Hey Janine, Dat kan best een goede week duren meis. Bij mij duurde t na een 5daagse kuur ook n week! Dus echt afwachten... Je hoeft je niet te druk te maken om het spuiten. De eerste paar zullen spannend zijn, maar het is al vrij snel normaal om te doen. Wordt onderdeel van je ritme lijkt wel. Ik neem vanaf vandaag de bolletjes niet meer, hopelijk komen de duivels dan ook snel. Gaan we samen aan de prikkerij! X
wat waren de bolletjes precies dan? en wat doen die voor je ?? had je al gebeld met de gyn ?? Ok ik zal geduld hebben .. duurd me gewoon veeeeeel te lang !!! hoop idd dat het spuiten me gaat meevallen !
Dat zijn progesteronbollen, omdat mijn bms al na 9 dagen afbreekt. Dan kan er dus nooit iets nestelen. Die moet ik 2x per dag inbrengen. X
Zo, even een wat betere post. @Labella: Hoera!!! Gefeliciteerd met jullie verloving!! Superleuk meid. Ben erg benieuwd naar alle voorbereidingen! Wat heb je nog met de Pregnyl gedaan? Zou Utrogestan dan ook niet iets voor jou zijn? @Doortje; al weer 14 weken. Gaat alles nog goed? Ben aan de ene kant teleurgesteld, aan de andere kant niet. Beetje vreemd!! Nu maar wachten tot ik weer ongui word...
hmmm het is dus echt niet raak. Jeetje meis, wat moet dat ontzettend balen zijn! Wat denk je vriend over dat maandje rust? Wel fijn dat je straks voor de IUI mag, hopelijk geeft dat jullie meer kans op een wondertje! Hier gaat het goed, maar ben voor nu uitgeteld na een dag de verjaardag van mijn lief gevierd te hebben! Dus leg de laptop aan de kant en kruip lekker onder de wol. Weekend is alweer voorbij Eevie, koppie op! Echt er komt een dag waarbij je al deze ellende vergeet en naar een toekomst als gezinnetje kan gaan kijken! Knuf!
Nou hier begint t bloed door te breken. Denk dat vandaag dag 1 is. Dan kan ik waarschijnlijk vrijdag voor het eerst prikken. In n ander topic waar ik schrijf is er nu weer 1 zwanger met clomid. Super natuurlijk! Maar soms ben ik zo bang dat ik over blijf... Zie toch veel meiden vrij snel met clomid of prikken zwanger raken. En ik ga nu maand 4 met prikken in en t lukt mij niet... De moed zakt dan toch echt wel ver weg. Herkenbaar?
hey meiden, ik ben ook sinds maandag puregon aan t prikken en krijg pas op cd 11 mijn eerste FM... Ik spuit 25EH... is er iemand die met deze dosis succes had?
Eevie; meis het is herkenbaar echt. Al klinkt dat heel gek uit mijn mond, dat snap ik wel. Maar de periode hiervoor heb ik zo beleefd.... Ik leef zo met je mee, want ken dat gevoel uiteraard ook. Maar blijf je ook voor houden, dat er zelfs na de IUI nog vele andere mogelijkheden zijn. We leven nu niet meer 50 jaar terug maar in 2011 waar echt veel mogelijk is! Koppie op meis! Hoi Wendy, jij spuit ook puregon toch? Ik begon met 50EH en moest langzaam opbouwen totdat het bij 87,5EH groot genoeg was. Volgens mij beginnen de meeste meiden hier met 50, maar ze zullen er bij jou vast een goede reden voor hebben? Hebben ze daar iets over genoemd?
Thanks Doortje. Het komt ook wel goed. Ik wil het gewoon zo graag! Gelukkig heb ik idd nog veel opties, ben zelfs nog niet eens met IUI bezig! Wendy; welkom. Ik spuit Menopur dus bij is het iets anders met de dosering. Ik spuit 1,5 ampul, dat is 112,5 EH geloof ik. Spannend meid; succes!
ik heb geen idee, ze gaan op cd11 kijken hoe of wat... Merk wel steken onderin mijn buik en soms misselijkheid/hoofdpijn Ik heb met clomid 150 wel eigroei gehad.... maar dit ging te langzaam, zal dat de reden kunnen zijn?
Hey meiden! thnx Eevie ik ben ook al met ronde 5 bezig hoor en denk hetzelfde erover maar ik merk nu echt dat het geen zin heeft meer om te balen niet dat ik dat dan ineens kan blokeren maar ik ben wel wat rustiger na 2 jaar eindelijk ipv elke maand eraan denken mee bezig zijn etc heel raar want ik ben een hyperrr persoon wat betreft als ik iets echt wil! ik zit ja ja dat is de eerste keer dat ik het zeg 3 dagen voor m,n nod.. denk wel dat ik gewoon ongi word maar de extra pregnyl heeft iig m,n cyclus al iets verlegd normaal was ik vrijdag allang ongesteld geweest en tis nu zondag! wel kut geeft meer hoop maar wel goed als ik een langere cyclus heb nu.. ik krijg mischien ook utrogestan.. liefss
pfffff 2 dagen voor nod.... echt maak mezelf gek nu voel van alles gerommel steekjes licht krampachtig gevoel kan dus van alles zijn,,ga er natuurlijk niet van uit omdat het altijd tegen valt maar krijg nu meer hoop heel dubbel..
Hey hey, wat spannend meid!! Ik hoop natuurlijk voor je dat het raak is!! Ik ga de komende dagen voor je duimen!! Hier weinig te melden. Vrijdag weer voor de eerste fm van deze ronde. Ben benieuwd! Hoe gaat het met de rest van de meiden?? Xx
Hey Eevie ben bang van niet hoor het voelt alsof ik ongi ben word maar nog niks ik ga er echt vanuit vandaag dat het ineens komt maar hoop het natuurlijk echt niet , maar je weet het zelf al die lange maanden voel je wel wat en denk je weer wat en onze lichamen blijven ons voor de gek houden dus het beste is om niks te denken maar helaas kan ik dat aan en uit knopje niet vinden
En Labella?? Al meer duidelijkheid? Ik duim nog steeds voor je hoor!! Ik herken je gevoel helemaal. ik haat die onzekerheid!! Succes meis! xx (PS: Je handtekening klopt niet meer. Is nog van november!)
meiden, gister eerste FM gehad.... had een eitje aan beide kanten van maar 9 mm zit op cd 11... Nu moet ik maandag terug komen, en als het dan niet hard genoeg gaat.. gaat mijn dosis pas omhoog. Ze streven ook naar 1 eitje omdat ik een hardvormige baarmoeder heb ik een tweeling gevaarlijk..
Niet gedacht dat ik dit ooit zou typen: Ik ben zwanger!!! ik geloof er nog niks van! zo apart !! maar 2 testen positief.. ben natuurlijk hartstikke blij maar ook bang ik wil eerst van een arts horen dat het zo is..!
Labella, WAUWWW!! Ik had al zo'n voorgevoel nu je cyclus wat langer duurde!! GEFELICITEERD meid!! Ga lekker genieten van het idee van die kleine in je buik! WAUW!
Hoera Labella!!! Super meis!! Gefeliciteerd. Nu gaan genieten van het idee. Pffff... Volgens mij zijn Loesje, Wendy en ik de enige die nog niet zwanger zijn?? strooi maar hcg dames!! Xx