Teunisbloemolie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Manna, 22 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    dames heeft het zin om te beginnen met Teunisbloemolie op cd 6 of is dat niet zinvol?

2. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Niemand? Anders kan ik het straks nog even halen in de winkel ;)

3. Daantje17

Daantje17 Fanatiek lid

13 sep 2017
    2.024
    1.307
    113
    Vrouw
    Ik ken het niet, wat doet het precies?
    Zelfde als tarwekiemolie?

4. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Nee wat ik lees wel zeker verschillend. Teunisbloemolie kan je cyclus wat regelmatiger/korter maken.... Maar de menigeen over beide zijn volgens mij wel wat verdeeld....

5. Saaaraaa

Saaaraaa Niet meer actief

Ik heb het één ronde geslikt; en die ronde had ik een cyclus van 48 dagen... Voor mij werkte het dus averechts.

6. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ok ja lees ook wisselende reacties.... Heb je het de hele cyclus genomen? Ik wou het tot de eisprong nemen

7. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Ik heb het om andere redenen de hele cyclus lang gebruikt. Het had geen effect op de lengte van mijn cyclus (die was overigens al redelijk netjes en regelmatig), wel merkte ik heel duidelijk meer vruchtbaar slijm en ook meer dagen achter elkaar. Geen idee of dit ook echt iets betekende ;) Na eisprong heb ik het dus ook gewoon nog gebruikt, geen bijzonderheden gemerkt, behalve dan dat de PMS ietsje minder heftig was (de reden voor mij om het te nemen).

Ik denk dat ik het 3 maanden gebruikte toen wij er echt voor gingen en het was meteen in 1e ronde raak (maar goed, dat was het de keren daarvoor zonder teunisbloemolie ook :oops:).

Ik heb na bevalling vanwege pms nog 2 jaar teunisbloemolie gebruikt. Toen was mijn cyclus wel iets korter en een pietsje meer regelmatig (voor bevalling was het 31-33 dgn, daarna met teunisbloemolie 28-30 dgn). Ik ben gestopt en sinds 1,5 jaar varieert mijn cyclus weer iets meer (28-35 dgn), dus misschien dat teunisbloemolie dus toch wel iets deed op dat vlak (vandaag al weer dag 33 zonder menstruatie...).

Ik denk dat je gewoon moet uitproberen wat het voor jou doet?

Manna vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina