Awww ik kan me nog herinneren dat we in een groepjes zaten met tempraturen en dat je zwanger was die maand! En nu ben je je kleine ventje alweer aan het voeden! Wat gaat de tijd snel!
Goede morgen, ik ben wakker omdat mn kindje dorst had en ik moest plassen. Timing was wel goed dus van die kleine Ga zo nog wel ff in mn bedje liggen hoor.
Hier al 3 uur lang wakker. En sliep pas om 0.30 ivm voeding. Kids willen niks, niet drinken, niet slapen. Moet zeggen, dat breekt me op hoor. 'gelukkig' gaan ze morgen weer naar de gastouder en kan ik giga bijtanken.
Ik lag om 6 uur bij de oudste in bed, omdat hij helemaal overstuur was vanwege het feit dat wij zeiden dat hij nog even moest slapen maar hij blijkbaar niet wilde De jongste begon 20 minuten later te piepen. Na zijn nachtvoedingen om 23.00u en 04.00u. Grote gaap.
@ Mama van marit: Werkse meid! @ Patroeschka: Kan me voorstellen dat het je op gaat breken morgen lekker genieten van het tanken zou ik maar zeggen! Heb je zeker verdient als ik het zo lees @ Allwoman: De jongste om 6 uur is best op tijd haha! Gaat ze dan wel weer terug naar bed of wil ze dat niet haha @Yukl: Awww hij zal het vast fijn vinden lekker tegen mama aan kruipen in bed!
Hier was het al half 7 klaar wakker... ondertussen al een kwartier op zp te neuzen en rond te kijken... wederom voor de kinderen wakker!!!
Goedemorgen vroege vogels, Ik ben vanaf kwart over 6 wakker. De luiken gingen open en kon niet meer slapen. Is mn weekritme denk. Errug fijn op zondag dat je een x kunt uitslapen. Dan maar met laptop in bed rondneuzen op ZP.
zo goedemorgen dames Hier al weer wakker vanaf 06:30 uur. kleinste spruit wordt 1 vandaag dus al weer in volle gang. Gister avond een drankje gedronken en door weg werkzaamheden aan het spoor pas om 02:45 thuis... Dus een kort nachtje Fijne dag allemaal!!!
hier was het 7u vind het door de weeks niet echt heel erg, al was die half8 beter maar sinds hij weekje is wezen logeren is 7u laat:O daar gaat mn uitslapen op zondag...