Ik zou lekker beide kaartjes verkopen en vrienden 'gedag' zeggen! Wil hij dit niet lijkt het mij duidelijk dat hij in de verleiding kan blijven komen. Blijkbaar kiest hij dan vrienden en drugs boven jou! Hij zal nu maar eens naar jou moeten laten zien dat hij dit echt een stomme fout vind die hij noooooit meer wil maken!
ik zou ook mijn eigen kaartje verkopen of alle twee kaartjes! meid ik zou ook enorm kwaad zijn hoor, je bent terecht heel boos! Mijn ex kon ook nooit mate houden, en werd enorm vervelend door de drank! Wat ben ik vaak kwaad op hem geworden! het werkte echter niet... Nu is het mijn ex(niet alleen door het niet mate kunnen houden hoor, er is meer gebeurt) Het schijn dat hij nog regelmtig geen mate weet te houden (wat ik hoor want ik zie hem nooit meer) dan denk ik: hij wordt nooit volwassen
jaaaa zo zou ik het ook aanpakken! ik moest altjd zachtjes met de deuren doen als mijn ex weer es een kater had... Nou ik heb wat met de deuren lopen slaan hahahaha moet je niet tegen mij zeggen en niet bij mij doen
ja echt z'n kutwijf ben ik dan haha. lekker gek doen met de kids en hoppa. ik heb er een bloedhekel aan als iemand zich moet aanpassen omdat de ander zich klem zuipt. mijn vriend houd ook van een biertje maar zulks gedrag moet hij niet gaan vertonen ik zou spontaan eieren en uien gaan bakken
Ik zou niet alleen jou kaartje verkopen, want dan gaat hij alsnog heen en lekker uit zn dak... Het is of samen en gedragen en na 1 biertje teveel direct naar huis. Of beide thuisblijven. Is die ziek?? Pfff heeeeel jammer voor hem, hij heeft het er zelf naar gemaakt!! Ga maar in je auto liggen of in de schuur maar het huishouden en vrolijk doen met de kids gaat gewoon door! Vanacht kon die ook niet aan jou en gezin denken, jij nu niet aan hem.
Inderdaad Neem aan dat jij belangrijker HOORT te zijn dan zijn vrienden Hij hoort aan jou te denken en als jullie een afspraak hebben om niet te gebruiken dan hoort hij zich daaraan te houden en NIET zijn vrienden kiest en zijn eigen plezier Hij kon van mij kiezen of delen hoor. Weg bij die foute vrienden en drugs of anders lekker verder snuiven met z'n matties maar dan wel zónder mij en mijn gezin buiten op de keien Ik zou hem nu trouwens van de bank af trappen en nog een stofzuiger in z'n hand douwen ook. Kom op zeg, ook nog de zielenpiet uithangen dat ging er bij mij écht niet in!!
helemaal mee eens... Lekker de gordijnen open, zonnetje naar binnen. Kan je geen zuurkoolschotel maken,(ruikt zo lekker ) , K3 op en zingen en dansen maar. en owee als hij er wat van durft te zeggen!!!
Zo dat zou een hele goede voor mij zijn!!! Goh kids lekker chipies eten Eiersalade spontaan gaan maken! Patatbakken in huis. En als hij niet normaal kan doen emmer water over hem heen smijten moet je eens opletten hoe snel ze niet meer misselijk zijn . En wat ze al eerder zeiden beiden kaartjes verkopen. Beiden niet gaan. Als hij niet van die zooi kan blijven. Kom op zeg.... Je bent een vader en niet 1 of andere idioot die alleen staand is en met niemand rekening hoeft te houden. S6 er mee. Ik had het wel geweten als ik in jouw schoenen stond. Had zn leven heel zuur gemaakt vandaag hahahahaha
Wat een kut situatie.. Ook wel een beetje herkenbaar alleen dan niet met drugs. Mijn vriend kan totaal niet tegen alcohol, en als hij nuchter is vind hij dat ook. Maar zodra er 1 biertje in zit kan ie de hele wereld aan. Al zooooo vaak ruzie over gehad, maar nu die papa is gebeurt t gelukkig nooit meer. Maar ik wil je kaartje(s) evt wel kopen
1 of je laat dit zo hoe het is en doet alsof hij echt heel zielig is. 2 of je maakt herrie lekker stofzuigen met muziek aan lekker spelen met je kind. 3 stuurt hem de deur uit en als hij eens zich zelf is binnen laten. 4 gaat lekker hiserich doen dat hij nu een ballen moet krijgen en dat hij eens lekker volwassen kan doen want wat als jou of je kind wat overkomt en je moet naar het ziekenhuis denk niet dat hij nu kan rijden of wel. En de volgende keer niet meer binnen moet laten want denk dat dit best eng is voor de kleine papa thuis plee onder de kots strak in het lak lekker gezellig.
