker is. Maakte mijzelf echt helemaal gek, was geen leuke spanning meer. Ik had zelf geen voorkeur, maar dacht stel dat het toch een meid is moet ik helemaal omschakelen. We weten nu sinds een paar dagen dat we toch een zoon verwachten en alle spanning is er nu af. Haha helemaal opgelucht en blij dat we het eindelijk weten. Veel plezier morgen, het blijf toch bijzonder om je kleintje te mogen zien of het nou een meisje of een jongen is.
Ik weet nog heel goed hoe wij het vonden toen we het eenmaal wisten. Het was super bijzonder, zo leuk om te weten dat je een dochter (of zoon) krijgt. Alsof alles dan ineens echt wordt. Tot die tijd kon ik me amper voorstellen dat er echt een kindje in me groeide. Zelf dacht ik heel sterk dat het een jongen zou zijn. Had zelfs al blauwe hydrofieldoeken gekocht Dus ik moest echt even wennen toen het een meisje bleek te zijn. Maar ik kon me er daarna daar helemaal op richten, en was er ook super blij mee. En nu lijkt het me heel gek als er een jongetje bij zou zitten. Ik zag mezelf vroeger als jongensmama, dat heb ik dan ook altijd gedacht te worden maar ik kan me dat nu niet meer voorstellen. Veel plezier bij de echo!
kleintje groeit goed! En hartje klopt zo mooi... En......... We krijgen een zoontje! haha het was ook overduidelijk. Geen twijfel over mogelijk. De echoscopiste zei: we mogen geen garanties geven, maar als dit geen jongetje word dan kom ik voor je behangen!