Hoi meiden, De titel zegt het al.. Ik zie veel onderwerpen met eerste symptomen enz.. maar nooit echt een topic waarbij de symptomen per dpo verteld worden.. of ik kijk eroverheen of nog niet tegen gekomen... Duss.. wat waren jullie symptomen per dpo Benieuwddd !! xx
Precies weet ik niet meer...wel rond 7 dpo spierpijn, leek op zenuwpijn in ,mijn been..heel zeurderig gevoel!
Ik heb alleen vanaf een week voor NOD tot ongeveer een week geleden buikkrampen gehad die leken op een opkomende menstruatie. Per dpo weet ik het niet precies.
Ik weet nog niet of ik zwanger ben dus kan niet beginnen haha.. vandaar dat ik zo een topic start misschien dat sommige dingen herkenbaar zijn en ben gewoon benieuwd
Pff.. Ik testte geheel onverwachts positief (zat wel in medisch traject, maar had niet gerekend op een positieve test op dat moment), dus ik heb ook totaal geen idee welke symptomen ik allemaal heb gehad. Ohnee, wacht twee weet ik wel: - geurtjes vond ik ineens heel bedwelmend ruiken, vooral net nadat ik ze zelf op had gedaan. Ik kreeg het er benauwd van en werd zelfs een beetje misselijk. - ik ben een echte bierfan en in de week voor mijn positieve test, smaakte het mij niet meer. Heel gek vond ik dat toen, want zelfs mijn favo weissbier kreeg ik niet meer weg. Nu snap ik het wel ja
vanaf 6 dpo al moe 's avonds 10 en 11 dpo een soort ongi gevoel in mijn buik op 10 dpo een knaltest en vanaf dan vooral moemoemoe, verder eigenlijk nog niks tot op heden.
Leuk topic, heb het bij mijn vorige zwangerschap niet bijgehouden, wat ik nog wel weet is dat ik als ik op het werk kwam heel sterk de geur rook van een glas bak met lege flessen van rode wijn (heel apart want er stonden daar in de verste verte geen glas bakken haha). Had al een aantal dagen last van rommelende darmen en veel winden laten Verder had ik op steken in baarmoeder en innestelingsbloed geen symptomen, ben ook maar kort zwanger geweest helaas.
Het enige dat ik nog weet is dat ik drie dagen voor de test ( dus vanaf 8dpo) sneller honger had en dus om 16uur echt iets moest eten, anders geraakte ik niet meer thuis op de fiets..
Ik heb het wel een beetje bijgehouden (zo'n leuke periodtracker) - 5 dpo: vermoeid - 7 dpo: vergeetachtig - 8 dpo: jeuk aan mijn scheenbenen, vergeetachtig en beetje moe - vanaf 8 dpo: afscheiding + smerige windjes - 9 dpo: positieve test (CB dig 1-2 weken) - 10 dpo: zware benen en alles wat hier boven staat
Voor mij weinig symptomen, alleen rond 7DPO ineens steken onderin rechts, iets boven mn lies.. achteraf de innesteling geweest denk ik.. verder erg moe, maar heb ook nog een fikse hersenschudding en die zorgt ook voor vergeetachtigheid, vermoeidheid en concentratieproblemen dus wat nou waar bij hoort...... hahah!
Ja ik heb wel wat dingetjes maar heb op 10dpo getest en die was negatief dus wil nu pas na nod testen.. als ik dan niet ongesteld ben natuurlijk.. Heb hele erge spierpijn in me benen zeg maar heel irritant kan me benen niet kwijt.. misselijk met vlagen.. normaal veel afscheiding voor nod maar nu bijna niets.. af en toe flinke pijn in me borsten en zichtbare aders.. Maar goed ik weet ook nog toen we voor ons eerste kindje gingen me lichaam me de eerste 10 maanden goed voor de gek heeft kunnen houden dus ik wil nergens op hopen ofzo.. Nog minimaal 3 dagen wachten
Echt per dag heb ik het niet bij gehouden maar na ongeveer 10 dagen merkte ik de volgende dingen op: - zwaar gevoel in de onderbuik (met vlagen) - honger! -lichte/ zeurende buikpijn 's nachts -lage rugpijn met vlagen (duurde echt maar heel eventjes steeds) - 's avonds sneller moe, kan normaal echt wel tot een uur of 22.30 fit zijn, maar nu kakte ik echt steeds tot 19.30 helemaal in. - ietsje grotere borsten lijken te hebben (geen verkleuring van tepels of aderen verder) - minder afscheiding! Normaal na mijn eisprong werd dit echt meer, maar nu bijna niks, dit viel me nog het meeste op ;P - 5 dagen voor nod, al heeeeeel licht positief getest! 1 dag na nod echt een knaller! Hoop dat je/ jullie er wat aan hebben
Hmmm leuk om te lezen. Ik ben eerste ronde. Na lezen diverse fora totasl niets verwacht van de eerste x. Maar veel symptomen die ik hier lees komen mij zo bekend voor. Vrijdag testen. Spannend! Succes met jullie zwangerschap dames!
Ps voor alle nieuwsgierige dames. Ik houd elke dag mijn klachten en buien bij. Met een app op mn foon. P-tracker. Erg handig met plaatjes aanklikken. Dit ter vergelijking van elke maand de klachten. Dus zal t ook plaatsen als t zover is.
Ook nog wakker? haha.. Ik mag officieel ook vrijdag testen.. maar heb net getest kon het niet laten.. en zie een heeeel licht streepje.. niet op de foto te krijgen(nauwelijks) dus beschouw hem als negatief.. over paar dagen weer proberen maar
Mijn huisarts zei vroeger. Toen ik ook eens een licht streepje had. (Nooit doorgezet. Gewoon ongesteld geworden die maand) Elk streepje is een streepje. Dus ik ga voor je duimen dat de menstruatie uitblijft!!
Ja hij verscheen wel binnen paar minuten maar zo ontzettend licht.. dus durf ook niet echt te hopen ofzo.. moet gewoon afwachten