Ik ben ook weer eens wakker voor de verandering........t is wat. Doodmoe zijn maar niet kunnen slapen.
goeden morgen hier ook al vanaf 4 uur wakker.. ben er net een 20 min uit effe broodje gegeten.. manlief gaat er zo uit om te werken.. kruip ik er dan maar weer in.. Ik heb gewoon onrust in mijn lijf!!
Valt me op dat het vooral zwangeren zijn die wakker zijn haha! Hier ook erg moe maar kan niet slapen! Ook schopt de kleine man me wakker. Maarja strakjes maar even weer terug. Gaat de rest strakjes ook terug het bed in?
dikke buik ja hoor.. ik ga er weer in ben er uit gegaan om dat manlief gewoon moet werken..en ik als ik zo onrustig ben een dikke (met recht) ddraai kont ben.. en idd hier ook 2 kids die met regelematig laten weten ook wakker te zijn.. in mijn buik.. Dus dan denk ik kom er maar dat is net zo gezellig maar ze willen nog niet!!
Een tweeling zie ik nu net! Dat lijkt me op dit termijn heel zwaar inderdaad! Aww ze willen er nog niet uit,, Ze hebben het veelste fijn in je buik,, tis zo koud daarbuiten haha!
Ik ben ook weer wakker hoor! Al om 5.30 en ik heb het tot 6uur uithouden in mn bed. Het vervelenste vind ik dat ik 's avond's al weer om 21uur in slaap val. En als ik het dan rek tot een uur of 23 dan ben ik nog om 5.30 wakker. Dat is toch niet eerlijk??!!!
Goedemorgen. Ben er ook alweer uit sinds 5:45 en kon weer niet slapen. Ik ben nu maar een broodje aan het eten met mijn decaf erbij. yippieajee...wat knap dat je 37wk3d heb gered.Mijn tweeling was er met 30wk4d.En ik vond het toen al moeilijk.
Dikke buik en nessy dank je. Het gaat echt super alles is steeds goed. Ze doen het goed dat is mooi voor straks. Maandag ben ik 38 weken. Dinsdag weer controle.. We zullen zien
Goedemorgen allemaal! Hier ook een mama die door zoonlief al om 6 uur uit bed mocht. Nou moest ik vandaag eigenlijk werken, maar kind voelde wel erg warm aan: 39,8! Dus ik mag nog even thuisblijven Gelukkig is mijn man om half 7 begonnen met werken, dus die kan relatief makkelijk eerder weg. Hij is dus hopelijk rond 12 uur thuis, zodat ik alsnog kan gaan werken (tis stervensdruk op de zaak). Soms is het zooo lastig om geen familie/vrienden vlakbij te hebben die mijn zieke kindje zouden kunnen opvangen.......
Dankjewel. Komt vast wel goed, hoor Hij is op zich ook nog best vrolijk. Hij wil alleen zijn Sudocrem-potje niet meer afstaan, haha! Op de 1 of andere manier is dat zijn steun & toeverlaat als hij ziek is, samen met Meneer Beer.