Nou vanmorgen echt negatief... Nu maar wachten op bloed en dan maar weer spuiten. Ik word hier zo moedeloos van... Wanneer zijn wij nou ns aan de beurt?
1 dag na een andere test zou je ook geen verschil kunnen zien. Het HCG verdubbelt zich per dag nml! Dus als die test gister vals was, dan kan het idd zijn dat j enu niets ziet. Test woensdag gewoon nog een keer als je niet ongi bent geworden en dan pas weet je het zeker!! Koppie op meis, het kan nog alle kanten op!
Maar ja, als die test gisteren vals was, dan wordt n andere test van de week echt niet positief denk ik... Ik weet t niet, ik wil dit zó graag en hoopte dat dit ons kerstcadeautje zou zijn. Had er echt n goed gevoel over, deze maand. Die constante hoop is zó zwaar; elke x n teleurstelling hakt er steeds harder in. Zo moeilijk om dan positief te blijven. De ene dag ben je zo voorzichtig mogelijk blij en de volgende kan dat weer zo anders zijn... Dit blijft moeilijk... X
Hoi Eevie Zo was het bij mij ook zo vaag. Ik herken het zo goed allemaal. Je moet echt even hoop houden tot je ongi dag en dan testen. Bij mij was het op de dag dat ik ongi moest worden wel positief. Ik blijf nog steeds duimen. Dikke knuffel
hey meiden, mag ik hier ook mee komen kletsen? Na 3 rondes clomid ga ik nu ook aan de puregon. Heb net een kuur duphaston gehad en verwacht aankomende dinsdag mn ongi.
hey meiden hoe is het? eevie hoe is het heeft het doorgezet? hoop echt van niet! even een vraag..... Ik heb enorme buikpijn de hele nacht/dag al enorm opgezete buik en zere borsten en had ineens gister roze afscheiding ! dat terwijl ik al op de helft van mijn strip ben(de pil) ik ben 12 dagen geleden gewoon ongesteld geweest 2 dagen (echt rood)toen was het over allemaal daarna toch nog getest maar negatief dus.. ik neem elke avond die pil op dezelfde tijd ben geen 1 x vergeten.. en toen ik aan de pil was en ik m soms 3 dagen vergat werd ik zelfs niet ongi dus wat kan dit zijn.... hebben jullie een idee? ik dacht of oud bloed.....wat er nog uit moest(wel beetje laat 12 dagen later) of zou ik toch zwanger kunnen zijn geen hcg genoeg hebben en door de pregnyl ongesteld geworden omdat m,n lichaam denkt heey pregnyl dus hup ongesteld worden!(vandaar ook altijd sbel na de pregnyl.. oke zal wel niet allemaal maar die sympthonen enz vaagg al helemaal dat roze afscheiding..hopelijk weet iemand het..
@Perilie; Jij had ook van die vreemde tests he? @Ostara; welkom meid. Hebben wij niet al eens eerder samen in n topic gezeten?? Of misschien heb ik al een iets van jou gelezen. @Labella; mmmm moeilijk zeg... ik zou het echt niet weten!! Misschien van week nog eens testen, als dit zo aanhoudt?? Hier heeft het nog niet doorgezet. Ben in ieder geval nog niet ongesteld, dus dat is goed nieuws, toch?? Had vanmorgen nog wel wat bruinverlies, maar na het douchen niet meer... Dus ik weet het niet. Ik hoop gewoon dat die test van gisteren toch echt is en dat ik van de week nogmaals positief test. Maar ik verwacht eigenlijk van niet. Ik keek net nog een keer naar de test; het ding is echt posi... @Alle zwangeren; hebben jullie ook bruin verlies gehad, ook al was je al zwanger??
Hey Eevie, zou kunnen heb ook af en toe meegeschreven in het PCOS topic, maar dat is een beetje dood gebloed. Ik hoop dat je zwanger bent!! Labelle begrijp niet helemaal waar je zit in je cyclus (waarom slik je de pil?) maar soms heb je ook een bloeding tijdens de ovulatie.
