Pffff na een halfjaar Clomid nu Puregon en Pregnyl, wie nog meer?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door loesje26, 12 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. perilie

perilie Lid

21 okt 2010
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi labella,

ja sorry ik lag in bed en dacht zal morgen even berichtje sturen.
    Mijn dag is woensdag denk ik, ik heb hem op maandagavond gezet en dan zou hij woensdag prikken en dat is komende week dan 2 weken geleden.

groetjes

2. Doortje28

Doortje28 Actief lid

15 okt 2010
    202
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen!

Of nou ja, heb amper geslapen, was om 4 uur al wakker met heel veel gedachten. Ben ik echt zwanger? Waarom voel ik mijn borsten dan niet meer enz, haha echt erg!

Perilie, thnx! Ik heb met het zkh gebeld, en mag bij 7 a 8 weken voor een echo komen. Maar nou hoop ik dat het zou kunnen op vrijdag 3 dec. Ga daar even op aandringen, zeg wel dat ik de 2 weken erna weg ben ofzo. Wij vieren nml 4 dec sinterklaas en hoe gaaf is het als we het in een gedicht aan mijn ouders kunnen vertellen, met bijv. als cadeau het boek van Carry Slee; "Mam, je wordt oma". Dat lijkt me super gaaf, maar dan wil ik het kindje wel eerst gezien hebben. Wat lijkt me het een mooi moment als je het hartje voor de eerste x ziet kloppen :) Nog even geduld!
    Wat spannend dat je nu nog niet ongesteld bent, jeetje dat geeft goede hoop! Voel je al iets? Ik heb zelf 2 dagen te vroeg getest met een test van clearblue +plus deze kan je 4 dagen van te voren gebruiken. Wil je eigenlijk ook niet al gaan testen? Ben benieuwd!

Eevie, ik heb ook eens een valse positieve test gehad, maar dat was een heel veel lichter vaag streepje dan deze was. Morgen ga ik nog een x testen, gewoon voor t gevoel. Het is nog zo onwerkelijk. Hopelijk heb jij ook snel resultaat!

Labella, het was mijn eerste ronde puregon, na 3 ronde chlomid. Ben daar ook helemaal verbaasd over, omdat het eerst ook leek dat mijn eitjes niet wilde groeien. En toen dacht ik nog dat mijn ei niet gesprongen was en dat wilde ze niet checken in het zkh, daar was ik nog zo boos over ;)hihi
    Haha je maakt een grapje, maar wij hebben een super vruchtbaar stel vrienden. Zij zijn nu zwanger van de 4e en alle zwangerschappen zijn ontstaan uit de 1e of 2e ronde proberen. Hun tip was; netjes om de dag vrijen, dan is het sperma het beste. Zo hebben wij dit nu ook gedaan. Kregen voor zondag het "vrijadvies" en zijn vrijdag begonnen (voor t geval hij eerder zou springen, you never know) toen zondagochtend weer en...... met resultaat. Geen idee of dit ook echt de reden is dat het gelukt is, maar ja tis het proberen waard natuurlijk!

Maar volgens mij is vooral die eerste tip erg belangrijk, dat vind ik zelf tenminste.

Zo even snel boodschapjes doen en dan vanmiddag de intocht van Sinterklaas bekijken. Ondanks dat ik zelf nog geen kids heb, blijft me dit toch trekken. Altijd leuk! Hebben jullie dat ook? Jouw dochter Perilie krijgt er wrs nog weinig van mee? En Eevie kan er wrs niet onder uit als lerares, wat lijkt me dat een leuke maar ook drukke tijd in de klas. Welke groep heb je?

Fijn weekend!!

3. labella

labella Lid

19 okt 2010
    80
    0
    0
    overijsel
    Hey meiden heel even een snel vraagje....

de laatste x was ik toch 5 dagen voor m,n nod al ongi en 2 dagen later was het al over... de volgende ochtend kreeg ik hele harde steken en vanmorgen allemaal stukken bloed en slijm??
    weten jullie dit??? wel had ik een test gedaan die negatief aan gaf kan dat het zo is dat het bevrucht was daarna los is gelaten.. dat een test dan negatief geeft? die hcg zit toch in je bloed of nog niet zo snel... pf lekker lastige vragen:p

4. Doortje28

Doortje28 Actief lid

15 okt 2010
    202
    0
    0
    Friesland
    Jeetje Labella, ik zou het niet weten. Vindt je er niets over als er op googled? Kan me voorstellen dat je dit nu denkt. Er zijn vast meiden in het onderdeel "vruchtbaarheidsbehandelingen" die het wel weten, misschien kan je nieuw topic openen?

