Ja gelijk de relatie verbreken is ook weer zo wat vind ik.. Maar je wilt ze ook niet het idee geven dat je het goed keurt, maar ik geloof dat de boodschap is aangekomen en die boodschap was erg duidelijk en grof... Ik ook hoor, ik stond te trillen op mijn benen en te janken, van teleurstelling en woede! Bah wat was ik kwaad. Ja hij ook voordat wij wat hadden, maar ik wil daar geen relatie mee idd.. Dat dikgedrukte had ik ook ongeveer in de brief gezet. En daar schrok hij wel van. Ja dat vind ik dus ook, ik snap dat niet.. Hij weet hoe het thuis was, en dat was echt niet leuk! Ik wil dat niet meer, vooral voor de kleine niet, maar ook voor mezelf niet uiteraard. Het heeft mij ook aan het denken gezet, maar ik geef hem nog een kans, en hoop dat hij echt serieus nu gewoon stopt met dat zuipen op feestjes e.d., dus nu helemaal geen drank meer niks. Had me er idd super op verheugd en heb gister op een gegeven moment ook gezegd dat ik niet gek ben! IK zou al naar dat feestje gaan, en IK heb JOU overgehaald, je wou geeneens, dus of je gaat nuchter, of je blijft thuis. Want IK ga SOWIESO!!!!
hier is drugs een no go en echt een reden om weg te gaan. Ook ik heb de elende meegemaakt met mijn biologische verwekker en wil die pijn niet nog eens meemaken. Ik heb het door het verleden al een hekel dat me mannetje een biertje neemt na het werk maar echt een lijntje of pilletje zou ik me spullen pakken weg gaan en nooit meer terug komen en hem zelfs uit de ouderlijke macht laten zetten. Ja ik ga heeeeeeeeel ver maar ik weet wat drank en drugs kan doen met de mens en daar bescherm ik mijn meisje echt wel voor.
Nou jij was er niet bij, ik heb wel degelijk wat gedaan, heb hem onderhand onder de douche geschopt en hem gedwongen rechtop in de bank te gaan zitten en hem een klap voor zijn harses gegeven. Verder veel herrie gemaakt, na het afwassen echt de pannen in de kast gesmeten, stofzuigen, keiharde muziek en dansen met de kleine. En uiteindelijk moest hij van mij aan de eettafel gaan zitten, en praten praten praten... Haha zo makkelijk is hij er niet vanaf gekomen hoor Verder vind ik hem echt géén junk, het was echt al heeeeel lang geleden, en als hij nuchter is heeft hij er sowieso 0 , 0 behoefte aan, en eigenlijk als hij gezopen heeft ook niet perce, maarja dan staat hij met een maat ergens, die ook wat gebruikt, en hij dronken.. Maar het is niet zo dat hij niet zonder kan ofzo hoor. En ondanks dat dit gebeurd is en hij gister echt een lamlul was, en helaas wel vaker in het verleden op zaterdagavond tot zondagmiddag ofzo . Is het verder een schat van een kerel en echt een super pappa! Maar de stempel van junk vind ik net iets te, maar goed.
En alle andere meiden, ik heb alles gelezen hoor uiteraard!! Bedankt voor jullie reacties. Ik geloof dat ik zo ongeveer op alles wel een beetje gereageerd heb, ook in de geqoute stukjes zeg maar. Maar het was erg veel om op alles te reageren. @Melanina, ja dat zal de volgende x wel gebeuren. Zoals je kunt lezen, hebben we samen besloten dat drank gewoon ook niet meer gaat, en we willen het gewoon 'samen' doen zeg maar. Ik vind het zonde om alles wat we hebben, en de liefde voor elkaar en de pappa die hij hierbuiten is, weg te gooien om deze fout. Ik wil er nog 1x voor gaan, en ik geloof wel dat dit goed moet komen. Sowieso bescherm ik de kleine en gelukkig heeft ze er nog nooit echt last van gehad of schade door opgelopen oid.
Eersie zeg ook niet dat jij dat moet doen hoor fijn dat jullie er samen nog voor willen gaan maar ik zou het gewoon niet kunnen. Gelukkig heeft mijn vriend nog nooit gebruikt zelfs niet geblowd dus denk dat hij dat ook niet snel zal doen ook
dan zou ik ook niet heengaan, het enige wat je kan vragen aan 1 van zn maatjes is of ze hem eens willen filmen op zo'n avond hoe hij zich gedraagd. misschien dat als hij het terug ziet, hij niet anders kan dan beseffen dat het over moet zijn. ik neem aan dat hij niet wilt dat hij zo als vader word gezien nee. hou je sterk, en succes...
