Pffff, hebben jullie dat ook wel eens.......

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavanmimi, 13 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Ja elke avond, ik werk niet en ben elke dag met ze op sleeptouw (nou oké m'n zoontje zit op school) maar s avonds is echt me-time!
    Dan ga ik lekker gtst kijken en heb ik even geen gezeur, gevolg en gepraat aan m'n hoofd!

2. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ongelooflijk dat je man niet doorheeft dat hij zijn kinderen, waarvoor hij zèlf gekozen, hiermee ernstig tekort doet:$ Dat jullie samen niet door 1 deur kunnen is nog tot daar aan toe, maar hij laat zijn kids dus ook compleet in de steek door niet af toe hun moeder even te ontlasten als ze het nodig heeft. BAH!!!!

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

#23 mamabri, 13 jan 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jan 2013
    Pffff jazeker ben ik blij als ze uiteindelijk op bed liggen...... Die van mij zijn (hopelijk) nu eindelijk in slaap....... Baby was moe en kon niet slapen, dus huilen huilen huilen..... peuter wilde niet slapen , dus was mama mama MAMA MAMA HELP, zucht dus manlief en ik zijn net ieder 10x boven geweest, puber wilde niet naar me luisteren toen ik zei dat het sneeuwde en hij morgen beter met de bus naar school kon, maar hij moet en zal fietsen (14 km heen en 14 terug)............Ik zit nu eindelijk en begint de poes dat ze de kamer in wil en weer uit en weer in..........Dus ja, heerlijk als iedereen slaapt incl. de poes :p

4. Dat had ik vd week 2 dagen heeel erg. Continue conflicten en ruzie met de kleine meid.
    Dan zit ik echt op de bank 's avonds en denk ik: Ein-de-lijk!

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Vaker wel dan niet! Heerlijk als het 19.30 uur is en ik zit om 20.00 uur lekker op mijn kont GTST te kijken. We nemen ook de dag even samen door en alle leuke momenten en uitspraken van de kinderen passeren dan de revue, ons werk of gewoon praatje poep. Dat heb je soms even nodig :)

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Regelmatig.. dan ga ik even zitten en een bakkie doen, de afwas en wat opruimen.. tot een uur of 22.00 want dan komt mijn man thuis en dan begint het gekakel weer.

7. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ja hoor elke dag :D

8. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik herken het ook ja, eindelijk rust in huis, maar zo rond de 22.00 mis ik ze zo erg dat ik de drang heb om ze wakker te maken om even te knuffelen. Doe het niet hoor, want dan krijg ik ze de komende uren niet weer terug in bed, maar dat gevoel zeg maar :)

9. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Dit vind ik werkelijk waar heel erg om te horen. :$

Dat je man niet door heeft dat hij zijn kinderen en vrouw zo tekort doet. Dat hij meer vrije tijd wil, oke dat zou evenredig nog wel te regelen zijn. Maar als ik dit goed begrijp, komt het erop neer, dat hij alle vrije tijd krijgt, en jij niks, noppes, nada.

Nou ja zeg....

10. Female

Female Niet meer actief

Of ik dat wel eens heb?! Ja, iedere avond!

Ik ben thuis bij de kids en geniet er erg van, ben ook super blij dat het zo kan. Maar de vlag gaat elke avond uit hoor, als ze na een drukke dag in bed liggen. Niks meer moeten, pot verse koffie, openhaard aan, tv kijken wat ik wil, glas wijn... Iedere avond heerlijk, en ik heb het echt nodig om weer op te laden.

Ik denk trouwens ook dat alle ouders dat wel hebben hoor.

11. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ja elke dag en ik denk dat elke ouder dat heeft.
    Het is ook nogal logisch, je bent niet alleen ouder ook nog jezelf.

12. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    elke avond!!

13. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Dat zou dan wel de bedoeling zijn, dat ik ook wat me-time krijg. Alleen komt dat er nooit van omdat de kids zo aan mama hangen.
    Wel zei hij gisteravond nog dat het wel fijn was dat hij de oudste regelmatig mee naar boven had genomen om te knutselen (ze heeft een buro naast zijn buro zeg maar). Maar volgens mij kwam dat uit haarzelf en kwam ze nog gewoon naar beneden om .....tja mama mama!
    Ik heb maar niks gezegd, was moe en de wekker zou vroeg gaan. Maar ik baal er dan zo van dat ik dan niet gewoon reageer of uberhaupt mijn bek opentrek......:x Ik ben gewoon een watje en durf nooit wat te zeggen:)

14. Triskele

Triskele Niet meer actief

hier ook, zat zijn is een groot woord maar ik ben blij als ik onderuit kan zakken op de bank , iets van volwassen tv kan aanzetten (als ik nog niet te moe ben) ik ben heel de dag bij de kids en geen spijt van maar na 19 uur is het mijn tijd :) sommige dagen is de plof van het gaan zitten harder dan andere :D

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    mijn kids liggen nu beide op bed HEERLIJK!!! nee schaam me er niet voor dat ik die rust wel lekker vind hoor. mag toch ook best even momentje voor mezelf :D Tis een wonder als ze overdag beide tegelijk slapen, en ik geniet er vollop van!

16. Triskele

Triskele Niet meer actief

precies dat is toch al zo zeldzaam soms, sommige mensen willen dan al hun "to do's "in die tijd proppen, ik zeg NEE!! gewoon even uitrusten dan ben je weer een toffe, leuke mama erna, die to do's kunnen vaak ook met de kids erbij.. (zet ze aan het werk van mijn part haha)

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    idd, krijg altijd tehoren van mn pa 'o dan heb je mooi tijd om je huis op te ruimen' ehhh nee, dies gek. heb ik tijd voor mezelf, ben hele dag al voor anderen bezig om t maar even grof te zeggen. ik hou ziels veel van mijn kids, begrijp me zeker niet verkeerd. doe graag dingen hele dag met ze. maar mama wil soms ook gewoon wel eens 'roozjuh' zijn en niet altijd maar mama dit en mama dat

dit weekend gaan de kids naar opa's en oma's en hubby gaat met ze mee. ik blijf lekker heerlijk t hele weekend alleen thuis! :D

18. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Het enigste wat ik doe in de slaapuurtjes, is de was opvouwen (uiteraard met mijn favo serie van dat moment, en een kop thee) en computeren.

Soms zelfs een tukje op de bank.

19. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.185
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik ben iedere avond weer blij als ze op bed liggen haha

20. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    ja nu pfff wat zijn ze druk. zou er storm komen :)

Deel Deze Pagina