Pffff en we zijn alweer wakker!Wie ook?

Discussie in 'De lounge' gestart door LuckyMommy, 24 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1606

chantal1606 Actief lid

25 jun 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Gisteren om kwart voor vijf bevallen van een pracht van een dochter! Ze woog 3550 gram. Ze hadden haar geschat op 4300gram, gelukkig minder dus.

Ik (we) zijn dolgelukkig!

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Van harte gefeliciteeeeeeeerd! :D

3. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hier elke dag vanf 4.00 wakker :( Jongste voor de nachtfles en valt tegen 5.00 weer in slaap ) vervolgens is de oudste rond 5.30/6.00 wakker.

Overigens is terugkruipen hier geen optie. ( ja een uurtje tussen de middag :D )
    Ik kan niet wachten tot er betere slaaptijden komen.

4. wonderteam

Gefeliciteerd!!

5. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Van harte gefeliciteerd met je meisje chantal!
    En nu lekker genieten van je kraamtijd!

Knuff

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Dit zou mijn verhaal kunnen zijn. Ik wou soms wel een paar jaar vooruit springen in de tijd..:)
    Slopend dit.

7. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    de tijd dat jij wakker was, kwam ik net thuis :p maare om 8 uur er weer uit voor mn meisjes... :p toen ik zwanger was en op het eind liep bij beiden was ik niet uit bed te krijgen :p haha....

8. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Gefeliciteerd !!!

9. Only me

Only me Niet meer actief

Gefeliciteerd! Wat is de naam van je mooie meisje?!!!

10. wonderteam

Oh echt slopend is dat he. Dat vooruit springen wil ik soms idd ook wel :)

11. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Gefeliciteerd Chantal!

Ik was vanochtend ook om half 6 wakker. Lekkere timing, mijn wekker ging weer om half 7 haha. Gelukkig weer ff in slaap gedut.

12. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Je bent idd niet de enige. Hier ook zo een.
    MAar ik wordt om 3 uur wakker en lig tot 5 uur klaar wakker. Ga tussen door wel naar het toilet maar kruip gelijk weer op bed zodat me lichaam wel rust. Dan is het laatste wat ik op de klok zie 5.00 uur. Dan wordt ik tegen 06.50 half wakker want dan geeft me vriend me een kus en hij gaat dan naar zijn werk. En val ik in slaap tot half negen en dan ga ik uit bed, eten, hond uitlaten en douchen.
    En dan soms boodschapjes doen, of andere dingetjes. Ik hoef smiddags pas op te passen. Ik pas 2 middagen in de week op 3 kindertjes.
    Ik slaap smiddags niet. Meestal even op de bank liggen of bed, heeeeeeeeel soms val ik wel in slaap. maar dan ben ik ook echt moe.
    En tegen uur of half 10 in de vaond ga ik richting bed even wat lezen en om 10 uur gaat licht uit.

13. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Ik meld me weer.......lig dus weer wakker te zijn.

14. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

ja hier ook, de oogjes ver open en die maken nog geen aanslag om weer te sluiten....grommmmm

15. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Haha zou dit dan toch die voorbereiding zijn op de gebroken nachten die we gaan krijgen? En t is best erg want ben wel moe maar dat slapen lukt gewoon niet. Ja of een hazeslaapje van een uurtje. En dan al voor de 4e nacht op rij.....heb jij dat ook suenne?

16. Kwekijzer

Het wisseld bij mij. Tijdje terug was ik iedere keer om 6:00 uur klaar wakker, dat is nog te doen. Toen weer een weekje goed geslapen en nu kreeg ik last van wat krampen. Vervolgens had ik het te warm en toen dacht ik 'ik ben wakker'. Ik heb me ook vaak afgevraagd of dit is om te wennen...had van mij best mogen wachten hoor hahahaha. Kind zit lekker te trappelen trouwens, ook wel weer leuk. Het maakt nu tenminste nog geen geluid:p

Hoe ver ben jij?

17. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hihi nee die van mij zijn ook nog stil. En dan moet je er weer uit om te plassen en dan heb je weer dorst en dan zit je neus weer verstopt en dan lig je wakker om niks. Zo gaat dat bij mij nu. Vriendlief ligt op de bank beneden.......die wilde mij juist eens laten slapen omdat ik zelfs wakker wordt van hem nu tegenwoordig. Tenminste als hij draait. Dan voel ik t in mn bekken. En dan lig je wakker nu en na een tijdje de tv aan en dan krijg je alleen maar die seksdingen of smsdiensten voor t 1 of ander. South park staat nu maar ff op.

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Oja ik ben trouwens 30 weken zwanger van een tweeling.

19. Kwekijzer

hahaha, dat van die neus is wel herkenbaar. Of deze 'je gaat naar de plee, je wil weer gaan slapen, je ligt en je man begint net keihard te snurken'....hahaha, het is wel een beleving he, dat zwanger zijn. Ik heb hier trouwens een dvdbox van het kleine huis op de prairie. Heerlijke overzoete serie, maar beter dan "ben jij geil, bel me" of "wil je weten wat de sterren jou vertellen" en dat soort geneuzel. Afschuwelijk wat een enge wijven zie je dan voorbij komen he... ieww

Jij hebt wel een lieve vriend trouwens hahahaha, de mijne die draait zich gewoon om hoor. Laats was ik eruit gegaan en zei hij later dat ie zo lekker rustig geslapen had. Met andere woorden, hij had niet eens door dat ik eruit was gegaan. Toen ik dat later vertelde zei hij dus "geen wonder dat ik zo rustig heb geslapen, moet je vaker doen" *hork* hahahaha

Je mag nog even met 30 weken trouwens, fijn he:D Ik ben er binnen nu en 4 weken zeker wel vanaf....nou ja, dan mag ik echt aan de bak. Ik ga nu even een dvdtje kijken, anders dan slaap ik helemaal niet meer ben ik bang...

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Weltruste he haha.

Hier nog maximaal 7 weken en dan zijn ze er.

Hihi als ik op de bank zou slapen zou vriendlief dat ook niet erg vinden denk ik zo. Dan heeft hij ook alle ruimte.

Deel Deze Pagina