Volgt iemand dit seizoen? Ik wel.... Ik erger me alleen suf aan Wouter, ik vind het een arrogante bal Maar verder krijg ik steeds lekkkere goede nieuwe ideeën om zelf te koken. Het tijdstip is voor mij onmogelijk, kijk het vaak 's avonds een keer terug, tijdens het voeden
Ik kijk de meeste Masterchef-series. De Amerikaanse staat hier bovenaan, de Australische en Nieuw-Zeeland zijn ook leuk. Engeland vind ik niks aan, zo saai. Masterchef Holland wordt natuurlijk ook gevolgd. Ik neem het altijd op en kijk het later op de avond. Maar dat doe ik eigenlijk met alle programma's en series die ik volg. Ik vind Wouter ook behoorlijk arrogant, dus ik hoop niet dat hij het gaat winnen. Ik vind Menno leuk, van die lekkere droge humor. En Narresh is altijd vrolijk. Ben benieuwd! Ik heb ook al het een en ander van de series geleerd!
ik volg ook masterchef holland. menno en marlot vind ik erg leuk. sandra vind ik minder, ze kan erg slecht tegen kritiek.
Dat wist ik nog niet, ik loop een paar dagen achter met afleveringen kijken. Dus hij was toch niet zo goed en fantastisch als hij zelf dacht?
Gewoon verklappen, hoor! Dan had ik hier maar niet moeten lezen! Inmiddels ben ik weer bij met kijken. Wouter weer naar huis, dat had ik niet verwacht. Ik moet zeggen dat ik Stan ook steeds arroganter vind worden. Ik ben voor Dirk of Naresh!