5. perilie

perilie Lid

21 okt 2010
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Ik kijk eigenlijk altijd sinterklaas, vind het zo leuk om die kindjes het verhaal met te laten maken. Echt lief hoe die kleintjes op gaan in het verhaal.
    Onze lieke kijkt wel en vind het interessant en vooral met het zingen dan gaat ze mee dansen echt zo schattig, in haar rokje met laarsjes haha.

Leuk idee om het met sinterklaas te vertellen. ik zei vanmorgen al tegen mijn vriend dat mocht het bij ons zo zijn dat ik lieke dan een shirtje aan doe met " ik word grote zus" en dan pas met kerst want dan is mijn zusje over uit griekenland.
    Doortje kun je niet via de huisarts anders een echo aanvragen bij een diagnostisch centrum of zo?

Labella,
    wat gek. Ik zou het ziekenhuis even bellen wat je ermee moet. Wel raar, vooral met "stukken bloed". Echt klonten of niet?

Als het droog is gaan we even naar sinterklaas kijken anders wordt het morgen.

groetjes

6. labella

labella Lid

19 okt 2010
    80
    0
    0
    overijsel
    hey meiden, hoe gaat het? doortje heb je nog een extra test gedaan? ik kan me voorstellen dat je slecht geslapen hebt dat je continu dacht is het echt zo??? :D
    leukkk idee dat met sinterklaas!!!

@ perilie hoe voel je je heb je er een goed gevoel bij deze ronde?
    ook 1e ronde puregon toch? hopelijk is het raak bij jullie! woensdag testen dus?? of eerder.?

maar ja het waren echt klonten bloed niet heel groot hoor maar wel iets wat ik nooit heb gehad en slijm ook.. de rest vandaag niet meer gehad.. ik heb woensdag alweer een fm dus vertel ik het wel even.. maar ik heb vorge week nog een echo gehad en alles zag er goed uit van binnen en toen mocht ik beginnen met de puregon maar voor mijn gevoel moest ik een test doen voordat ik ging beginnen en die was negatief..nou mischien toch het eitje wat los is geraakt en vandaar mijn steken en vanmorgen wat bloed.. ik weet het niet maar zo,n idee heb ik nu wel..

fijn weekend allemaal!!

7. Doortje28

Doortje28 Actief lid

15 okt 2010
    202
    0
    0
    Friesland
    T zou natuurlijk heel goed kunnen dat er wel iets zat Labella, maar het niet doorgezet heeft. Ergens flink balen natuurlijk, maar je kan dat ook positief zien. Tot daar werkt het iig :D
    Nog niet getest, morgenochtend doen we het samen. Net alsof het de eerste keer is ;) En dan heb ik nog een test over voor halverwege volgende week hihi.

Perilie, wat schattig dat Lieke zo staat de dansen voor de tv. Dat doet je hart smelten denk ik. Zie het helemaal voor je, nu je dat zo verteld. Wauw dat zou heel leuk zijn ja. Een vriendin van mij had ook zo'n shirt voor haar dochtertje laten maken. Op de voorkant stond; "Binnenkort ben ik niet meer....." en op de achterkant; " in m'n" en dan een plaatje van een (bad)eentje. Die vond ik ook zo origineel en zo onwijs gaaf! Soms hebben mensen dat niet eens door de eerste minuten haha dat zou wat zijn! Niemand die wat zegt en jullie maar met die spanning in je :D Woont je zus in Griekenland? Pfff lijkt mij niets, mijn broertjes reizen beiden altijd veel, maar ben elke keer weer blij dat het maar voor 3 tot 6 maanden is. Hoop ook zo dat ze never nooit een meisje daar tegen komen om vervolgens daar te blijven :(

Ik ga maar niet om een extra vroege echo vragen, mocht de test morgen en van de week weer positief zijn dan zal het echt wel haha. En dan is het nog maar 2,5 week wachten tot de echo, zo gaaf!!

