Wij lagen gisteravond al vroeg op bed, we hadden gewoon een rotdag gehad en waren zo moe! En nou kreeg ik last van maagzuur wat ik deze zwangerschap al vaker heb gehad. (daarvoor echt nog nooit ook niet bij mijn eerdere zwangerschap) Maar dit was zo erg dat elke keer als het kwam op zetten ik het gevoel had dat er stoom uit mijn oren kwam en mijn hoofd voelde alsof ik een heel koud ijsje zat te eten. ooh wat een rotgevoel! Mijn buik deed daarbij ook elke keer erg vervelend, krampte helemaal samen.. En mijn lichaam voelde soms in een keer zoooo zwaar dat ik het gevoel had nooit meer overeind te kunnen komen. We hadden zo iets van nou nog even en dan gaan we bellen met de vk maar toen ik echt heel hard snurkend (volgens me vriend) in slaap gevallen. Herkent iemand dit? Zal dit iets met weeen te maken hebben? Het was zo raar en pijnlijk maar het kwam wel met regelmaat opzetten.
Geen idee? Heb wel last van brandend maagzuur, echt heel erg in de avond maar niet met pijnlijke krampen?? Misschien had je voorweeen en kreeg je daardoor last van brandend maagzuur
ja dat dacht ik ook al, maar ook omdat ik me zo raar voelde. Ik dacht misschien zijn er meer die dit hebben gehad. Maar volgens mij niet echt haha zo rustig