Jeej hoera!! Gefeliciteerd Leentjuh!! Superfijn om te horen! Het gaat goed met het hcg strooien hier; jullie vangen goed! Ik ga m'n handen beter ophouden. Geniet ervan meid! Xx
Wow Leentjuh gefeliciteerd! het gaat hier echt super goed inderdaad jeetje echt beter hoop ook dat ik snel mag volgen.. Eevie zijn wij nu de enige 2 niet zwangere of mis ik nog iemand? ik hou samen met jou m,n hand op hoop dat het snel zo mag zijn! je bmslijm was wel superrr goed 8! wow daar kan zich heel makkelijk wat innestelen ik heb ook heeel vaak fm metingen hoor soms in 1 cyclus 7 keer achter elkaar om de 3 dagen.. ik zit nog steeds te wachten pff duurt lang maandag over een week m,n NOD! ik merk niks maarja net 1 week geleden eisprong gehad.. denk ook niet dat er wat te merken valt dan al he?| liefsss
Leentjuh wat goed gefeliciteerd!!! Wat een heerlijk gevoel he?! Hopelijk kan je er van genieten! Eevie; ziet er goed uit meis, hopelijk grijpt die kleine zich daar straks heel goed in vast!! Labella, nog een weekje? Spannend zeg! Je hoeft idd nog niets te merken na een week. Misschien voel je over een weekje al veel meer. Wij zouden vandaag het grote nieuws vertellen aan mijn ouders via een cadeautje met gedicht, maar...... ze komen niet vanwege 't weer! En morgen wrs ook niet, whaaaaaaa ben echt boos! Bedoel snap het wel hoor, tis ook gevaarlijk op de weg maar wilde 't zo graag vertellen!!!! Haha zullen ook wel hormonen zijn die me lekker opfokken. Vieren jullie nog sinterklaas?
Nou, het was niet veel gegroeid. Van 12 naar 13,5mm. Woensdag wéér, is het dan niet veel gegroeid moet ik een nóg hogere dosis gaan spuiten. Dat had ik nou ook weer niet verwacht! Maar we blijven positief!! X
hey meiden. wat rustig is het hier! @doortje balen dat je ouders niet konden komen ik snap het ook idd met het weer hopelijk zijn ze inmiddels wel geweest?? zoja hoe reageerden ze!? @eevie wat irritant he dat het dan ineens niet goed groeit maar zegt ook weer niet alles ik had dat deze ronde ook he.. eerst 2 eitjes van 10.. toen na 4 dagen pas 12... en toen ineens was het weg!en toen zat er 3 dagen later ofzo 1 van 17,5 haha m,n lichaam houd me zo voor de gek! @hier nu 6 dagen voor m,n nod.... zoals jullie wel weten nu ben ik altijd heel vroeg voor m,n nod ongi ..nod is maandag denk als ik ongi word dat het dan vrijdag/zaterdag zou zijn.. ik heb alleen wel rare dingen nu net wat je zei doortje mischien een week later wel.... oke hier komt het: ik was sinterklaas aan het vieren en m,n buikspieren deden de hele dag al pijn alsof ik getraind had wat ik nooit doe maar werd er op een gegeven moment zo gek van alsof je in de slappe lach blijft hangen en dan zo,n pijn continu door... dus wat doe ik...googlen nou echt belachelijk ik wist niet dat het ooooit bestond dat dat een teken kon zijn ook lees ik precies 1 week voor nod, dus echt heel apart.. Het volgende :Al een week roep ik ik heb zere droge ogen echt heel dreoog dus gister zat ik te niksen achter m,n laptopie en weer droge ogen en dacht ach ja als ik toch voor dokter anna bezig ben kan ik dat ook wel even zoeken en wat denk je nou echt belachelijk raar ogen en zwanger ?wat is dat nou van combi.. volgens mij als ik m,n teen stoot en dat google ben ik ook zwanger maargoed toen dacht ik klaar te zijn maar ik heb de hele nacht opgezeten ik heb gister gewoon goed gegeten maar ik viel om van de honger in bed savonds de hele tijd m,n buik overdreven knorren zo erg heb ik nog nooit gehad dus ben eruit gegaan om te eten en dat hielp daarna ook nog niks.. maargoed nu dacht ik dus echt dat ik veel kans had maar heb net met een extra vroege test van sensitest getest negatief.. al is het 1 week voor m,n nod nog maar maar toch als dat sympthonen waren zat die hcg ook al wel inn m,n lichaam dus nu denk ik weer dat het niet zo is:x en ik vertrouw die testen van sesnitest ook niet want heb nog nooit wel een goede gehad
Hoi Labella, Wat apart zeg. Ik had ook 3 dagen voor mijn NOD een test gedaan en die was ook negatief. Zo een van clear bleu, kost een vermogen. En toen 4 dagen later was bij de gyn de urine vals positief en toen op dag 6 of 7 was de test positief, heel onwerkelijk. Dus houd moed. Nog paar dagen wachten. Duurt lang en wordt je onrustig van maar is wel beter. Doortje wat jammer dat je ouders niet kwamen. En hoe ga je ze het nu vertellen? Stillhope hoe is het met jou?
