pffff,dat afwachten é....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marjetje, 16 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjetje

Marjetje Lid

28 feb 2007
    25
    0
    0
    Oh,ik word zot,elke keer dat afwachten,je voelt dit,je voelt dat....je leest hier en daar wat,ik maak mijn eigen kop zot. ik begin dan te twijfelen of hetgene ik voel wel echt is! in feite gaan de maanden vlug maar die twee weken van afwachten duren een eeuwigheid!en ik heb ook een onregelmatige cyclus,dus kan het al op 28 dagen en 35 kan ook dus dat maakt me nog onzekerder! dat zou moeten zijn dat je dat van de eerste keer weet é als het raak is of niet,hihihihi.Nu ja,iedere maaand zit ik met dezelfde gevoelens maar ook die 2 afwacht weken gaan voorbij é. Ik denk dat ik eens een dagboek aanleg,voor alles te noteren wat ik voel tijdens de klus en afwachtperiodes...zijn er nog die zich zo ambetant voelen tijdens de afwachtperiode? :-#

2. kattja

kattja Actief lid

11 apr 2007
    468
    0
    0
    Hee marjetje,

Ja die twee weken kunnen soms lang duren. Ik ben dan meestal hier niet zoveel te vinden anders kun je jezelf wel helemaal gek maken. Een keer in de zoveel dagen kijk ik dan eventjes en dan denk ik oh is het nog maar zoveel dagen wachten? dat helpt bij mij wel altijd. Maar ja het blijft lastig allemaal...

3. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

ik snap wat je bedoelt marjetje..
    ik dacht eerst dat het alleen die 2 weken voor nod was, maar helaas blijf ik er heel de dag mee bezig. en ik kom hier elke dag, kan het niet laten..
    en wat betreft, ik voel van alles. had ik ook. steekjes, misselijk, en toch ongi. heb me dan ook echt voorgenomen niet meer teveel daarop te vertrouwen, je lichaam kan je echt wel voor de gek houden.

Deel Deze Pagina