Hoi meiden! Ik wil ook eens wat bij jullie in de groep gooien.Ik ben in januari dit jaar gestopt met de pil,omdat we voor een kleine wilden gaan.In februari was het meteen al raak,maar helaas kregen we een MK in april na 6 weken zwangerschap.Mijn lichaam heeft het dode vruchtje wel zelf eruit gestoten. Nu heb ik met pil altijd standaard een cyclus gehad van 28 dagen,maar sinds ik gestopt ben is er geen pijl meer op te trekken.Die mk zal er ook geen goed aan doen dat geloof ik ook wel.Na de mk zijn mijn cycli vervolgens 33,39,32 dagen,maar nu is het alweer de 49ste dag,en ik merk niks en voel ook niks.Ik heb in de tussentijd wel 2 keer een negatieve test gehad,maar de ongesteldheid is ook nog in geen velden of wegen te bekennen.Ik maak me een beetje zorgen hierover.Ik ben ook 37 jaar,misschien dat dat een rol speelt. Vraag is nu,wanneer is het verstandig om langs de ha te gaan?Ze zeggen dat je dan een half jaar moet wachten dacht ik,maar ik weet het ook niet.Graag jullie tips hierover.Alvast bedankt! Groetjes,Belinda. P.s.ik geloof dat dit topic niet helemaal op de goede plek is beland.Mocht dit zo zijn wil iemand hem dan even op de goede plek plaatsen?Bedankt!