pffff help, ik weet het niet meer!!!!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Muurbloempje, Jul 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

Sep 12, 2007
    1,072
    0
    0
    Somewhere in my dreams
    Hoi allemaal....

Eindelijk hij slaapt.......

Het begon vorige week al met zichzelf slecht kunnen vermaken, snel jammeren..
    Nu heeft hij vanaf maandag koorts...rond de 39 soms hoger...hij moet vaak huilen en normaal huilt hij overdag Nooit tot Zelden...

Hij heeft wel dunne luiers doet veel dingen in zijn mond, kwijlt, dus ik denk gelijk aan tanden...vanmorgen had hij gepoept....luier af en schoonmaken, krijsen dat hij deed...daarna weer een dunne poepluier....
    Hij is ook heel snel moe...,gisteravond heeft hij de fles eruit gespuugd...

Ik ben echt de hele dag met hem bezig en dat maakt niet uit ...als hij zich maar niet slecht voelt...we geven hem ook paracetamol!
    Gaan zo ook nog naar de dokter.....

Kent iemand dit gedrag van doorkomende tanden??? hij heeft echt al wel 2 maanden hele dikke bulten in zijn mond!

HELP...????

ps ik gebruik ook chamodent!

Heeft iemand ervaringen en tips???

Liefs van Marielle

ps Dylan is 11 maanden en 1 week

2. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    Hoi,

Dominique is momenteel ook erg huilerig, heeft nu sinds 2 dagen koorts, kwijlt als een puppy en steekt steeds haar vingers in de mond, ook zit ze vaak aan haar oren te trekken.
    Eten wil ze niet, drinken wel maar begint soms zo ineens te huilen onder het drinken

Ook de nacht van maandag op dinsdag was een hel, ze was zo warm, zweten huilen en niet willen slapen.
    zoooo zielig.

tja wat is het dan he? heel moeilijk te beoordelen, soms denk ik de kiezen ze heeft zo ineens drie kiezen en waar de vierde moet komen zit een dikke bult.
    Ook heeft ze vorige week haar inenting gehad, zou natuurlijk een oorzaak kunnen zijn.
    Of misschien keelontsteking, want ze ruikt ook wat uit de mond.

Aan mij heb je dus ook niks, maar in ieder geval beterschap!

jette

3. Muurbloempje

Sep 12, 2007
    1,072
    0
    0
    Somewhere in my dreams
    En als je wegloopt is het dan ook steeds huilen??? Dylan kruipt wel maar dan nog...hij is gewoon te moe....heeft jouw dochter vaker last van de tanden gehad en had ze dan ook koorts....

4. amanda23

amanda23 Actief lid

Feb 22, 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    Hoi,

Het klinkt mij idd in de oren als tandjes. Je zou ook een bijtring kunnen proberen (in de koelkast koud laten worden. Of een koud washandje geven waar hij op kan sabbelen. Mss is dat iets?

5. Muurbloempje

Sep 12, 2007
    1,072
    0
    0
    Somewhere in my dreams
    Nou ben net bij de dokter geweest waarschijnlijk denkt hij buikgriep! 39,6 is te hoog voor de tandjes....

heb ik weer....

Hij moet aan het einde van de week wel een stuk opgeknapt zijn...volgens de HA!
    Anders bel ik zo weer hoor...
    We mogen hem paracetamol geven!

Share This Page