Heel bizar idd Labella, maar ik had ook allemaal van die hele kleine dingetjes die ik normaal nooit had en testte ook negatief een week van te voren, en vervolgens 2 dagen voor mijn nod wel positief. Ik had ook droge ogen, droge vlekkerige huid, oren die zomaar dicht zaten enz. Dus wie weet, zo spannend meid! Eevie, balen he dat het zo langzaam gaat! Hopelijk wordt je eind van deze week(neem aan dat je dan weer een fm hebt) blij verrast! Perillie hoe gaat het met je? Beetje vol te houden meis? Ik mag in mijn handen knijpen dat ik het niet zo erg als jou heb volgens mij. Wij hebben uiteindelijk zondag nog sinterklaas gevierd en ik had het cadeautje onderop de hoop cadeau's gelegd. Dus pas aan t einde van alles kwam deze naar voren. Omdat het gedicht uit 2 pagina's bestond, en het aan mijn beide ouders gericht was, las mijn vader de 1e pagina op en ondertussen las mijn moeder al de 2e pagina door. Nou die had de woorden opa en oma snel gezien, dus na amper 2 coupletten wist iedereen het haha! En dat terwijl ik 9 coupletten had geschreven Iedereen was zo blij, echt super leuk! Mijn broertje(25 jaar oud) moest er zelfs helemaal van huilen, schattig he! En hij is die avond nog wel 4 keer bij me gekomen om te knuffelen, zo lief Beiden broertjes zijn elke zomer voor minimaal 6 weken in the USA te vinden, maar daar waren ze meteen over uit. Deze zomer niet haha! Erg geslaagd dus! Perilie jij wilde het met de kerst gaan zeggen toch? Of kan je het niet meer verbergen door je misselijkheid?
@ doortje wat superrrrr oh heerlijk om dat te vertellen lijkt me!! ik wil zoooo graag met kerst zoiets kunnen doen of oud en nieuw, thnx meiden voor het opbeuren ik had een hele negatiefe instelling nu,, ik dacht ik heb al die sympthonen wel dus stel ze zijn wel daarvan dan zit die hcg toch ook al in het lichaam? en op de test staat ook je mag 4 dagen voor je nod testen en ik zit op 6 dagen voor m,n nod... maar omdat ik altijd heeeel vroeg ongi word dacht ik kan al wel haha, hebben jullie ervaring met die sensitest testen via internet? de controle streep staat er altijd binnen 2 seconde en dat andere vakje word altijd meteen spierwit zo wit dat ik me niet kan voorstellen dat er wel een streepje in kan komen.... mischien toch andere testen proberen.. wel op m,n nod dag dan als ik dan nog niet ongi ben.. nou we weten het heel snel...hopelijk positief!!
Hoi Labella die testen van matcare die waren bij mij wel altijd heel goed. Die van het kruidvat eigen merk die kan je op dag zelf testen en dat was bij mij vaag maar wel raak. Maar matcare vond ik fijner en beter. En als je twijfelt kan je ook urine in leveren bij de gyn en dan moet je wel vragen om het HCG pakket en heb je binnen een uur het antwoord. Maar dat is wel gek, want ik had het om 8 uur ingelvered daarna gaan werken en toen kreeg ik om 9 uur te horen dat ik zwanger ben dat is gek. Ik zou gaan voor de matcare.nl Ik hoop het zo voor je. ZIjn we allemaal beetje rond dezelfde tijd. Doorjte, ja bij mij is het niet normaal. Twee kg al afgevallen omdat ik alle suit spuug, maar moet wel opletten want als ik teveel afval en blijf spugen wordt het een opname omdat je kans hebt op uitdroging. Heb nu pillen van VSM tegen misselijkheid maar dat helpt niet echt. Ik had van lieke nog pillen over emesafene die helpen op zich wel, maar wordt je beetje duf van dat schiet niet op met lieke erbij, maar ja spugen ook niet, zelfs een luier vershonen sta ik al te kokhalzen. Ach nog 14 weken te gaan dan is het over. En moet het ook wel voor lief nemen want is voor een goed doel maar is wel lastig. Mijn moeder vroeg al wat we met kerst willen eten, nou als ik daar aan denk al dan..... We hadden zondag gegourmet dat is er die nacht allemaal uitgekomen, echt zonde van dat vlees. Maar ja, mag niet klagen. Ga even kijken voor moeders voor moeders. Labella succes met wachten, ik denk aan je. Liefs
Hey meiden, hoe gaat het hier? Labella; al duidelijkheid? En de rest?? Heb net de Pregnyl gezet; had n ei van 18 vandaag!! Hard gegroeid, erg onverwacht! Dus... Morgen aan de klus, en dan maar wachten... Wordt dit ons kerstcadeau?? Xx
hey meiden ff vraag ik had net roze afscheiding.. is dat m,n ongi of is dit iets anders zit nu precies 5 dagen voor m,n nod.....
