Pffff na een halfjaar Clomid nu Puregon en Pregnyl, wie nog meer?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door loesje26, 12 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ecl

ecl Niet meer actief

Hey dames,

Leentjuh jij dus ook een pregnyl spuit vandaag, waarneer zet jij hem? fijn joh 2 eitjes! Ik duim voor je!

ojibwa, snap dat het erg spannend is voor je! Geef het wel aan hoor, dat je graag onder behandeling wil bij 1 gyn. Weet alleen niet of dat mogelijk is, tenminste in mijn ziekenhuis werken 2 fertiliteit-artsen parttime en zijn er ook nog 2 gyn. die soms wat spreekuren over nemen. Ik zie er dus vaak 2 of 3.
    Niet geschoten is altijd mis!

Doortje yes, goed joh nog steeds een +. Gefeliciteerd!

Perille, snap dat je het nog in twijfel trekt, maar het is toch een positieve test! Als die nou snel wat donkerder wordt zal je je vast iets zekerder voelen!

All
    Ik heb vandaag mijn eerste fm gehad, voor deze eerste ronde menopur 75. Ik heb 8 dagen gespoten en verwachten eigenlijk dat er misschien iets zou groeien. Was erg bang dat er niks zou zitten of dat er al teveel aan het groeien was. Gelukkig was dat beide niet het geval, pppfffiiieeeuuwwww! Er zit rechts een ei van 23mm:$, dat had ik echt niet verwacht! Ik mag vanavond pregnyl zetten en dan om de dag klussen vanaf morgen, dat komt precies uit met het om de dag klussen dat we tot nu toe al hebben gedaan;).
    wouw wie weet is dit eindelijk het ei dat doorgaat groeien tot een baby, kind, volwassen, oma/opa, mag nu wel eens na 3 jaar niks en 3 miskramen!

Ik duim voor jullie!
    Liefs ecl

2. Doortje28

Doortje28 Actief lid

15 okt 2010
    202
    0
    0
    Friesland
    Hallo!

Nou vanochtend nog een (2 verschillende) test gedaan en zie het resultaat :D De 2 onderste zijn van vanochtend en de anderen van vrijdag en zondag, dus die zijn al ingedroogd. Foto is een beetje wazig, is nml met mijn phone gemaakt. Maar overduidelijk toch?!

Perilie, hopelijk heb jij donderdag ook zo'n mooie duidelijke test. Wat een onzekerheid he?! Maar goed, een streep is een streep en het is natuurlijk ook vandaag nog vroeg. Misschien heb je donderdag wel een knaller!! Slopend moet het voor je zijn, en dan duurt donderdag nog heel lang :( Hoop het beste voor je!!

Labella; ik heb ook vrijdag al getest, terwijl zondag of maandag mijn nod zou zijn. Had een test waarbij je 2 dagen voor je nod, al zwanger zijnde, voor 84% kans een positieve test krijgt. Dit is van clear blue, heet de clearblue + plus. Dus het kan heel goed hoor! Maar je moet wel de juiste test hebben natuurlijk ;) Hoe is het met jou nu? Weer flink aan t prikken? Wanneer heb je de eerste fm?

Hee Ecl wat een goed nieuws! En wat een ei :$ echt hughes!! Goed zeg! Hopelijk brengt dit eitje jullie een mooie toekomst! Succes en geniet ervan ;)

Liefs

3. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey Doortje wat n mooie tests!! Gefeliciteerd hoor!! En laat ons nu het goede voorbeeld maar volgen!
    Uhm, ik heb nog steeds heel licht bruinverlies meiden... Ik zit nu op 5 dagen na m'n sprong, dus ik snap t niet echt. Iemand n idee? X

4. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    Wow Doortje wat een mooie tests! Overduidelijk zwanger!!:D:D

@eevie: Ik had gisteren een zelfde soort iets, licht roze afscheiding. En heel veel afscheiding uberhaupt (sorry:() ik gaan googlen, maar ik kon niets anders vinden dan innestellingsbloed, kan bij jou wel zijn evt, maar je had het al eerder dan gisteren he? en innesteling is pas vanaf 5 dagen. En het kon ook met de eisprong te maken hebben, maar die was bij mij zondag, dus dat kan ook niet meer.
    Misschien was het bij jou gewoon een beetje oud bloed, blijft blijkbaar wel vaker in de bm achter en dat wordt nu opgeruimd, misschien wel voor een beebje :)

