Ik ben nu 16 weken zwanger, vanaf week 13 ging het goed, geen gekots meer en amper misselijk. Nu sinds gisteren 2 keer overgeven (gister 2 keer en vandaag ook weer 2 keer) Weet iemand of dit normaal is? Ik word het een beetje zat. Dit is overigens het enige symptoon wat ik tot nu toe had/heb, buik is ook niet gegroeid en ik ben ook niets aangekomen (ook in die 3 weken niet) Ik maak me toch wel zorgen en ik ga binnekort even langs de VK om het te vragen, het zal toch geen aankomende miskraam zijn (stress..Stress)
ik begon ook pas laat met spugen, bij mij lag het aan mijn etenspatroon, als ik te weinig gegeten heb dan wordt ik misselijk. Dit is trouwens niet iets om zorgen over te maken.
Maar ik begon niet laat met spugen, vanaf week 6 kwam het tot week 12-13 (wel af en toe dagen dat ik niet hoefde te spugen of niet misselijk was) en toen een pauz van 3 weken en nu begint het weer
hallo ik heb eigenlijk precies hetzelfde, was ook steeds misselijk tot 2 weken geleden, toen ging het goed, maar af en toe ben ik nu weer 1 of 2 dagen echt misselijk en daarna is het weer over. verder ben ik ook nog niet gegroeid, maar alles was wel goed hier.
Een aankomende miskraam herken je meestal aan bloedverlies en krampen, denk dat misselijkheid hier totaal los van staat. Sommige mensen zijn hun hele zwangerschap misselijk, en kwaaltjes komen en gaan had ik ook de eerste 12 weken. En bij de een groeit de buik sneller dan bij de ander. Ik voel me baarmoeder wel zitten, maar echt een buik heb ik ook nog niet hoor. Het is alleen wat harder waar de baby hoort te zitten.