Ik ben benieuwd naar meiden die ervaring hebben met de kv 2v5 en zwanger&kids testen. Tot nu toe hier nog niet raak! Nieuwe ronde nieuwe kansen Ik zelf heb al een aantal keer getest met beide testen. Als ik dacht wat te zien kwam toch mijn menstruatie weer op gang. Zijn er meer meiden die hier ervaring mee hebben? Ik zit nu op 6dpo Ik weet het, nog erg vroeg. Maar kon het niet laten! haha. Nou heb ik gister een kv 2v5 gedaan en vandaag een zwanger&kids. Op beide een licht streepje te zien. Maar ik wil geen valse hoop dus gooi het op een indroger. Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn met deze testen
Mijn ervaringen met kv2v5 zijn gewoon goed. Geen valse streepjes etc gehad? Ervaring met z&k is minder. Wel vaker valse streepjes, lees ik ook vaak van anderen hier op het forum. 6dpo is veel te vroeg hoor. Volgens mij nestelt je eitje pas tussen 6 en 10 dpo. Tenzij je ei vroeger is geweest natuurlijk. Heb je een foto van de testen?
Hier ook heel tevreden van kv 2v5, en ook die van sensitest. Mijn 1e test was gelijk een knaller. Maar helaas...
Bedankt voor jullie reactie's! kat80, sorry voor het verlies... De kwaliteit van mijn camera is niet goed en na het uploaden worden naar mijn idee de foto's ook wat onduidelijker.. Deze test is van vanavond, het lijntje lijkt iets duidelijker dan gister..
Ja ik zie hem ook, maar op foto lijkt hij idd wat grijzig...Lichte testen geven op foto wel meestal een vertekend beeld maar ik duim dat het goed zit voor jou!
Ik had de foto helaas al verwijderd in kleur. Vandaag mijn nod en vanmorgen een kruidvat testje gewaagd. Zie hier het resultaat:
In het echt is er een heel licht 2e streepje te zien. Maar ik hoop het ook! Afgelopen dagen beetje bruin verlies? Wat begon met licht roze afscheiding maar daarna dus veranderde naar bruin. Weet niet wat dit betekend..