Aha ik snap het. Wel vervelend dat het zo moet meis, pil gaat eigenlijk tegen je gevoel in nu, lijkt mij. Maar ook goed dat ze meedenken en zo plannen. Dikke knuffel
@eevie ja de pil is idd juist wat ik niet wil dat is normaal ter voorkoming van een zwangerschap en dan moet ik dat slikken terwijl ik niks liever wil heel dubbel... ben alleen bang dat na deze 3 weken slikken het volgende maand nog in m,n lichaam zit..en t dan nog niet lukt omdat die stof niet zomaar weg is toch...
Moeilijk zeg... En niets nemen, maar wel bijvoorbeeld Provera om toch ongesteld te worden? Ik weet het ook niet, he, heb dit nog niet meegemaakt. Probeer mee te denken, maar jij bent vast alle opties al af gegaan! ik denk aan je!! Hier niets te melden; zit op hetw achtbankje te broekloeren... Nog 10 dagen...
Hey meiden, Het is stil hier... Vanmorgen lichtroze bij t afvegen... Nu is t weer weg, dus ik weet niet wat t is. Ben bang dat t weer niet raak is... Hoe is t bij de rest? Labella al n keuze gemaakt? Xx
hey, ja ik heb geen keuze moet maar doen wat het ziekenhuis zegt wat ik moet doen hun weten het het beste heb pas in februari weer een kans op zwangerschap dus ben even proberen het hele zwanger worden te blokeren want anders word ik gek tot februari. kom af en toe wel even lezen maar probeer er echt ff niet meer mee bezig te zijn. hoop voor jullie snel allemaal positief nieuws! liefss labella
Hee meiden, tijdje terug zeg! Eevie; heeft de ongi al doorgezet of zal t toch een innestellingsbloeding zijn geweest? Laten we het laatste hopen! Labella; koppie op meis! het is zeker goed om het even te "laten", maar ja makkelijk gezegd dat gedaan natuurlijk! Liefs
@Labella; dikke knuffel, meis. Ik snap helemaal dat je even wat rust neemt. Hopelijk kom je snel met goed nieuws. @Doortje; long time no see! Hoe gaat het met jou? Voel je je een beetje goed? Het heeft nog niet doorgezet. Zag daarnet wel wat oud bloed-achtig iets, maar heel erg weinig... Ik weet het niet!
Jeetje spannend!!!! Wanneer zou je nod zijn? Met mij gaat het redelijk, zolang ik genoeg eet. Maar dat is nou net het probleem, ik heb nergens echt zin in.... Ook koken lukt niet zo goed ivm de luchten enz, maar ja ik mag absoluut niet zeuren. Een collegaatje van t werk is een weekje verder dan dat ik ben en die hangt alleen maar boven het toilet. Nog 3 weekjes en dan zit le baby "safe". Afgelopen dinsdag een extra echo gehad, dit wens ik jullie allemaal toe. Zo iets moois! Het is echt onbeschrijvelijk, armpjes, beentjes en een hoofdje vol met hersentjes, en dan te bedenken dat het pas 2 cm groot is. Hopelijk komt deze periode voor jullie ook snel! Liefs, fijn weekend!! Bij jullie ook zo wit buiten?
Het is hier prachtig wit!! Heerlijk!! Mijn NOD is woensdag. Of donderdag... Uhm, ik heb vorige week woensdag Pregnyl gespoten. Dus zoiets! Durf niet naar de wc te gaan omdat ik gewoon bang ben dat ik toch ongesteld word... Als t komt dan komt t, maar toch... Zo veel onzekerheid is zo moeilijk... X
Mooi he dit witte plaatje!! Ik zal net al tegen een paaltje aan, das wat minder, maar verder echt geweldig!! Dus eigenlijk een week na de pregnyl had je wat bloedverlies? Ik wil je geen valse hoop geven, maar dat had ik ook.... een klein drupje licht roze en vervolgens wat bruin verlies en begon die week daarna ook echt van alles te merken! Ik hoop het zo voor je!!! xxx
Pffffffffffffff nu weet ik t niet meer... Woensdag 1x lichtroze bij t afvegen, daarna niets, vandaag wat licht bruinverlies... Wel wat steekjes bij m'n lies, geen rug/hoofd/buikpijn ala ongi.... Ik word gek!! Overmorgen maar n vroege test als ik niet ongesteld ben. Wil dit zo graag en had vorige week zo'n positief gevoel!
Kan me voorstellen dat je er helemaal gek van word! Maar bedenk wel dat het nog niets zegt als je overmorgen geen positieve test hebt he?! Dat kan ook pas 2 of 3 dagen later pas nml.... Ik zal aan je denken, en regelmatig even spieken hoe het er voor staat! Liefs
Ik ga ook niet van n positieve test uit, kan t me niet eens voorstellen!! Heb wel gevoelige boobs, alsof er blauwe plekken op zitten. Maar ook dat kan van alles zijn! Heb vanmiddag even bloed laten prikken, heb nu dus n blauwe plek. Hen dat zo makkelijk!! Slaap lekker lieverds! Xx
Goedemorgen! Heb net toch maar n vroege test gedaan. Duurde superlang voordat de controlestreep tevoorschijn kwam (pas na n kwartier was die fatsoenlijk te zien!). er verscheen binnen t half uur nog een licht half lijntje. Nu weet ik dus nog niets zeker!! Ik ga er maar vanuit dat het een indrooglijntje is en dat t niet raak is. Wat denken jullie? Foto staat in m'n telefoon dus ik kan m ook niet hierin zetten... Ik haat onzekerheid... Zie dan liever bloed of heb liever de echo's; dan is t zeker dat t niet raak is. Xx
ey meis, als het al heel lang duurde voordat de test streep er stond, kan je denk ik die test niet vertrouwen.... Normaal moest die er vrij snel staan nml. En als woensdag of donderdag je nod is, hoeft het ook pas dan zichtbaar te zijn op een test. Kijk naar Periiie; een vroege test leverde haar niets op. Zelfs op haar nod zelf was t in het ziekenhuis nog maar net te zien.... Helaas nog even geduld hebben. Ik denk aan je! Liefs
Hoi Eevie, Bij mij die vroege test duurde ook lang voordat er streepje kwam, wel controle streep en toen ver op de achtergrond het andere streepje, heel wazig, dus toen was ik echt van slag en heb toen urine ingeleverd in het ziekenhuis, die was toen vals positief en 2 dagen later was hij wel positief. Houd nog hoop, ik had een test van clear blue, maar die van matcare had ik bij de eerste en die was veel beter. Groetjes
Het is natuurlijk ook nog vroeg, he, dus het hoeft nog niets te betekenen en het kan nog een valse test zijn. Het is echt een vreemde test... voel wel gerommel in m'n buik, zo rond m'n liezen. Maar verder.... Dit is een foto met m'n telefoon gemaakt, kan helaas niet beter! Maar hij is zo raar, dat ik denk dat het niet raak is. En al dat gerommel kan natuurlijk gewoon een ongesteldheid zijn. Durf echt geen hoop te krijgen nu.... x
ik heb zo nog nooit een valse test gezien eerlijk gezegd... dit lijkt echt een lijntje nml.... Ohh ben zo benieuwd of ie de volgende keer duidelijker is!!!
Ik ben ook benieuwd, haha!! Ik heb helaas al na eerder n valse test gehad dus daarom durf ik niet te hopen. Verlies toch ook wat bloed/bruin. Zie dat alleen bij t afvegen, maar toch... Zucht wat n stress... Wel fijn dat ik dat hier kwijt kan en dat jullie zo lief reageren! Thanks! Xx