Hebben jullie last van de pregnyl? De eerste dagen gingen bij mij erg goed, maar nu krijg ik me een hoofdpijn, had ik met clomid ook na de eisprong en volgens mijn vriend ben ik erg opstandig en vervelend, fijn als dat zo gezegd word ;)

Pfff ik moet nog 11 dagen wachten, dan pas NOD en testen. Ik durf dat niet wat jij hebt gedaan doortje, zo vroeg testen, tenzij ik echt denk ja het is raak, maar dat heb ik ook al vaker gedacht en vet negatief die test :(

Maar ja zit niets anders op dan wachten.. gelukkig ben ik daar niet alleen in!

liefs

5. perilie

perilie Lid

21 okt 2010
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Loesje,

Ik zou ook niet eerder testen, ik heb het wel gedaan en geeft alleen maar onrust. Ben al vanaf zondag onrustig terwijl vandaag mijn nod is.
    Gisteren in zks vals positief, ik kan er helemaal niks mee zo.
    En dan moet ik morgen weer urine inleveren, zie ik hele dag mijn vriend niet omdat ik uit eten ga met vriendin en dan moet zo'n test zeggen dat ik zwanger ben, terwijl ik zelf denk van niet.
    Maar ja.
    Ik zou het gewoon niet van te voren testen, kost hoop geld aan die testen en je wordt er onrustig van.

groetjes

6. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    HI Perille,

Ik ben al onrustig genoeg dus laten we dat idd maar niet doen. Maar test jij wel op nod of een paar dagen later. Ik heb mijn nod zondag 28 november, we krijgen die dag een oom en tante te eten, dus als ik positief test wordt het moeilijk om mijn mond te gaan houden. En als ik negatief test heb ik vast geen leuke dag. Vooral omdat ik nu zo positief ben en er van uit ga dat het gelukt is :)

Dus misschien maar maandags testen..

Maar jij laat je in het zkh testen? Omdat je daar werkt? Of andere reden?

7. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    @ Doortje lekker op de roze/blauwe wolk:D geniet ervan jou strepen zijn overduidelijk!!!

@ perilie spannend ik hoop dat je een mooie zw-test in je handen mag houden

@ecl wow:$ wat een groot ei, gelijk pregnl zetten mijn man zet hem bij mij in de buik, gister ochtend om 10 uur nu die ellendige wachtweken, we lopen gelijk op meid:D

@Eevie ik heb dat ook gehad een bloeding wat geen echt menstruatie was maar wel vaag, dit kan voorkomen als je hormonen spuit is mij gezegd in het ziekenhuis, als het erger werd moest ik komen maar dit was niet het geval, en 1,5 week later werd ik ongesteld...

Even ego.. gister pregnyl gezet, vandaag beetje zeurderig gevoel in mijn boobs en buik, maarja alles voor een goed doel... Als het deze ronde niet raak is ga ik mijn 6e puregon ronde in en dan in die ronde een beleidafspraak hoe verder.. ben benieuwd maar zolang het spuiten aanslaat vind ik het wel best.:D

liefs en mijn duimen draaien voor jullie allemaal

8. labella

labella Lid

19 okt 2010
    80
    0
    0
    overijsel
    heyy even een snel berichtje. had van de 1e fm weer en had 2 eitjes van 10 dus zaterdag weer heen bm slijm was nog 4..

ik heb trouwens een eitje gehad met clomid van 34 mm echt serieus ze wilden is afwachten of ik zonder pregnyl kon nou hij sprong dus mooi niet en groeide fijn verder hahaa complete pingpongbal;):D

ik ben wel blij met m,n 2 eitjes maar m,n baarmoederslijm word ik gek van steeds 4 het aller hoogste was ooit 6. maar ze willen ongeveer 7 of 8 dus m,n vertrouwen daarin word steeds minder en hun houden hoog bij laag dat er niks aan te doen was ja stoppen met roken heb ik dus nu gedaan en verder is er niks voor:( oke het groeit nog mee met de eitjes dus afwachten nog even..
    liefss

9. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey meiden,
    T bloed wordt niet echt erger. Als het doorzet, mag ik meteen weer spuiten en zal ik medicatie krijgen om m'n lf te verlengen, maar die is eigenlijk altijd helemaal goed! Zet t niet door, dan zou t inderdaad n innesteling zijn. Maar daar ga ik ook niet vanuit. Ik zie t wel!
    Ik voelde me ook niet zo lekker door de Pregnyl, misselijk enz. Hoort er wel bij hoor!
    X

10. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    dag dames

@labella wat vervelend van je baarmoederslijmvlies ik rook ook:x maar heb er eigenlijk nog nooit last van gehad, meid ik vind het knap dat je kan stoppen met roken, laat dat baarmoederslijmvlies nu maar mooi groeien dat er een mooi follikel zich kan nestelen.....

@eevie spannend dus eigenlijk maar je denkt zelf dat het nog door gaat zetten, nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar toch.....

11. ecl

ecl Niet meer actief

Hey dames,

Ik had het idee dat ik hier alweer een bericht had geplaatst, maar blijkbaar niet:).

Doortje wat een mooie testen! Echt overduidelijk, gefeliciteerd hoor!
    Ja groot ei he, heb dat met clomid ook wel gehad. Maar nu na 8 dagen spuiten:$ kan het nog steeds niet geloven!

Eevie, het blijft afwachten! Zo kut als je geen duidelijkheid kan krijgen! Ik hoop toch nog heel hard voor je dat het een innestelingsbloeding is! Maar dat het niet erger is geworden, is al positief toch?

Loesje spannend he meis, doe wat jouw het beste lijkt! als je je al ongerust maakt kan je beter iets langer wachten. Spannend hoor, duim voor je!

Leentjuh wat grappig, ik heb de pregnyl op de zelfde tijd gezet als ik met menopur heb gedaan. Dat was om 21.30 uur! Nou heb ik de gister overdag, dus de pregnylspuit al het gevoel gehad dat ik een eisprong had, maar daar kan ik me ook in vergist hebben!
    Ik voel me borsten ook af en toe even appart en heb al de heledag last van een soort ongiekrampen! Ik ga 3 december testen en jij?
    Leuk joh dat we gelijk lopen, het is natuurlijk mijn eerste keer met spuiten en pregnyl, dus dan kan ik een beetje vergelijken. Nou weet ik natuurlijk wel dat het bij iedereen anders is, maar het is toch prettig!

Labella, jammer dat je baarmoederslijmvlies maar 4 mm is, maar hij groeit inderdaad met je eitje mee. Het kan dus alle kanten op en heb wel eens verhalen gelzen van vrouwen die wel zwanger waren ondanks die dunne baarmoederslijmvlies! Maar goed joh 2 eitjes, laten we hopen dat alle drie goed doorgroeien!

fijne avond dames!
    ecl

12. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    @ecl ik heb gisterochtend de pregnyl gezet om 10.00uur dus vanavond rond 10.00 uur als het goed is de eisprong..
    klussen jullie samen of krijgen jullie iui....
    ik weet nog niet wanneer ik ga testen meestal heb ik een dag voor ik mijn menstruatie verwacht al donkere rode afscheiding sorry voor detail maar daaraan weet ik dat het al over is, maar we wachten af wie weet... ik heb ook wat ongi gevoelens ik dacht net ohnee als ik maar niet in 1 keer ongi word haha maar wachten 2 weken vindt ik altijd zo ellendig... ik probeer hoop te houden elke ronde weer maar het zakt me wel is in de schoenen, maar ooit hebben wij allemaal een lief kindje in onze armen:D

