Pffff even klagen

Discussie in 'De bevalling' gestart door Yvonne02, 19 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvonne02

Yvonne02 Actief lid

19 feb 2008
    332
    0
    0
    Ik heb best last van een zeurderig gevoel in m'n onder rug en last van menstruatiekrampen.... En dan ook nog eens geregeld harde buiken...
    Moet ff klagen hoor... vind het best zwaar worden die laatste loodjes....
    Nog meer meiden hier last van? En is dit een teken dat het er aan zit te komen?

2. Dushi

Dushi Niet meer actief

Dat is mogelijk, maar het kindje kan ook verder aan het indalen zijn. Het gaat helemaal in je bekken zitten met het hoofdje.
    Moet je al om de twee uur naar het toilet?
    Meestal merk je het wel als het kindje verder zakt..... sterkte.

3. Yvonne02

Yvonne02 Actief lid

19 feb 2008
    332
    0
    0
    Ik ga elk uur naar het toilet :)
    Voor zo ver ik weet is het al helemaal ingedaald en ligt het helemaal vast... of kan het nóg dieper gaan?

4. Dushi

Dushi Niet meer actief

:D ze heeft mij inderdaad ook voor de gek gehouden en zakte op een gegeven moment nog dieper...

elk uur he.... oef, dat klinkt toch als de tijd vlak voordat ik ging bevallen.
    Ik hoop voor je dat je niet lang meer hoeft. Zo rust je niet lekker uit! Tenzij je een sofa maakt van je toilet 8)

Alvast een goede 'lancering' gewenst !

5. Yvonne02

Yvonne02 Actief lid

19 feb 2008
    332
    0
    0
    Dankje! We zullen wel afwachten!

6. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    ja meid ik heb er ook zo een last van.
    Ik dacht gisternacht zelfs ooh het komt maar helaas het was vanmorgen weer weg gezakt.
    Ik heb ook het gevoel soms dat de kleine er ieder moment kan uitvallen.... ik wil nu wel graag bevallen!

7. desangel

desangel Actief lid

14 dec 2007
    113
    0
    0
    zeist
    hoi hoi
    ik ken ook het gevoel hoor ben het ook al aardig zat haha
    slaap snachts zo goed als niet meer en ga er elk half uur uit ... probeer dus op de dag me rust echt te pakken aangezien ik goed uitgerust wil zijn voor de bevalling maar dat gaat niet echt lukken zo haha

suc6!

8. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik heb er al weeeeken last van, en nogsteeds geen kindje :( hoop dat het voor jou minder lang duren zal!

9. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Hier nog een.
    Heb zoveel harde buiken gehad vannacht, ook pijnlijk, en liggen kreunen (volgens mn man). Heb er al wel een week last van, dan weer meer, dan weer minder, de harde buiken vooral savonds en snachts en die bekende ongipijn in mn rug. Beebje ligt al volledig ingedaald en vast.
    Gister nog voor een routine check bij de vk geweest en de bmm zit nog hardstikke dicht, dat gaat zo nog 2 weken duren zei ze, dus het zegt niet alles, al die activiteit...

10. Yvonne02

Yvonne02 Actief lid

19 feb 2008
    332
    0
    0
    Ik hoop niet dat het hier ook nog 2 weken gaat duren.... Nouja, we moeten het er anders maar mee doen he!

Deel Deze Pagina