Hebben jullie dat ook wel eens, van die dagen dat je denkt pffff er komt niks maar dan ook niks uit mijn handen. Ben gewoon zoooo moe dat ik haast niet kan wachten tot dochter naar bed gaat Maar aan de andere kant in mijn hoofd is er een stem die zegt ja maar je moet nog dit en je moet nog dat....
Jawel, de enige oplossing hier is gewoon beginnen maar een peuterpuber die dan alles overhoop trekt en planten staat te molesteren als je niet oplet (lees kaartjes ui de bakken trekken zodat overal aarde ligt) maakt nou niet echt dat ik denk van joh wat een plezier Hier ook blij als ze zo even dr bed in gaat.. Kan ik zelf ook ff opladen
YEP! die dagen ken ik!! Als het lukt gooi ik een was in de machine, zet m aan, pak een lekker boek en al lezend ben ik tevreden over mezelf om ik "aan het wassen" ben Ik vind dat het ook werkt met de vaatwasser, de wasdroger, online boodschappen doen bij de appie of een andere webshop of een todo lijstje maken voor later. Misschien nog bijlezen van vakliteratuur (dat kun je vast ruim nemen) Succes vandaag!
Hahaha Ddana, geweldig! hier een bedje afgehaald, was gevouwen en een nieuwe in t machine gedaan.. Best actief toch Zo nog een boodschappenlijstje maken en eens aan een namenlijstje beginnen...
Heeeel herkennend,hier ook zo een dag. Vandaag de kleertjes op maat gelegd en een wasje gedaan. Nu op de bank en ben erg trots op me zelf. Ondanks dat de afwas nog afgedroogt moet worden en in de woonkamer hier en daar nog opgeruimd moet worden, alleen nu even geen puf.
Dat herken ik!! Ben enorm moe en wel gewoon fulltime aan het werk. Er zijn van die dagen dat ik me gewoonweg niet kan concentreren en dus werkelijk niets gedaan krijg... Succes vandaag!
Nou ik ben niet verder gekomen dan een stofzuiger door de beneden verdieping, een wasje in de machine en eten klaar gezet voor vanavond... Dat was het en dat blijft het voor vandaag hahahaha