dus je moet nu betalen voor de streamers? wat betaal je daar voor? doen ze dat om geld te verdienen of omdat anders jonge lui gaat kijken of beiden haha
je kan per dag, week of maand betalen. Ik betaal per maand en dat is 3,75 niet echt veel dus, daar komen de smsjes bij en kom je in totaal op ongeveer 5 euro. Ik denk dat je moet betalen om de kosten van de streamers te dekken. Ik vind het niet erg, dat is maar 2 drankjes op een terras minder. Ik vind het heerlijk om naar te kijken, lekker onzinnig en daarom goed voor mijn ontspanning. groetjes conny
ja het is per sms te betalen en kost 5,20 dan ik rookte eerst en na te zijn gestopt met mijn rook verslaving ben ik begonnen met mijn kooi verslaving ha ha is wel een stuk goedkoper ! En ik heb nu toch tijd over he ! Jij zo te zien niet vandaag conny ! hihi klusdag !
hahahaha Emma inderdaad, ik heb hem nu wel aanstaan maar vanavond maar eens vroeg naar bed denk ik, zodra mannetje thuis is van zijn werk Ik zeg ook altijd tegen mijn mannetje rook jij maar een pakje minder dan kan ik kijken. Heerlijk lekker doelloos kijken en ben nou eerlijk niets is zo mooi als andermans leed. Ik hoop dat het nog lang doorgaat en dat het niet stopt als rtl eenmaal in beeld is. groetjes conny
ik snap die schoonmakers niet helemaal, wat is eigenlijk hun deel hierin? als iemand mij zo zou behandelen stapte ik echt wel op! kunnen hun dit niet ofzo?
dank je ik heb het toevallig gister gezien op tv wat is die huub toch een etterbak! maar hij vond het volgens mij wel erg, vanavond het vervolg het wordt nog erger .
Kan iemand me nu een keer uitleggen hoe die eliminaties gaan? Wat ik begreep (ik kijk pas een aantal weken) moeten ze unaniem stemmen, dan pas gaat er iemand uit. Als iemand er uit zichzelf uit gaat komt er iemand voor terug?
Ja dat klopt ook, dan komt er iemand voor terug. Ik hoef verder niks uit te leggen, je weet alles al Liefs, mussie
Oke...ik begrijp het dus... Maar wat is dan de intentie van het wegpesten waar ze mee bezig zijn? Want als diegene weggaat omdat die er niet meer tegen kan, komt er iemand anders voor terug....schiet lekker op. Ze kunnen beter doen dat als ze weggepest worden dat er niemand voor terug komt...dan word het pas leuk
hoever zijn ze nu met de programma´s vop tv, ik kijk alleen de streams. Wel leuk, wij lopen een week voor, of eigenlijk loopt de tv een week achter. groetjes conny
getver, wat een vieze meid is die nadia zeg,... die heeft vannacht heel eemnes wakker gehouden met d'r harde gehijg en het geros in d'r sterretje,..... tis nu geen sterretje meer maar lijkt nu de ijtunnel wel bah wat een goedkope sloerie zeg, en zei dorst iets over die andere meid te zeggen? die vond ze ordinair
Ik hoorde het ook, verschrikkelijk gewoon. Toen ze de villa in kwam zei ze toch dat amanda ordiner was, nou volgens mij heeft ze gewoon in de spiegel gekeken. Het gaat echt ver bij haar. Voorheen keek ik heel vaak ´s avonds laat nog naar de streamers, maar nu zet ik ze af zodra ze naar bed gaan, kan nadia en dennis echt niet zien samen in bed. groetjes conny