'Vermist' meisje slaapt thuis in kast

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door chantal26, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Een 3-jarige meisje in Vleuten heeft dinsdagmiddag voor opschudding gezorgd omdat ze plotseling zoek was. De politie begon direct een zoekactie en deed een beroep op Burgernet. In de loop van de middag bleek dat het meisje thuis lag te slapen in een kast. Dat meldde de politie.

@Telegraaf

2. Jel

Jel Niet meer actief

Je schrikt je toch wezenloos als je kind spoorloos is... gelukkig is het kind terecht.

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Gelukkig maar! En kwjt zijn en in een kast blijken te slapen is van alle tijden. Mij waren ze ook een keer kwijt, mijn moeder overal gezocht en mij uiteindelijk gevonden in het keukenkastje gevonden waarin ik was gekropen en in slaap was gevallen.

4. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, je schrikt je rot denk ik,

Mijn zusje heeft dat vroeger ook eens gedaan. Was ze buiten aan het spelen, ineens was ze weg. Mijn ouders, buren etc zoeken. Lag ze gewoon in bed te slapen...

5. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Deed ik ook vroeger.. Konden ze me onder het bed vandaan halen of onder in de linnenkast.. Mijn moeder vindt het heerlijk om zulke verhalen te vertellen ;)

Maar wat zullen die ouders geschrokken zijn zeg..

6. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Jeetje zeg je schrikt je dood, kind ineens spoorloos.
    Ligt ze gewoon al die tijd prinsheerlijk te slapen :D

Ik was echt weg toen ze mij kwijt waren. Met mijn 4 jaar samen met een vriendinnetje van 3 aan de wandel een ENORM drukke weg over om daar aan de overkant te gaan spelen in een speeltuin. Richting gevoel had ik toen al :)

Wendy ligt hier ook geregeld in haar kast in plaats van haar bed. Dan is ze wakker geworden en daar in gekropen met een stel knuffels en daar weer in slaap gevallen.
    Gelukkig komt dit (nu) alleen nog voor als ze ook daadwerkelijk in haar bed hoort te liggen dus hoeven we niet zo heel ver te zoeken. ;)

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Poeh dan schrik je je toch helemaal kapot.

Ik ben Lenn een paar weken geleden kwijt geweest. Hij was in de woonkamer, ik boven Elise naar bed brengen. Hij kon geen kant op, alle deuren waren dicht en op slot, hij kon niet eens bij de voorkeur komen (deur naar de gang dicht en klink omhoog) en toch was hij weg. Heb geroepen, na een 2 minuten keihard zijn naam geschreeuwd, was me helemaal lam geschrokken. Zag ineens een beentje onder de tafel uitkomen. Ik buk en hij zegt; BOE..
    Tja..

8. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een aantal jaar geleden bij mijn ouders in de wijk de hele buurt uitgelopen voor een vermiste peuter. Iedereen zoeken!
    Uiteindelijk vonden ze hem slapend onder een struik in de tuin haha.

Kan me voorstellen dat je je kapot schrikt.

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Gelukkig lag ze in de kast en was ze niet echt verdwenen.
    Moet een schrik zijn geweest voor de ouders zeg.

Deel Deze Pagina