Fijne avond en tot snel!

8. labella

labella Lid

19 okt 2010
    80
    0
    0
    overijsel
    @ doortje en??? hoe is het gegaan vanmorgen?? hopelijk nog steeds een dikke vette positieve test en hoop dat jullie er samen 100% van genieten nu!

en inderdaad stel het is inderdaad een vruchtje geweest dan heeft het tot daar inderdaad wel gewerkt. hopelijk deze ronde een goede ronde!! positief blijven:)

hoe is het met de rest????

9. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    Hi meiden,

Lekker weekend gehad?
    Doortje hoe was je test gisteren? Weer een vette +??!!
    Ik hoop het echt voor je, is dan vast een heel mooi moment geweest voor jou en je mannetje!!

En de rest van de dames? Nog aan het spuiten?

Ik heb vrijdagavond pregnyl gezet. Ik moet zeggen viel me alles mee. Het was wel wat vervelender dan die puregon want die stellen niets voor. Ook eigenlijk geen last van gehad, tot gisteren eigenlijk. IK heb gisteren ook heel duidelijk mijn eisprong gevoeld. De hele nacht zeurende pijn aan mijn linkerkant (daar zat ook het follikel) en zondag in de loop van de ochtend was het weg alleen toen kreeg ik weer last van mijn baarmoeder en werd ik misselijk, leuk als je vriend een broodje hotdog zit te eten naast je :(
    En dit klinkt misschien heel raar, maar heb er een heel goed gevoel bij. We zijn gisteren gaan skien in zoetermeer en toen zei mijn vriend "misschien we met zijn drieen aan het skien" zo schattig. Zou wel te mooi om waar te zijn, eerste ronde gelijk zwanger. Ik ga er maar vanuit dat ik me zo happy en goed voel door de pregnyl en zwangerschapshormomen die daar in zitten, maar dat is dan wel een lekker vooruitzicht voor de negen maanden die hopelijk komen!!

Ik ga maar werken, is al 10 uur :) ik kom vanavond weer even lezen en schrijven!! Werkse dames!

lfs

10. Stillhope

Stillhope Lid

9 okt 2010
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Halllloooo Dames,

Ben een tijdje niet meer actief geweest, mijn laptop had het begeven. Maar hij is weer helemaal de oude, kan ik eindelijk op het net. Een hoop nieuwe leden, helaas welkom.

Mijn eerste ronde puregon zit weer achter de rug, op de eerste FM had ik een mooie follikel van 11mm, toen 13mm en vorige week maandag was ie 19mm heb op dinsdag de pregnyl gekregen. Ik zit nu op het bankje te wachten, hoop het echt heel erg. Maar het is alleen maar afwachten.

Doortje28 wat lees ik nou, Gefeliciteerd met de vette plus, hopelijk is het nog steeds een vette plus.

Hoe is het met de rest???

11. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    dag dames

eindelijk weekend nu heb ik lekker 2 daagjes vrij, vanmorgen een fm gehad en mooi 2 eitjes 1 van 12,5 1 van 16, baarmoederslijmvlies was netjes 8.5 morgen pregnyl zetten en dan 2 lange wacht weken

hoe is het met de rest?

12. ojibwa

ojibwa Lid

30 okt 2010
    19
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Den Haag
    Pfff wel rot dat mn internet thuis zo moeilijk doet. Moet nu elke keer hopen dat ik op mn werk een gaatje heb om ff snel te lezen en te reageren.

Doortje heb je nog getest vandaag? Hoop dat het nog steeds een dikke vette + was!!

Ik heb niet zo heel veel tijd, dus voor iedereen die in afwachting zit van een test hoop ik echt dat het allemaal positief zal zijn!!
    Voor iedereen die weer is gaan prikken, veel succes en hopen dat het deze ronde raak zal zijn!!