Eevie; ik had een of 2 dagen na de innestelling bruine afscheiding en in week 6 t/m 8 van mijn zwanger zijn ook en behoorlijk veel. Dat kwam wrs door dat ik bij de innestelling een blauwe plek heb gekregen en dat moest mijn lichaam kwijt zeg maar. Laten we het bij jou ook zo hopen! Truste iedereen! Liefs
Hoi Eevie, Ik had inderdaad ook van die rare testen. Ik zou morgen effe zks bellen en vragen of je urine in mag leveren en het hcg pakket is binnen een uur bekend dan weet je wat meer. Wel meteen je ochtend urine opvangen. Ik had ook bloedverlies, bleek dus achteraf de innesteling. Heb verder erna geen bloedingen gehad, wel na 6 weken kost misselijk en niks binnen houden. Dat is paar dagen leuk maar nu niet meer. maar ja.. voor goed doel he. Ik hoop het echt voor je eevie. Heb je een mooi kerst cadeau. Heb je die test van matcare gedaan? Groetjes
Nou meiden, vanmorgen was er helderrood bloed te zien. Ben dus officieel ongesteld denk ik. Als dit de rest van de dag doorgaat, dan ga ik woensdag weer spuiten en dan volgende week woensdag weer fm. Als het zh open is. Dat weet ik niet eens. Maar het was dus echt valse test...
Start woensdag echt en volgende week Woensdag weer de eerste fm... Zo ontzettend emo weer, bah! Ik haat huilen!! X
Thanks Leentjuh. Bijna iedereen hier is zwanger he? Labella en ik niet, maar verder? Na hoeveel rondes spuiten zijn jullie zwanger geraakt?
@ eevie kutt meiss weet wat je voelt(jammer genoeg) hier na die lichte bloeding toch ff gebeld kon geen kwaad en was niks heb nog ff getest en natuurlijk negatief. wij kunnen gelukkig over 16 dagen ongeveer weer beginnen en dan zou m,n nod februari zijn we zijn dan in totaal 1 jaar en 4 maand bezig geloof ik en jij eevie? liefss
@Labella; Zo balen als je lijf niet doet wat het zou moeten doen, he? Het is inderdaad weer bijna januari, dus dat is wel fijn voor jullie. ik heb geluk dat ik precies op de dagen dat ze open zijn voor een fm moet komen; komt precies goed uit! Wij zijn nu 1.5 jaar bezig; sinds juni 2009. Ik zei net tegen een vriendin; ik weet dat ik jong ben (28), ik weet dat er nog steeds opties zijn, ik weet dat ons kind niet perse in 2011 geboren hoeft te worden. Maar soms voelt het alsof ik 48 ben en 2011 onze laatste kans is. Alsof iedereen bij hetzelfde groepje mag en ik niet... Klinkt misschien wat kinderachtig, maar ik baal er gewoon van. Kan niet eens aan een zwangere vriendin denken en blij voor haar zijn. Kost me momenteel veel moeite... Ik wil dit zo graag!1 We moeten er gewon voor gaan meis. 2011. Klinkt zo ver weg, maar wie weet zit ons kindje daar verstopt! xx
INDERDAAD 2011 word vast gewoon ons jaar!!! en we zijn mischien jong maar dat neemt niet weg dat we het net zo graag willen dus ik vind dat ook nooit een fijne opmerking achh je bent nog jong ,dat is mischien wel fijn omdat je langer kans hebt maar we willen het nu niet dan pas, want er zijn vrouwen die op hun 30e beginnen en dan lukt het niet dan is je kans ook minder maar hun kiezen er zelf voor zolaat nog kids te willen na hun cariere etc alsof het dan bij hun meteen moet lukken omdat ze al ouder zijn. nouja je snapt wel wat ik bedoel denk ik iedereen die het wil wil het en graag liever vandaag dan morgen8) ik zoek trouwens m,n voordelen ook wel hoor we kunnen gewoon met kerst en oud en nieuw aan de coctailsss etc! fijne dagen allemaal!! liefss mij
Fijne feestdagen lieverds! Dat we allemaal maar een mooie kerst met n geweldig nieuw jaar mogen krijgen! Xx