Hier niet zwanger maar al wel een uur klaarwakker met een ziek meisje naast me in bed... Man is net thuis van werk dus nu kunnen we haar in ieder geval samen verzorgen.
Dank je! Heb zelfs al een was aanstaan, nu bijna klaar en dan gelijk maar de droger in. Heeft ze in ieder geval weer een schoon bedje/matrasje.
Pfff ja, hier ook wakker en dat met een drukke dag voor de boeg! Ik baal er wel van, want heb in totaal nog niet meer dan zo'n 2 uur slaap gehad denk ik. Dus kruip er zo nog maar even in, wie weet kan ik nog 2 uurtjes slaap pakken
Ik meld me bij deze. Zaterdag opgenomen ivm dreigende vroeggeboorte van onze tweeling. En in t zkh slaap je dan toch ook niet fijn........ In de kamer naast mij ligt een mevr het hele nederlandse bosgebied om te zagen en dat hoor je dwars door de muur heen.........
Ik meld me hier ook nu.. Ben om 2 uur vannacht naar bed gegaan maar heb geen oog dicht gedaan kom gewoon niet in slaap. Na lang woelen tog maar opgestaan. Denk dat ik vandaag maar wakker blijf..
Yep... Meld. Vooral nu de datum steeds dichterbij komt wordt de slapeloosheid erger. Ben nog in dubio of ik terug naar bed ga, wekker gaat ook weer om zes uur maar heb vanaf 22u misschien een half uur geslapen.
Ja, keizersnee. Kleintje ligt in stuit. Tsjonge baby ligt bijna ONDER m'n ribben, dat ligt echt niet lekker meer. Uitzitten maar. Heb jij nogbeen werkdag voor de boeg?
Hmm misschien moet ik mn laptop maar eens mee naar boven nemen, heb ik wat te doen als ik snachts wakker ben.. Lijkt wel of ik dag en nachtritme aan het omdraaien ben!
Hier ook wakker hoor, moest plassen en toen was het gedaan met de pret. Lig nog wel lekker in m'n bedje hoor
Ja erg op tijd wakker haha,, slapen word lastig en onhandig haha!! Ik zit met mijn laptop op de bank en de tv aan