pffff de gouden kooi

Discussie in 'De lounge' gestart door acire, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evita

    Evita Actief lid

    26 jun 2007
    137
    0
    0
    ik ook hoor sim ;)
     
  2. Sjaaak

    Sjaaak Bekend lid

    6 jul 2006
    509
    0
    0
    Assen
    nou dat gaan waneer ze willen ? dan zijn ze tog hun 10.000 euro inleg kwijt ? of was dat niet hiermee
     
  3. sim

    sim Niet meer actief

    dan nog weten ze waar ze mee instemmen toch? vooral degene die er nu bij komen
     
  4. Niet meer actief

    ja ik kijk er ook nog steeds graag na!
     
  5. Miep en Miep

    Miep en Miep VIP lid

    27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ik keek altijd..maar ben sinds 2 weken gestopt..
    vond het te erg worden..
    dus kijk nu helemaal niet meer...
     
  6. sim

    sim Niet meer actief

    het is inderdaad wel erg, mijn man irriteert zich ook wel eens, die moet verplicht mee kijken :) tegen 8 uur geef ik altijd de fles en dan is het standaard op tien.

    we zitten vaak wel te klieren en dan roepen we "raak me niet aan" haha, of goh, gaan we para doen :D
     
  7. Diaantje78

    Diaantje78 Niet meer actief

    Het is toch fokking niet normaal meer al dat terror ;)
     
  8. Remember

    Remember Fanatiek lid

    18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    =D>
     
  9. sim

    sim Niet meer actief

  10. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Wat een walgelijk filmpje zeg. Kan me goed voorstellen dat Huub helemaal uit zn dak ging. echt niet normaal zeg.
    Krijg hier een nare smaak van in mn mond ...
     
  11. Evita

    Evita Actief lid

    26 jun 2007
    137
    0
    0
    Ik denk dat je dgk nooit gevolgd hebt? want huub heeft ook aaardig wat uitgespookt hoor en ook niet de minste dingen!

    ennnuhhhh als het hem niet bevalt? dan gaat ie toch lekker naar huis? ;)
     
  12. wendyfardo

    wendyfardo Bekend lid

    6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    ik ben ook een fervent kijker en streamer vind het geweldig 8)

    en idd als het ze niet bevalt gaan ze toch en huub is ook niet de liefste die trekt mensen hun bikini slipje naar beneden :confused: :rolleyes:
     
  13. Noor

    Noor Actief lid

    4 jul 2007
    255
    0
    0
    Brrr... Dat is in veel gevallen pas echt terror!
     
  14. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    1 grote aso nepshow,..
    hou het wel in de gaten, stream niet meer, tv irriteer ik mij ook aan, daar er niks normaals meer gebrurd,..schreeuwen schreeuwn en nog eens schreeuwen,...
    en sommige mensen vind ik zo eruggggggg dat ik mezelf er heel druk om kan maken,..

    die meid van 19 amanda,.. pfffffffffffffffffffffffff
    het zal je kind maar wezen,.....
    of die natasia, zal je ma maar zijn,.....
    of brian je vriend brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :evil:
     
  15. mijn vader en broertje kijken er ook naar, ook de streams, alleen volgende maand geen streams,
    omdat Tien zich niet aan de regels houd die ze gemaakt hebben en dus nooit ingrijpen als er wat is, en dat er ook niet altijd de boetes of wat dan ook uitgedeeld worden...
     
  16. Niet meer actief

    volgens mij is dennis ook hartstikke nep
     
  17. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Dat ik fan ben wil niet zeggen dat ik het niet zie, alleen ik denk niet dat alles doorgestoken kaart is. In sommige gevallen zijn de bewoners wel gestuurd maar om nou te zeggen dat het allemaal nep is, nee echt niet.
    Van Nadia was ook verwacht dat ze tussen Amanda en Brian kwam, de eerste dag heeft ze het geprobeerd door bij hun te slapen en nu na twee weken zijn Amanda en Nadia de beste vriendinnen en is Jaap verliefd op Nadia wat toch echt de bedoeling niet was. Je kunt mensen sturen maar niet hun leven bepalen.
     
  18. niva

    niva Fanatiek lid

    16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Nou...
    Ik vind dit nogal schokkende filmpjes. Of die "huub"nou zelf wel of geen lieverdje is, dat maakt helemala niks uit. Ben er best van geschrokken dat we dit op de nederlandse tv uitzenden.
    Natuurlijk kunnen ze gaan wanneer ze zelf willen..maar zo makkelijk is 'eigen keus'natuurlijk niet. Ik vind het gewoon echt walgelijk dat er niet ingegrepen wordt...Maar het is aan sommige reacties wel te zien waarom dat niet gedaan wordt..mensen die kijken kicken dara blijkbaar op.

    Ik snap niet wat er leuk is aan het zien van een jongen die wordt vastgehouden door drie anderen en die moet toekijken hoe zijn vriendinnetje (denk ik?) door drie wijven wordt gegrepen ..Echt walgelijk!
    Ik begrijp dat de echte wereld ook zo werkt en dat het zogenaamd een spiegel van de werkelijkheid moet voorstellen enzo..Maar zou je in werkelijkheid ook niet ingrijpen als je zoiets op straat ziet gebeuren?


    Bah ...Kan er verder weinig over zeggen

    Leuke voorbeeldmama trouwens die natasia.
    Loopt je moeder op tv voor heel nederland een groepsaanranding te organiseren en schreeuwt keihard': trek die bh uit!"
    Kunnen we ons straks weer afvragen hoe het toch kan dat die kinderen over een paar jaar volledig ontspoort raken.
     
  19. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ach natasia wil gewoon naar huis en de neppers van tien doen er volgens mij alles aan om dit vroegtijdig te doen,..
    nu moet ze mal doen denk ik, om weggestemd te worden opdat ze dr inleg terug krijgt ,.. denk ik .
     
  20. meisje26

    meisje26 Fanatiek lid

    6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    nou wij kijken ook en het meest erger ik me aan die natasia en amanda, wat een slettebak die amande en schreeuwlelijk natasia wordt je ook helemaal gestoord van. Maar toch kijken he ;)

    Ik ben voor Huub en Lieke! de rest vind ik werkelijk te ordi voor woorden en terrorjaap vind ik maar een viezerik...brrrrr

    xx
     

Deel Deze Pagina