Misschien klink ik heel erg verwent, maar door mijn zwangerschap kan ik geen werk vinden. Ik zit nu al een tijdje thuis en verveel me echt enorm iedere dag. Ik voel me zo nutteloos! Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Iemand ideeën?
komt me bekend voor. ook mijn contract is niet verlengd, dit is nu mijn derde week dat ik thuiszit, heb wel wat taarten gemaakt en met marsepein bekleed. maar om dat nu elke keer te gaan doen is ook niet goed voor de kleine zoveel lekkerigheid. en in puzzelen ofzo geen zin, breien doe ik niet. tv is niks op. ben benieuwd naar de reacties
Gelukkig dat ik niet de enigste ben haha! Ik deed in het begin ook maar wat bakken en dat soort dingen, maar na een tijdje begint dat ook te vervelen. En om nu de hele dag wat op de bank te hangen is ook niet echt mijn favoriete bezigheid
Ik ken het ook een beetje. Ik heb wel werk maar zit al 3 jaar thuis ivm BI. Misschien vrijwilligerswerk?
Ik brei en haak veel voor ons aankomende kindje. Erg leuk om te doen en je haalt er veel voldoening uit (ik in ieder geval) Ben elke keer weer trots op wat ik gemaakt heb, haha. Op YouTube staan heel veel filmpjes hoe te breien of te haken. Bij de Zeeman en Wibra kan je erg goedkope wol halen. Daarnaast schilder ik ook veel. Heb voor de babykamer hele leuke schilderijtjes gemaakt.
ik zit momenteel thuis, ben nog niet zwanger maar ik verveel me geen moment haha... ik sta rond n uur of 9 op en ga even een lekker stuk met de honden wandelen, dan beginnen mijn huishoudelijke taken enz. rond de lunch ff lekker iets eten voor de tv, nog wat tv kijken/computeren rond n uur of 2 mezelf verzorgen douchen, tutten noem maar op haha en dan even naar de winkel en langzaam aan het eten beginnen en dan is het alweer een uur of half 5/5 uur haha ik verveel me geen moment
Ja ik denk dat ik me ook eens ga leren breien, of haken natuurlijk maar ben absoluut niet creatief haha. Heb dat tot nu toe aan mijn moeder overgelaten die is er al druk mee bezig.
Pff herken t helemaal.. Zit sinds week 18 thuis en verveel me echt dood ! Ik kan sinds een paar weken ook niet meer fietsen dus komen nergens meer ik zit veel achter de pc, schilderen op nummer ;p en ik bak veel taarten enzo
Ik verveel me ook ontzettend. Zit al thuis vanaf week16 van mijn zwangerschap ivm BI en zware baan in de zorg. In het begin haalde ik nog wel voldoening uit mijn huishouden en andere dingen. Maar zit nu al ruim een maand aan huis gekluistert. Lopen gaat bijna niet meer en rondje door de supermarkt is al teveel om te wandelen. Mijn huishouden lukt ook niet meer, alleen kleine dingetjes zoals was vouwen kan ik nog bijdragen. Op tv is niets. Enige wat ik doe om mezelf te vermaken is world of warcraft spelen. Maar dat is leuk voor fftjes en niet voor hele dagen wekenlang. Maar goed mijn huisarrest zit er bijna op. De 29ste word de kleine gehaald met een keizersnee.
Ik heb in januari ontslag genomen ( vriend verdiend een redelijk centje en de koek was volledig op bij mijn vorige werkgever ) en ben in april zwanger geworden. Vanaf het moment dat ik gestopt ben met werken heb ik me eigenlijk nog geen dag verveeld! Ik vind het heerlijk om in en rondom het huis bezig te zijn, creatief bezig te zijn, buiten te zijn en tussendoor wat kleine en grote freelance klussen te doen. Ik sta gewoon tussen 7 en 8 uur op, begin dan lekker met wat rommelen in huis, boodschapje doen, wandelen, naaien, fotograferen, koken. Ik krijg mijn dagen eigenlijk altijd wel gevuld. Zelfs toen ik 'niks kon' vanwege de ernstige zwangerschapsmisselijkheid de eerste 3/4 maanden en echt aan huis gekluisterd was, heb ik me niet verveeld. Sterker nog... Ik vond het behoorlijk mazzelen. Gewoon lekker wat rommelen in huis... Iedere dag een huishoudelijke taak, boodschapje, lekker koken, wat creatieve dingen doen, filmje kijken, rondje wandelen... Er zijn zoveel dingen te doen!