Hier gaat het wel. Zit beetje in de zenuwen voor volgende week dinsdag. Ben benieuwd wat die gyn weer aan gaat geven. Ik ga wel aangeven dat ik er niet rustiger op word als ik elke keer naar iemand anders moet en dat ik gewoon bij 1 gyn wil blijven.
    Vrijdag onwijs veel buikpijn gehad, zo erg dat ik niet naar mn werk kon. Gyn zei dat ik misschien ongesteld zou worden. Beetje vaag aangezien ik niet eens een ei heb gehad. Maar goed, pijn is weg.
    Ben wel beetje bang dat die operatie misschien ook niet gaat werken, als ik geopereerd ga worden. En van de andere kant heb ik ook wel in mn hoofd dat de puregon wellicht beter gaat werken als er minder eitjes zitten.

Ik ga snel weer verder met mn werk!

13. Doortje28

Doortje28 Actief lid

15 okt 2010
    202
    0
    0
    Friesland
    Wauw wat leuk, we zitten op een of 2 nu allemaal aan de pregnyl en de wachtweken. Spannend hoor meiden! Hopelijk worden jullie net zo verrast als ik!!

Loesje; bijzonder he dat het zo goed kan voelen. Ik had dat ook(nadat ik 2 dagen heel onzeker en zenuwachtig was geweest) ging zelfs al namen bekijken, en nog veel meer andere dingen die eigenlijk in de toekomst liggen. Nou moet ik zeggen, dat bij mijn ventje zijn zaadjes ook wel uitstekend werken hoor. Dat wisten we al, vanwege de zaadtest. Dat geeft ook wel weer wat rust, maar goed, dan nog.....moet het allemaal wel lukken. Wat lief dat jouw vriend er ook zo mee bezig is.

Hee stillhope, leuk dat je weer "terug" bent. Goed te lezen dat je zo snel een groot ei had. Wat duurt wachten lang he?!

Yep, had weer een duidelijke plus in beeld! Heerlijk gevoel hoor! Toch is het nog steeds wel vreemd en onwerkelijk. Ik voel, behalve de lage rug pijn, nog helemaal niets. Ben alleen al 3 nachten heel vroeg wakker, eerst 4 uur, toen 5 uur en afgelopen nacht 3 uur :( Kan dat door de hormonen komen? Maar ja wat wil je ook, ben in principe pas 1 dag na mijn nod, dus wat kan je dan al voelen? Heb toch nog maar 2 testen van de kruidvat, 2 voor 5 euro gekocht. Andere als die ik eerst had en schijnen erg betrouwbaar te zijn. Haha gekke ik, I know, maar moet toch elke keer nog even een bevestiging hebben hoor ;) Dit zijn echt mijn laatste.

Vandaag een afspraak voor de eerste echo gemaakt; zegt de assistente "Hoeveel dagen bent u overtijd mevrouw" dus ik; "Uhhhh 1" haha die zal wel gedacht hebben :D Nu nog 2,5 week en dan is het zover, dan gaan we zien of het er echt zit, zo spannend!!!!

Perilie heb jij je kunnen inhouden? Of heb je nog niet getest? Ik denk aan je! Net als aan de anderen die allemaal in spanning afwachten!

Liefs

14. Stillhope

Stillhope Lid

9 okt 2010
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Doortje28 GEFELICITEERD, geniet van de roze of blauwe wolk waar je nu op mag zitten. Wees blij dat je nog niet zoveel kwaaltjes hebt, maar wat er niet is kan nog komen.
    Wachten duurt verschrikkelijk lang, moet maar... Morgen is het een week geleden dat ik de pregnyl hab laten zetten. Dan nog een week afwachten, heb wel een drukke week komende dagen.

@Ojibwa vervelend dat je een operatie krijgt, is het de LEO?? Die heb ik namelijk ook gehad omdat ik resistent was voor clomid, moet zeggen dat de operatie goed is gegaan en mijn lichaam zelfs drie cyclussen zelf heeft geregeld, alleen duurde de laatste te lang.

