Wie o wie heeft dezelfde ervaring en was toen zwanger, of juist niet zwanger? Ik heb altijd na mijn ei bruinverlies, tot aan de menstruatie, heel vervelend maar het is zo. Er is verder niets aan de hand, alles is onderzocht dus het is een hormonale kwestie. Maar nu... NIKS! Wie heeft hetzelfde meegemaakt? En was toen zwanger of niet? Pfffffff ik hoop het haha
Ik had ook altijd bruinverlies na mn ei, maar gebruik sinds een tijdje utrogestan en heb het daarom niet meer. Ik kan dus niet zeggen of ik het deze ronde anders wel of niet heb gehad. Maarrr, je hoort wel altijd dat alles wat anders is dan normaal een goed teken kan zijn . Als je even speurt dan vind je hier op het forum redelijk veel topics over bruinverlies en zwanger worden. Ik heb daar inderdaad wel eens gelezen over meiden met bruinverlies die het niet hadden toen ze zwanger bleken, maar ook meiden bij wie er wel gewoon buirnverlies was toen ze zwanger waren. Ik hoop dat je snel zwanger bent!
Ben benieuwd Ik heb altijd vanaf 5-9DPO bruin verlies tot mn NOD... Maar heb ondertussen ook wel eens een ronde gehad dat dat bruinverlies uit bleef maar toch niet zwanger was.. erg vervelend want je wordt wel hoopvol daardoor... vooral na 17 rondes Ik duim voor je dat het goed gaat
Ik heb geen bruinverlies gehad, maar ben wel zwanger!! Dus het zegt helemaal niets wel of geen bruinverlies. Sterkte ermee
Dankjulliewel dames Ik verlies wel een klein beetje lichtroze nu.. We blijven gewoon hoop houden en afwachten maar! Als t zover is dan plaats ik weer even wat!