Ik zit ook alweer vanaf 23 weken thuis maar verveel me geen moment. beetje in huis aanrommelen, kan ook nie zoveel door bi, maar alles op heel laag tempo. ben verder druk met borduren voor de babykamer, lezen, op de koffie bij mams en vriendinnen, en elke middag ff naar bed, zkr nu de laatste paar weken....ik kom bijna tijd tekort. zeg wel eens voor de grap, ik heb helemaal geen tijd om te werken hihi.
Ik kan niet wachten tot volgende week mijn zwangerschapsverlof begint! Heerlijk. Laat me maar vervelen. Werken tijdens de zwangerschap kan heel zwaar zijn Dus ben nu wel een beetje jaloers
Ehm....ik herken het al een beetje en ben pas in mijn 4e week thuis nu. Ik doe wel van alles, huishouden, cupcakes maken voor na de geboorte, met de hondjes erop uit (nou ja....een klein rondje deze weken), maar ik merk dat ik me wel snel verveel....Heb jaren in de ziektewet gezeten en toen verveelde ik me eigenlijk nooit, maar sinds ik weer helemaal in het werkritme zit blijkt dat ik de kunst om mezelf te vermaken een beetje kwijtgeraakt ben. Veel sterkte nog want je hebt nog wel even te gaan.....
Ik verveel me helemaal niet, vind het heerlijk om alle tijd te hebben en alles op mijn gemakje te doen. Zie er echt tegen op om ooit nog te gaan werken.
hihi ik herken het wel hoor, zit ook al 5 weken thuis, mijn contract was per 1 september afgelopen, dus heb 4 weken langer " zwangerschapsverlof" en ik verveel me te pletter... Heb genoeg te doen hoor, heb nog een aantal dingetjes in huis te halen voor de baby, en overdag doe ik ook wel kleine beetjes, maar het komt er eigenlijk op neer dat ik de hele dag op de bank hang, en om 3 uur half 4 pas alles ga doen wat ik van plan was die dag... Of soms komt er helemaal niks van en heb ik me de hele dag liggen vervelen, kan me dr dan niet toe zetten dr eens lekker uit te gaan... Komt ook wel omdat het voor mij nu de 4e keer is dat ik er ergens uit moet vanwege bedrijfseconomische redenen, de koek is een beetje op met werken voor mij, heb een goede opleiding gehad, maar schijnbaar kom ik er gewoon nooit tussen... Zal blij zijn als de kleine dr is, dan heb ik de mooiste baan van de wereld!!! Ben trouwens ook al ruim 3 jaar "bezig" met 1 borduurwerk... pfff Soms ben ik dr weer een paar dagen fanatiek mee bezig, en dan kan ik het weer weken niet zien! haha
heel herkenbaar! heb ook vanaf wk 27 thuisgezeten. maar het went wel en ja vind vanzelf wel dingen om te doen
Cupcakes voor na de geboorte?? Die zijn toch niet meer lekker als de kleine geboren is? Duurt nog 2,5 week. Of vries je ze in? Ik hoor graag je antwoord, ik wil namelijk zelf ook cupcakes bakken/maken maar vroeg me al af hoe ik dat ging doen als ik net bevallen was en misschien helemaal geen zin heb om uit bed te komen...
Ik herken wat Deerne1985 zegt: ik heb ook een goede opleiding gedaan maar op werkgebied wil het op de een of andere manier gewoon niet lukken. Ik zie er ook tegenop om weer te gaan werken, al heb ik wel weer gesolliciteerd voor een veel mindere baan, om maar gewoon iets te doen te hebben. Ik verveel me ook gewoon rot! Er zijn best wel allemaal dingen te doen: dozen inpakken voor de verhuizing, kijken voor gordijnen, kaarten maken (hobby), babyspullen kijken, naaien (zwangerschapsbroeken verkorten) etc. Maar kan me er op de een of andere manier niet toe zetten.
ikheb gewone cakes gebakken en ingevroren. ze schijnen2maanden goed te blijven dus dan is beebje er hopelijk al
Ik doe ook veel dingen in huis, maar als je dag in dag uit thuis bent, is er na een tijdje ook niet veel meer te doen haha. Poetsen hoeft nou ook weer niet iedere dag... Ik spreek wel af met vriendinnen maar die werken ook dus zo vaak is dat nou ook weer niet. Ik word zo lui echt verschrikkelijk!