owwh Labella, pfffff balen meis!! Schiet ook niet echt op he?! Koppie op!! Eevie; gefeliciteerd! Hopelijk brengt dit ei je iets moois op!
Oh Labella, wat ontzettend balen meis!! Dat is wel heel vroeg. Hoe lang na de sprong zit je nu? 9? Want dat zou je aan moeten kaarten bij de gyn; dat is erg kort... Vanavond aan de klus! Radiostilte hier!!
inderdaad dag 9.. te vroeg dus ,,ik moest vanmorgen even weer heen en alsof het nog niet erger kan .. De afdeling gaat gewoon even een maand dicht ivm feestdagen dus om mij maar even op pauze te zetten moet ik een maand aan die k*t pil en zien we pas vanaf 3 januari verder weer een maand weg. nou ik ga zonder klap op de vuurpijl het jaar uit maar 2011 word voor ons!!!
Labella; gaan ze dicht? Wat is dat raar zeg! Je loopt toch ook bij gynaecologie? Welk zkh is dat? Goed dat je positief blijft, 2011 is het nu zo en dat wordt zeker jullie jaar! Eevie; enjoy
Hoi labella, Wat balen man dat je ziekenhuis dicht gaat. Ik heb dat ook gehad, maar ben toen naar ander ziekenhuis gegaan, was zo zwaar teleurgesteld in dat ziekenhuis. Is het in Eindhoven? Ik zou niet aan de pil gaan, ik zou gewoon afwachten wat je eigen lichaam doet die paar dagen, maar ja ik weet niet of dat mag, maar als je toch geen eisprong hebt kun je beter gewoon zo laten en dan bm slijmvlies opbouwen uit jezelf en als je dan ongi moet worden die andere tabletten slikken zodat je weer kan gaan beginnen. Groetjes
Hey meiden, Labella; wat vervelend meis. Ik weet ook niet of ik aan de pil zou gaan. Kun je niet een maand zonder spuiten, maar wel klussen? Wat gaan ze de komende maand doen om te zorgen dat de lf langer wordt?? @ hier; flink aan de klus. Gisteren helemaal top, hihi... Ben zo blij dat wij er nog erg veel lol in hebben en dat het niet zo zeer voelt als een verplichting. Vanavond weer, maar als het goed is, heb ik vannacht de sprong gehad. Voel me deze keer trouwens veel beter. Vorige maand had ik voor m'n sprong al een paar keer wat bruinverlies (sorry voor de details), maar dat had ik deze maand niet. En ik ben ook niet misselijk van de Pregnyl. Dus ben benieuwd. Het voelt goed, maar dat zegt natuurlijk niets. XXXX
@ perilie ik word nooit ongesteld en heb geen eisprong van mezelf en dus groeit m,n bmslijm ook niet vanzelf ik heb de ergste vormn van pcos en heb 7 maanden gewacht op m,n menstruatie , zelfs na de clomid werd ik niet ongesteld dus kreeg ik nog provera en toen sprong m,n ei ook nog is niet vanzelf en krijg ik daarvoor dus weer pregnyl dus kort gezegd niks werkt alles moet opgewekt worden omdat m,n lichaam uit zichzelf niks doet en na 7 maanden gewacht te hebben om dat zeker te weten is dat wel echt duidelijk .. @ Eevie dat heeft dus helemaal geen zin omdat net als wat hierboven staat niks bij mij werkt ik moet dus echt kunstmatig zwanger worden bestonden al die medicijnen etc niet dan werd ik noooit meer zwanger dan kunnen we klussen wat we willen jaren lang maar dat werkt niet. ze willen dus dat ik precies over 3 weken ongesteld word omdat ze dan zodra ze open zijn meteen weer verder kunnen (dat is wat ik ook wil natuurlijk) en dan moet er dus ook weer kunstmatig deze maand een cyclus gemaakt worden en dan was DE pil het beste dat is precies een cyclus maand. het is ook een heel lastig verhaal om te begrijpen maar hopelijk snappen jullie t nu een beetje