Ik moet zeggen dat ik na de pregnyl totaal geen bijwerkingen had, geen misselijkheid alleen wat gevoelige tepels. Maar bij de zwangerschap van mijn eerste had ik ook totaal geen verschijnselen behalve dat ik net een beer was die een winterslaap hield..:D

15. perilie

perilie Lid

21 okt 2010
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

wat duurt wachten lang zeg. Vriend lief zei zaterdag ineens vind het wel lang duren kun je niet al testen terwijl ik echt zoiets had van ik wacht wel tot woensdag en als ik dan niet ongesteld ben geworden doe ik in het weekend wel een test.
    Nou hij heeft me toch over weten te halen. Gisteren test van predictor gedaan (die kan je 4 dagen voor je nod doen). En ja die was negatief. Gisteren baaldag gehad ondanks dat lieke enorm genoot van sinterklaas. Had voor zekerheid toch tampon ingedaan stel dat, ik voel dat nooit. "s avonds dacht ik oja heb dat ding nog in, ik eruit gehaald, zat er aan het topje wat helderrood bloed maar heel minimaal.
    En vanmorgen en vandaag hele dag weer helemaal niks. Word nu wel echt gek in mijn hoofd. Was al even langs de gyn gelopen om te vragen (scheelt veel als je in een ziekenhuis werkt). Die secretaresse helemaal ook blij maar ook zo van ja ja het is wel even wachten. Dus voorstel morgenvroeg urine inleveren en even op uitslag wachten of echt wachten tot woensdag en dan donderdag weer testen en urine inleveren omdat ik dan weer moet gaan werken ook.
    Dus ik weet het nu even niet meer. Ben enorm onrustig hierdoor.

Wat zouden jullie doen?

Groetjes

succes met wachten voor de rest

16. Doortje28

Doortje28 Actief lid

15 okt 2010
    202
    0
    0
    Friesland
    He meis, Jeetje zeg wat balen. Maar ja mocht woensdag je nod pas zijn kan het alle kanten nog op en mis was dat booed wel innestelling !?
    Ergens denk Ik; wacht dan tot donderdag. Maar ja, als je het wil weten wil je het ook weten en waarom dan niet morgen?! Zenuwslopend denk?!!

Succes met de volgende test(en). Hopelijk is het teleurstelling voor niets en kan je de komende dagen flink blij zijn! Hoop het beste, xxx

17. perilie

perilie Lid

21 okt 2010
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

ja ik dacht doe toch maar weer een test. Zit er een best goed opkomende horizontale streep en lichte verticale streep.
    Vermoeiend, weet ik het nog niet zeker. Zo even zks bellen.

18. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    Hi Perille,
    Spannend hoor! Maar als het woensdag 14 dagen is geleden dat je pregnyl hebt laten zetten is die al uit je lichaam. Dus dan is het logisch dat je eerste test negatief was. En zag ik dat je vandaag een vaag positieve test had? dikke horizontale en dunne verticale. Nou als ze bij mij negatief waren, was er nooit iets verticaal te zien. Dus hoop gevend :)
    Maar ben benieuwd wat het zkh voor uitslag voor je heeft!

Heel veel succes met wachten en laat even weten wat de uitslag is!

lfs

19. perilie

perilie Lid

21 okt 2010
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    update
    nou net terug uit ziekenhuis, hij geeft zwak positief aan dus moet hem donderdag herhalen.
    Echt superbalen man. Stom ook dat je van zo'n ding te lezen weet of je zwanger bent of niet.

Dus ja maar afwachten, echt balen.
    Ga zo maar met vriend mee naar gouda, hij moet daar zijn voor zijn werk en het is mistig dus ja dan dood ik de tijd een beetje he.

groetjes

20. labella

labella Lid

19 okt 2010
    80
    0
    0
    overijsel
    Lees ik het nou goed dat je een positieve test had? beter!!!!
    maar ik snap hem niet je nod was pas aankomende woensdag? en ik lees vaker dat mensen dan eerder gaan testen maar dat werkt toch niet? en dacht je dat je zwanger was dat je daarom al eerder ging testen en in het ziekenhuis urine in ging leveren? of doe je dat elke maand?:( hihi ik wacht altijd tot een dag na m,n nod.
    hoeveelste ronde puregon was dit bij jou?
    nou hopelijk is het echt positief!!!

Deel Deze Pagina