Onze zoon heet X.avièr (uitspraak: Ksavi-jer) en onze dochter heet F.éline... Namen pff, blijft lastig!! Dr is ook zoveel keus!
ons meisje heet Felicia Michelle Jenny: Felicia betekent: Geluk en vruchtbaarheid, Michelle naar haar vader Michel, en Jenny dat is mijn derde naam en mijn moeders naam haar oma!
Onze zoon heet: Etienne en zijn 2e naam is Julien (vernoemd naar de opa's van mijn man) en als we een dochter hadden gekregen zou ze de namen: Veerle Amelie krijgen. Wie weet als we ooit nog een dochtertje mogen krijgen dat we die naam dan alsnog doen. Over een jongen zijn we er dan nog niet helemaal overuit haha. Maar goed, we zijn ook nog niet bezig voor een 2e... dus we hebben nog de tijd... Succes met een naam bedenken! en gefeli trouwens met je zwangerschap
Hier waren we er al vrij snel over uit wat de meisjesnaam zou worden, maar die houd ik nog even geheim, aangezien we een meid verwachten! Jongensnaam hebben we niet.
Ons meisje gaat Ariane Josephine Danise (Fiene) heten. Als ze een jongetje was geweest Jonne Pieter Sebastiaan (Jonne). Fiene trouwens naar haar oma en overgrootoma (Ariane), oma (Josephine) en betovergrootoma (Danise). De laatste is een maand voordat ik zwanger was overleden. Een jongen zou naar overgrootopa (Jonne van Johannes), opa (Pieter) en opa (Sebastiaan) genoemd worden.
me kleine man heet deacen vonden het erg moeilijk konden het niet eens worden we wisten wat we kregen voor een meisje hadden we ook naam maar die hou ik nog geheim wie weet als ik nog een keer zwanger word en een meisje krijg maar voor jongens vind ik keano en jayden ook leuk
Wij vonden het ook zo lastig! Het scheelt al dat we weten wat het wordt... dan hoef je er eigenlijk maar 1 te bedenken haha. Uiteindelijk hebben we 3 verschillende namenboeken doorgespit en websites bekeken en het wordt uiteindelijk een naam die gewoon boven kwam borrelen... we houden hem nog wel even geheim...
Ik ben ook zwanger van de 2de.Onze zoon heet JORDAN (op zijn nederlands) En als het een meisje wordt gaat het of Lisanne of Yolijn heten Bij een Jongen hebben wij Sebastiaan of ?????????????,hahah Groetjes