Jammer dat hij het respect niet kan opbrengen om niet te gebruiken met je verleden wat jij hebt meegemaakt. Dat zou ik nog het ergste vinden eigenlijk.....dat jij hem verteld over je vader enz en hij het nog gebruikt....
ik vraag me af wat ik eigenlijk erger vind, het drugsgebruik as sich, dat jullie een klein kindje hebben die een papa heeft die drugs gebruikt, of dat hij niet genoeg respect in zijn donder heeft om van die pleuriszooi af te blijven voor zowel jou als jullie kind, sorry maar kan er met me pet niet bij, laat staan dat je straal bezopen word als ouder zijnde, maar ook nog eens drugs gebruikt, sorry hoor en persoonlijk zegt je topic wel ik ben er klaar mee, maar vervolgens ligt manlief halfdood op de bank en jij doet niets en daar groeit je kindje dan tussen op eens een drugsverslaafde altijd een drugsverslaafde je kan afkicken maar die drang blijft het is aan hem of hij er wat mee doet ja of de nee, hij is weer in de verleiding gekomen en is gezwicht dat is in mijn ogen een junk want een echte kerel die die rotzooi niet nodig heeft zwicht niet voor die rotzooi, heeft ie wel ballen schijnbaar niet pff waardeloos dat soort vaders
Ik weet niet zogoed wat ik zou doen. Sowieso niet stil doen of iets, maar ik weet gewoon niet hoe ik zou reageren. Nou heb ik ook niet zo'n verleden natuurlijk. Ik denk wel dat drugs voor mij niet per definitie erger zouden zijn dan drank. Liever iemand die eens inde maand met stappen een pilletje slikt, dan iemand die elke dag na z'n werk aan het bier zit.
Wat erg voor je meid! Ik zou inderdaad voorstellen beiden niet te gaan. Als iemand zich niet in de hand kan houden tijdens uitgaan, dan maar niet gaan hoor! Misschien kinderachtig, maar niet wanneer iemand zijn verantwoordelijkheid niet weet te nemen! Ik kom zelf ook uit zo'n wereldje, heb ook vriendjes gehad die gebruikten. Prima hoor, maar niet om een serieus leven mee op te bouwen. Natuurlijk had ik een relatie met iemand kunnen hebben die heel enkel eens gebruikt, liefde heb je niet in de hand maar liever niet, maar dan had ik er nooit voor gekozen een kindje te krijgen. Ik heb nu een heel mooi leven met een mooi kindjes, met een man die hier helemaal niets mee heeft. Daar ben ik echt zo blij mee! Ik zie veel mensen om me heen die in hun leven blijven hangen, of zetten deze een enkele keer voort. Op FB lees is bij een ex, met kindje, in iedere update dat hij in de kroeg zit en later weer een kater heeft.. En wat was had ik een liefdesverdriet toen hij mij 'dumpte'! Maar gewoon op je strepen blijven staan! En dan inderdaad maar niet meert uitgaan! Aan de andere kant: misschien heeft hij inderdaad echt heel veel spijt, weet hij nu juist dat hij het echt niet meer moet doen. Hoop het echt voor je!
mijn vriend is een tijd verslaafd geweest aan cocaine. hij is er nu al 6 jaar vanaf en hij heeft er ook geen behoefte meer aan. toen we elkaar net kende had hij ook wel eens een terugval maar dat kwam omdat hij dan gedronken had en zijn vrienden hem dan makkelijk konden overhalen. toen wij gingen samenwonen zijn we 100 kilometer verderop gaan wonen (ook omdat we graag in deze plaats wilde wonen). hierdoor heeft hij geen contact meer met die vrienden en heeft hij nooit meer een fout begaan. het enige wat ik soms vervelend vind is dat hij kwa drinken niet echt een maat kan houden. hij kan goed zonder alcohol en heeft geen drankprobleem ofzo maar als hij een keertje drinkt dan stopt hij ook niet zo snel. hij kan nooit een keer maar 2 drinken.
