Hoi Meiden, Mijn moeder heeft voor aanstaande zaterdag een klein bbq feestje georganiseerd voor ons omdat wij vorige week zijn getrouwd. Alleen, bijna niemand kan komen! 2 stellen uit onze vriendenkring hebben die dag een verjaardag en mijn zusje ook, die komt wel, maar niet de hele avond. 2 andere stellen weten nog niet zeker of ze kunnen komen, mijn opa&oma hebben eigenlijk al een bbq van de buurtvereniging en mijn tante en oom + kids zijn die dag net terug van vakantie dus die kunnen ook niet. Dus dan komen er met ons en de kinderen erbij gerekend maar 14 mensen ipv ongeveer 32, dus meer dan de helft kan niet. Wat zouden jullie doen, zouden jullie het verzetten naar bijvoorbeeld over twee weken, of zouden jullie het zo laten?
Dan zou ik het denk ik verplaatsen.. Al zou ik dan wel eerst vragen of de meeste mensen dan wel kunnen, anders heeft het nog niet veel zin. Wel jammer!
Misschien maar beter verplaatsen dan. Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje raar dat de helft niet eens kan komen. Ik vind een bbq ter ere van een bruiloft belangrijker/ meer voorrang hebben dan een verjaardag. Dus vind het van sommigen een beetje raar dat ze dan naar een verjaardag gaan. Nog gefeliciteerd trouwens met je trouwen.
dankjewel! ach, laat ik het zo zeggen dat ik het van de meeste gewend ben.. het zegt toch genoeg als mijn opa en oma liever naar die andere bbq gaan en mijn zusje een verjaardag niet af kan zeggen?
Eerste reactie was: verplaatsen, maar na je laatste post te hebben gelezen denk ik: nee lekker houden met mensen die het wel belangrijk vinden om te komen. Heeft de rest pech en het scheelt weer in de kosten In ieder geval veel plezier en nog gefeliciteerd met je huwelijk!
haha je brengt me wel aan het twijfelen hoor! je hebt namelijk een goed punt, en mijn man wilt het ook niet verplaatsen.. lastig hoor.. dankjewel!
ik zou het ook niet verzetten, (alleen als het weer echt heel slecht zou worden) idd wat de voorgangster zegt, jammer dat die mensen niet kunnen(willen) komen maar met de mensen die wel komen kun je het net zo goed gezellig hebben. en het scheelt idd in de kosten.
Ik vind het er een beetje vanaf hangen wanneer je moeder heeft aangegeven dat ze een feestje gaat geven. Als dat erg laat is kan ik me ergens voorstellen dat mensen al andere dingen toegezegd hebben. En die verjaardagen hangt er denk ik ook een beetje vanaf van wie ze zijn om af te zeggen of niet.. Ik zou voor jezelf bedenken of je die mensen dusdanig belangrijk vind om ze erbij te hebben, zo ja zou ik het wel verplaatsen (niet voor hun maar voor jezelf).. lastig hoor..
ik vind het ook afhangen van de termijn waarop je moeder dit feestje gepland heeft. als het op het laatste nippertje was dan is het logisch dat mensen al andere plannen hebben. als ze expres een uitweg zoeken dan heeft verplaatsen weinig zin lijkt me. jij kent je fam het beste en kan dus oordelen over deze situatie.ik vind dat best moeilijk met deze informatie zo.