13. ecl

ecl Niet meer actief

Hey leentjuh,

Dus ik loop bijna 12 uur achter jouw!
    Wij klussen zelf, geen inseminatie en jullie?
    Jij hebt dus voor je nod al wat bruinverlies, en die krampen had je die in eerder rondes niet na de pregnylprik?
    Die 2 weken zijn inderdaad altijd zenuwslopend, bleh! Maar ben wel blij dat ik die wachtweken in iedergeval heb! Voor mijn gevoel is elke ronde zwaarder, kost het meer moeite om positief te blijfen, is de hoop sterker, is ook de angst sterker en voel ik me meer wanhopig!
    Het is voor mij bijna 3 jaar dat ik bezig ben en vindt het vreselijk lang. Ik daarom ook heel veel respect voor de gene die al veel langer bezig zijn en toch nog positief zijn!
    Hoe lang ben jij nu bezig?

ecl

14. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    @ecl, cyberknuffel voor jou meid ik snap dat het elke keer moeilijker wordt dit ervaar ik ook elke maand weer, wij zijn nu 2 jaar bezig voor een wondertje van mijn man en mij samen..... maar ooit lukt het ik ga hard duimen:D die krampen had ik idd volgens mij niet, maarja pregnyl doet een hele hoop met je lichaam, laten we afspreken samen begin van de maand dec een mooie positieve test te hebben:)

x

15. ecl

ecl Niet meer actief

Thanx!
    Enne that's a deal!
    Dus jij bent ook al 2 jaar bezig, bah naar dat het soms zo lang moet duren!

Ik ga lekker slapen! Jij weltruste en klusse:p;)!
    Komt hier wel goed:D:)

16. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    vind ik ook meid, welterusten en klus ze;):p

17. perilie

perilie Lid

21 okt 2010
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    ecl,
    wat een groot ei zeg. Gek he klussen op commando.
    Wij hebben er bij de eerste ook lang over gedaan. En dat is echt niet leuk, elke keer teleurstelling en je moet je steeds weer opladen. Vind het knap dat je dat steeds kan.

Evie,
    Kan zijn dat het een innesteling is.

Loesje,
    Ik had zondag thuis een test gedaan die was negatief. En zondagavond had ik wat bloedverlies wat maandag niet meer was, dus was even langs de poli gelopen, ze zei dna lever je toch urine in, dan weet je het binnen een uur zeker. Maar ja dat was dinsdag toen vals positief, en moest het vandaag herhalen. En dat hebben we gedaan.
    Ik vertrouwde die andere testen niet meer stom eigenlijk, want dinsdag had ik nog een test van kruidvat gedaan en kwam heel goed het - streepje op en heel vaag het verticale streepje.
    Vandaar dat ik in het ziekenhuis had laten testen. Ze sturen het dan naar de microbioloog en dan binnen een uur weet je het zeker.

Lieke krijgt dus een broertje of zusje. Maar ben nog beetje terughoudend omdat het nog zo pril is, kan nog alle kanten uit. En ik voel het zelf nog zo dat het niet zo is, dus wel gek.

Groetjes

18. ecl

ecl Niet meer actief

Hey dames,

Perille gefeliciteerd! Spannend he zo pril zwanger zijn, ik blijf nog voor je duimen! Dank je, vindt het wel echt steeds moeilijker worden hoor!

fijne avond, voor strx weltruste!

ecl

19. Doortje28

Doortje28 Actief lid

15 okt 2010
    202
    0
    0
    Friesland
    Perilie!! Wat geweldig!! Gefeliciteerd meid! Wat een spanning de afgelopen dagen, maar wat fijn dat het toch positief is!! Ik heb die terughoudendheid ook wel hoor, misschien ook maar goed. Behalve die terughoudendheid heb ik al wel contact met MvM gehad en zij komen maandag hier. Mocht het dan uiteindelijk mis gaan, heb ik toch nog een tijdje hormonen kunnen sparen.
    Leuk joh!! Als alles goed gaat dus 2 juli/aug baby's van dit topic :D Hopelijk volgen er meer in Augustus.

Geniet ervan!!
    Xxx

20. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Voorzichtig gefeliciteerd, Perilie!!

Hier nog steeds geen duidelijkheid. Vanmorgen weer helder bloed, daarna weer minder. Heb niet t idee dat ik ongi ben. Straks zh bellen denk ik. X

Deel Deze Pagina