Bah, ik vind dit een knap staaltje onvolwassenheid. Je zo laten gaan met een vrouw en klein kind thuis, wetende dat je vrouw het vreselijk vindt. Ik ben het helemaal met je eens meid. Mijn vriend komt ook uit het "hardcoreverleden", maar die komt nog niet eens in de buurt van drugs en klemzuipen al helemaal niet. Waarom moet het ook altijd gelijk zoveel bij die mannen? Ik heb dat nooit begrepen wat daar de lol van is. Je klemzuipen met als gevolg dat je de volgende dag helemaal verrot bent.. En dan nog lopen kotsen en zielig doen op de bank. Nou die kreeg van mij een rotgooi die bank af. 's Avonds een vent, 's ochtends een vent. Gek zeg! Jij hebt niet alleen die avond en nacht last van zijn domme gedrag en avondje stappen, maar de rest van het weekend zit je er ook nog mee. Nee, die kreeg de wind van voren van me en ik ging gewoon doen wat ik wilde doen: stofzuigen, lekker dansen met de kleine meid, tekenfilm op tv met volume net iets harder als normaal... En die kaartjes lekker verkopen. Schijnbaar kan je vriend zich niet volwassen gedragen, dus heeft hij in mijn ogen die ticket voor Decibel gelijk verpest. Succes ermee meid! Ik ben benieuwd of je nog een gesprek met hem gehad hebt nadat de kater weg was?
We hebben heel veel met elkaar gepraat gisteravond, en besloten dat er maar 1 ding op zit, hij kan geen maat houden met drinken, en als hij teveel drinkt is er eens in de zoveel tijd het risico dat hij ook drugs erbij gebruikt. En sowieso als hij alleen al zuipt doet hij allemaal lompe achterlijke dingen, kan agressief zijn of juist hartstikke suf en dan heb je echt geen tering aan hem, doet zichzelf pijn e.d. Dus ik heb gezegd dat hij moet!! stoppen met drinken, en hij was het daarmee eens. Heb gezegd dat als hij het niet zou doen, ik het gevoel krijg dat hij me niet serieus neemt, en of hij daarmee het risico wil lopen dat ik een x helemaal klaar ben met dat onvolwassen gedrag van hem. Hij heeft gelukkig geen 1 poging gedaan om het goed te praten en hij begrijpt het ook allemaal. Dus ja, dat was mijn eis, OOK stoppen met drinken.. Ben benieuwd!! Ja dat is zo, dat je dan zwakker bent, dus daarom wil ik dat ook niet meer hebben, dat stomme gezuip hihi. Want hij kan niet gezellig 2/3 biertjes drinken ofzo, dat worden er gelijk veel meer.. En idd hij had weer dikke spijt ja! De sukkel.. Dat heb ik hem ook al 100x gezegd, ik vind dat zo een kansloze opmerking. Ik drink al echt een paar jaar nooit meer, ik toost wel eens met oud&nieuw of op een verjaardag ofzo met champagne of een rosetje, maar drink het nooit op. Ben er echt klaar mee! Smaakt geeneens meer. En ik ga naar feestjes, verjaardagen, festivals, compleet nuchter en heb het mega naar mn zin... Heb ook gezegd: Ik wil je gewoon respecteren wat dat betreft, als ik ergens ben kunnen zeggen, 'dat is nou mijn vent'... En me niet schamen en me afvragen wat ik in godsnaam met je aan moet!! We gaan nu allebei, en het wordt voor hem de vuurdoop, compleet nuchter naar een feestje. Als het hem lukt, dan ben ik daar enorm blij mee natuurlijk, maar heb ook gezegd, dat áls hij de fout in gaat, ik ook echt goed maar echt heel goed uit mijn stekker ga... Tegen hem!! Dan heeftie het echt flink verpest. Als hij ook maar 1seconde twijfelt of het gaat lukken, moet hij maar thuis blijven heb ik gezegd. Pfff vervelend he meis, jullie hebben nu dus een goeie balans gevonden? Alles wat jij hier zegt, heb ik ook al heeel lang geprobeerd, maar werkt gewoon niet, dus nu gewoon een drastische maatregel. Ja als meneer niet volwassen gaat doen moet ik schijnbaar ook zo kinderachtig doen en zulke eisen stellen. Want ik heb dus altijd last van hem als hij gezopen heeft, omdat hij gelijk zo doorslaat en een paar biertjes drinken kan hij gewoon niet. Bezoek in huis wil ik sowieso al niet als de kleine thuis is, dus hoeft hij nooit al niet te flikken haha. Doordeweeks drinkt hij gelukkig ook niet. Een enkele keer een glas rode wijn als we bijv. biefstuk of vis ofzo eten. Dat het erger wordt of dat ik het niet zo weten ben ik niet zo bang voor.. Hij vertelt het gelukkig wel altijd! Ik ben ook weer heel duidelijk geweest en heb echt ff van me laten horen. En hij weet het, als hij weer té ver gaat, ik mijn spullen pak!