Fijn dat jullie het nu uitgepraat hebben en dat hij het ermee eens is dat hij niet meer moet drinken. Om nu gelijk uit elkaar te gaan vindt ik dus ook onzin.....het is toch op te lossen dit? Ik wens je veel sterkte om dit probleem samen op te kunnen lossen!!
Tis gewoon klote voor je meid, want ik snap ook tis de vader van je kind en je houdt van hem. Ik hooooop dat dit de laatste keer is geweest en als het nog eens voor mocht komen, dat je dan het gevoel terug haalt van nu, hoe je je voelt. Ik denk ook dat als hij het nu nog een keer zou doen, zou jij je niet meer serieus genomen voelen denk ik....sterkte x
Een klap in zijn nu roes uitslapende gezicht had hij gekregen. Opgesodemieterd met je drugs gebruik. Nee sorry een keer teveel drinken kan ik handelen maar drug is echt een no go en dan heb je dus echt oorlog
Drugs vind ik ook echt een no-go, maar echt strontlazerus worden vind ik ook echt heel erg hoor, is ook behoorlijk schadelijk namelijk.. Hij heeft ook een pets in zn bek gekregen hoor... Dacht jij dan ; - ) ..
idd drugs of strontbezopen is geen verschil vindt ik! Trouwens slaan vindt ik ook een no-go maar goed!
Nou ja goed mijn man is laatst voor het eerst in 3 jaar eens flink door gezakt. Kan daar dan niet zo wakker van liggen omdat het niet vaak gebeurd. Echter verwacht k dan wel dat hij fatsoenlijk op tijd zijun bed uit komt want die avond een man is ook 's morgens een man.
@Lov23.. Dat ik hem een pets gaf?? Nou die had hij verdiend hoor na de hele wc te hebben ondergekotst onderhand en zn beidehandte praatjes vannacht.. @Kimmeding, dan vind ik het anders. Bij mijn vriend gebeurt het met regelmaat...
moest toch even heel hard lachen om je bovenstaande stukje ik zie je dus al helemaal met keiharde muziek de pannen in een kast smijten, en je kerel op de bank zitten met zijn handen op ze oren (nou ja was een grappig beeld ) ben blij dat je in elk geval iets heb gedaan had niet verder gelezen, maar hoop dat het voor jou en je dochter hierbij blijft, de term junk gebruik ik al snel bij een gebruiker of hij nu altijd of soms gebruikt dus dat is mijn woordkeuze verder niets persoonlijks, ben ook blij te lezen dat je man geen excusses probeerde te vinden en hopenlijk gaat alles nu goed zowel jij als je man zouden geen drugs in jullie kindje haar leven moeten willen hebben, liefst zo ver mogenlijk ervandaan blijven daarom reageer ik altijd wat heftiger er zijn kinderen in het spel en die zijn zoo kwetsbaar
Logisch hoor, ik kan er ook echt furieus om worden, t*r*ngzooi, grrrr (vooral ook door vroeger).... Maar buiten dit gaat het echt super tussen ons, vandaar dat ik m ook niet gelijk de deur wijs en er echt voor wil gaan zeg maar hihi! Drugs en kinderen hoort gewoon niet vind ik, en drankmisbruik ook niet. Haha zo ging het ongeveer wel, en hij op een gegeven moment: He rustig joh... Ik: En jij hebt geen recht van spreken vandaag, kop houwwe joh! Hahaha.
Pff kan me je reactie echt ZO goed voorstellen... Vriendje hier heeft ook een verleden met drugsgebruik.. Heeft hij in het begin van onze relatie verteld en heb hem toen HEEL duidelijk gemaakt dat ik daar echt niet van gediend ben en dat dat wat mij betreft ook een reden is om te stoppen met de relatie, ik wil die troep niet in mijn buurt.. Straks als er een kleine is al helemaal niet! Ik zou ook gek van woede worden als ik erachter kom dat hij toch iets gebruikt heeft! *voeltzichnualboos* Wel goed dat hij iig eerlijk tegen je is! En goed dat je opkomt voor je principes meid! Respect!
@Eerised ja maar wat is dat dan voor een voorbeeld....ja man slaan? Maakt niks uit wat hij heeft gedaan slaan doe je gewoon niet. Sta er ook van te kijken dat het blijkbaar normaal wordt gevonden? Als je nu schirjft dat jij geslagen was waren er vast heel wat reacties gekomen...maar een man slaan mag blijkbaar....zucht....
Slaan.. Slaan.. Jezus, gewoon een goeiemorgen tik op zn achterhoofd! Ik heb hem niet vol.in zn gezicht staan meppen, was meer van : doe normaal, kom ffies bij zinnen, ik ben het zat..