pffff de gouden kooi

Discussie in 'De lounge' gestart door acire, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renate28

    Renate28 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Blijkbaar lukt het haar toch aardig. Ik las net dat ze samen een erg spannend nachtje hebben doorgemaakt met z'n tweetjes. Bloot en zoenend...
     
  2. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    tja af en toe kijk ik eens en dan denk ik wat een sensatie programma, maar toch blijf je de aflevering dan afkijken.
     
  3. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    er is ergens een petitie om de goudenkooi te stoppen!
     
  4. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    dat vind ik ook wel weer ver gaan kijk er dan gewoon niet naar als je het niets vind toch? misschien is het wel handig om het iets later uit te zenden 8 uur is toch best vroeg.
     
  5. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    ja ach ik kijk er graag naar vind het wel grappig! vraag me iedere keer weer af wat die mensen nou gedreven heeft om het huis in te gaan zou het nou echt het geld zijn ik geloof het niet!
     
  6. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    tja maar over het algemeen was het met Huub wel altijd mano a mano, en niet zoals hier nu gebeurde 6 tegen 2 (3 tegen 1) wat gewoonweg walgelijk was om te zien, als je zoiets ziet gebeuren op straat zou je er zo op inhakken met een honkbalknuppel om te zorgen dat ze die meid met rust laten....t was gewoon een groepsaanranding :(
     
  7. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik vind het jammer dat ze die regels hebben versoepelt.

    Nena is eruit gegaan om een "trapje" richting brian, terwijl ze elkaar nu allemaal afslachten.

    ik keek het eerste iedere dag, nu helemaal niet meer. Het enige wat je nog ziet is sex en vechten!
     
  8. Niet meer actief

    Precies, vergeleken wat wat ze nu allemaal doen, stelde die trap van Nena niks voor. Of het akefietje met Huub en Nathaniël... raar hoor, dat het nu allemaal weg mag. Tja, anders was het huis te snel leeg denk ik ;)
     
  9. Pipo

    Pipo Actief lid

    7 jul 2007
    159
    0
    0
    Ik vind het gewoon echt niet prettig om naar te kijken! Heb t geprobeerd om 's avonds om 20.00 uur te kijken maar ik vind het veel te ver gaan, wil de kijkcijfers niet verder omhoog helpen.
     
  10. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    nathanael :oops: wat een leukerd!
     
  11. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    de kijkcijfers zullen wel beter zijn nu het wat pikanter is. ik denk dat ik toch maar weer eens ga kijken.
     
  12. Floddertje

    Floddertje Actief lid

    10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik kijk wel eens met mijn vriend mee en ik verbaas me echt over het gedrag van die mensen.

    Ik vraag me ook serieus af hoe deze mensen na de Gouden Kooi weer denken te gaan functioneren in de samenleving. Niet alleen in het contact met hun familie en vrienden, maar die mensen zullen toch ook weer een keer aan het werk moeten. Stel je voor dat jij op een dag wordt voorgesteld aan je nieuwe collega en het is iemand uit de Gouden Kooi.
     
  13. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    iedereen daar verlaagd zich tot mekaars niveau, en steeds zakken ze een stukje dieper.
    ik vind het heerlijk om me rot te ergeren of om leedvermaak te hebben. daarom kijk ik. wat kan het mij nu schelen of het echt is of niet. ze dagen mekaar uit, en laten het zelf zo ver komen.
    je kijkt of je kijkt niet, simpel.
     
  14. Ranjeewha18

    Ranjeewha18 Niet meer actief

    mijn vriend en ik kijken ook samen,!
    maar we verbazen ons steeds maar weer..
    Dat mevrouw Natasia er nog steeds erin zit!
    sowieso, zou ik me niet zo verlagen als dit..!
    maar een moeder met een voorbeeld functie..!
    Sorry dit gaat te ver!
     
  15. Iris

    Iris Fanatiek lid

    7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Ik vind het een heerlijk programma!

    Hoe belachelijker ze met elkaar omgaan hoe meer ik geniet.

    Tis gewoon een idioot stelletje bij elkaar.
    De ene doet niet onder voor de ander.

    Huub was in het begin van zijn komst ook een absoluut onpasselijk ventje en wat de een trouwens bij de ander doet intersseert mij niets..what goes around comes around.
     
  16. stitch

    stitch Fanatiek lid

    24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    ik vind het geweldig om naar te kijken.
    alleen soms denk ik waar kijk in vredes naam naar......alleen maar geschreeuw!
    zal het dan echt nep zijn?
     
  17. Iris

    Iris Fanatiek lid

    7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    , maar dat het een keer goed fout gaat dat weet ik zeker.

    Dan krijgen we een soort Cluedo...wie heeft Huub vermoord en met welk wapen plus om welke reden..en dan is iedereen verdacht en heeft Lieke het gedaan!

    Oke ik draaf door..:)
     
  18. stitch

    stitch Fanatiek lid

    24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    :) :) :)
    ik wil geen uitzending meer missen ;)
     
  19. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    GEWELDIG
     
  20. chaya

    chaya Bekend lid

    27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    ik vindt het ook heeerlijk om naar te kijken ook al erger ik me soms rot en kan ik behoorlijk opgefokt raken hahaah

    maar van mij mag talpha wel alles uitzenden en niet zoals vanavond DE beelden(waar alle ophef over is) niet laten zien.....vindt ik een beetje schijnheilig ;)
     

Deel Deze Pagina