De verwarming in de babykamer doet het de hele winter al niet. Waarschijnlijk ligt het aan die thermostaatknop, want je voelt wel de warmte in de buizen, maar het stopt dus bij die knop. In februari/maart komen ze altijd de cv ketel controleren, dus ik had zoiets van dan laat ik zemeteen naar die thermostaatknop kijken. Die babykamer is toch nog niet in gebruik dus waarom stoken.. Maar nee hoor, Mijn man heeft nesteldrang en wil ALLES zelf doen. Dus hij heeft bij de gamma een knop gekocht. #%^#}{{#%^^, hij krijgt die knop er niet op en de oude lukt ook niet meer.... Nu zitten we dus zonder verwarming terwijl het buiten vriest!!!!!! :x Ik mag ook niemand bellen want als hij die oude knop er niet op krijgt lukt het een ander ook niet. Wachten dus tot morgen en dan maar dat cv ketel bedrijf bellen en hopen dat ze het niet te druk hebben. #%^^#{, we zitten nu dus ook zonder warm water, ben ZWAAR over de zeik!!! Gelukkig hebben we nog een elektrisch kacheltje, maar die dingen vreten stroom, dus daar wacht ik nog liever eventjes mee. Wat een timing om eigenwijstediehetzelven,precies nu het zo koud is!
Omg! Ik zou mezelf ook compleet opvreten! Net zoals er savonds wat gedaan moet worden, NEE dan wil ik zitten! Maareh veel sterkte vanavond
wij hadden dat ook met de kachel op zolder, waarschijnlijk moe(s)t ie alleen ontlucht worden.(dat was bij ons het euveltje) maar wat vervelend zo'n eigenheimer:x hopelijk lukt het nog op korte termijn een afspraak te maken met een cv monteur. enne hou vooral even geen rekening met die eigenheimer daar thuis, gewoon bellen en afspreken dus!
Pfff... je bent er mooi lekker mee. Wij hebben überhaupt nooit verwarming op de kinderkamers aangehad, daar krijg je droge lucht van (zegt manlief). Dus gebruikten wij winterslaapzakjes en dat was genoeg...
Ik begrijp gewoon niet waar bij mannen toch steeds die achterlijke trots vandaan komt?? Je moet eens zien hoe mijn vent kijkt als we de weg zoeken en ik zeg dat 'ie het mss even aan iemand moet vragen.....
Ik begrijp niet waarom je daar in mee gaat. Ik had allang aan de lijn gehangen.. wat nou geen verwarming!
Sorry, hoor maar ik had echt wel even iemand anders gebeld. Jammer dan voor je man. Succes en hoop dat je het niet al te koud krijgt!
Als het aan de thermostaatknop van de verwarming ligt, doet alleen die verwarming het toch niet meer? Maar de hele ketel doet het niet? Hier ook weer storing, er is 2 weken geleden een monteur geweest, maar nu weer dezelfde storing. En nu is het wel koud . Wij hebben gelukkig een open haard die het hele huis kan verwarmen (behalve onze ijskoude niet geïsoleerde keuken ). Ik moet zo nog douchen maar volgens mij verwarmt ie de boiler nog wel. Voor de zekerheid toch maar even heel kort douchen!
Jeetje wat vervelend zeg, zo'n eigenwijze man. Gelukkig is die van mij loodgieter en zal het ons niet zo snel overkomen. Het is een man met gouden handen want de verbouwing van ons huis heeft dit zelf gedaan. Er is alleen een stucador in huis geweest voor de muren en plafonds. Sterkte meid. Heb je niet een kennis die handig is?
grrr, had mijn vent kunnen zijn!! hihi gelukkig gaat die van mij wel bellen als het hem echt niet meer lukt... dan heeft hij toch liever dat mensen weten dat hij niet zo handig is als hij zelf denkt, als een drama avond/nacht met mij Gewoon bellen hoor meid!!! veels te koud om nu zonder verwariming te zitten!
Vervelend, maar hoogstwaarschijnlijk moest ie alleen maar ontlucht worden. Wij hadden precies hetzelfde op de babykamer en na het ontluchten deed ie het weer prima.
Het lijkt de mijne wel die zou echt precies hetzelfde doen en zeggen, die kan ook zo stront eigenwijs zijn als de.... piep!! Alleen had ik dus echt wel het kacheltje erbij gepakt, mag hij achteraf het bedrag voor de rekening zelf ophoesten. Hopelijk wordt het morgen snel geregeld.
Hij had van mij die verwarmingsknop in zijn poeperd mogen steken. Ik had dus echt wel iemand gebeld hè. Lekker in de kou gaan zitten nu zeker...