pffff ik ben geskimd!

Discussie in 'De lounge' gestart door Cayth, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chocolaatje

chocolaatje Niet meer actief

Jeetje, ik dacht dat het niet meer kon met het nieuwe pinnen systeem??:$ Ik heb het ook eens meegemaakt, en had mijn geld al binnen 2 weken terug. Verder laten ze nooit aan je weten wie en hoe het gedaan heeft ookal worden de daders gepakt. Maar het is schrikken, ik weet het! Ik dacht eerst shit ik ben mijn geld kwijt, ik wist niet dat ik het terug kreeg. Gelukkig wel dus. Want ook heel mijn rekening was leeggehaald.

2. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Pfff *BLIJ*!

Ik kreeg net een brief van de ING Dat er misbruik is gemaakt van mijn bankpas, en dat het onderzocht is en dat het bedrag z.s.m. op mijn rekening staat!

Stiekem wel opgelucht.. nu hopen dat ik snel weer een nieuwe bankpas+ pincode krijg, en we weer gerust boodschappen kunnen doen hihi..

3. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Zo stond het op mijn rekening..
    Heb er even op gegoogled; en er staat dat het de 4na grootste bank van Thailand is :(

4. Chaea

Chaea Niet meer actief

Ik heb wel eens gehad dat mijn pinpas was geblokkeerd omdat er skimmers actief zou zijn geweest op het station (waar ik had gepint een paar dagen eerder) en dat de bank uit voorzorg mijn pas hadden geblokkeerd (had ook geen waarschuwing niks gehad oid.) Was toen naar de bank gegaan, verteld dat me pas het niet deed, en toen hoorde ik dus over de skimmers die actief waren enz. Kreeg daarna wel een nieuwe pas enzo maar er was gelukkig niks van me rekening afschreven.

Deel Deze Pagina