Pffff na een halfjaar Clomid nu Puregon en Pregnyl, wie nog meer?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door loesje26, 12 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    Labella, wat GAAF gefeliciteerd!! Lijkt me ook heel bizar om het ineens te kunnen zeggen!! Geniet er lekker van meid, het is je zo gegund!!

Hoe lang ben je nu uiteindelijk bezig geweest om zwanger te worden? En idd strooi maar lekker HcG dan kunnen we straks op een ander forum verder kletsen!!

Hier nog steeds aan het spuiten, nu met 75IU omdat 50 niets meer deed. Vrijdag weer terug, vandaag was het alleen links 9x9mm dus nog even groeien..

En bij de andere meiden die ook nog niet zwanger zijn? Hoe gaat het daarmee?

liefs

2. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey meiden, fijn dat er weer wat meer activiteit is, hier!!
    @ Wendy; nog niet bij de pakken neerzitten meis. Bij mij is er nooit iets te zien op dag 11. Mijn sprong is meestal pas tegen dag 19 of 20. Dus volhouden meis, het groeit langzaam maar gestaag uit tot een prachtig ei.
    @ Doortje; al weer bijna 16 weken. Gaat snel zeg!! Gaat alles goed?
    @ Loesje; nog even volhouden ook, totdat het groot genoeg is. Op welke dag zit je nu? Zou jij zowiezo beginnen met IUI?

Hier nog niets te melden. Zit op dag 8, dus vrijdag weer voor het eerst voor een fm.

xx

3. labella

labella Lid

19 okt 2010
    80
    0
    0
    overijsel
    Dankje meiden!!

ik heb er in totaal 2 jaar over gedaan waarvan anderhalf jaar continu in het ziekenhuis gelopen mezelf continu gespoten en alleen maar tegenslagen nooit gedacht dat het ging lukken ik was op alle forums altijd de enige die overbleef en voelde ik me zwaar kut weet ook echt hoe de rest dus ook denkt als er weer 1 zwanger is zo dacht ik ook altijd, tuurlijk gun je het iedereen maar je wilt zelf als eerst en logisch maar meiden echt ik was een hopeloos geval continu ging alles fout en eindelijk is het dan gelukt ,!!

*``*`--*'';;* Labella strooit nu HCG ```''--*;,*.-0**`!

4. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Dat geeft wel weer hoop, Labella. Wij zijn ook bijna 2 jaar bezig, waarvan nu bijna een jaar in de mmm. Altijd goed om te lezen dat het echt kan!! Superfijn meis, ben zo blij voor je!!
    Het lijkt me wel vreemd. Je kijkt zo lang naar die posi test uit, maar je verwacht niet dat je hoe ook echt een keer gaat zien! Onwerkelijk!

5. perilie

perilie Lid

21 okt 2010
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi labella

wat supergaaf man. Dat wordt dan lekker in augustus al thuis zitten haha. Genieten van het mooie weer.
    Supergaaf man. Heeft het ziekenhuis het al bevestigd, dan is het toch echter vond ik. Ik vond het zo gek om die test te zien.
    En manlief? helemaal door het dolle heen natuurlijk.
    Echt superleuk man.

Hier gaat het beetje beter. Overgeven is wel stukken minder, nu zwaar verkouden, griepachtig, maar mag niks hebben.

Superleuk.

Groetjes

6. labella

labella Lid

19 okt 2010
    80
    0
    0
    overijsel
    @ perilie

ja het is bevestigd maar ben er nog niet geweest voor extra test ofzo ze zeiden gewoon dat het 100% dan klopt (had 3 dagen overtijd een knal positieve test ) Maar heb 1 maart al de eerste echo!! is dat altijd zo snel? ik ben dan nu 2 weken of tenminste op internet staat dat je 2 weken cadeau krijgt dus ben ik 4 weken en bij de echo dan 7 of 8 weken.
    heel bijzonder lijkt me geloof het dan denk ik ook echt!!

rest van de meiden ik weet echt hoe kut het is allemaal en als ze me zeiden een week geleden dat ik vast snel zwanger was geloofde ik dat never nooit ! En zelfs nu het zo is niet, en zo zie je maar het kan gewoon echt!! :)

7. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey meiden, even m'n post van gisteren uit n ander topic. Maar moet m hier ook maar kwijt! ;)

Nou, zo bizar!! Ben echt ff ondersteboven!
    Ik zit daar bij de gyn, had hem al een tijd niet gehad. Leuke, jonge kerel, altijd gezellig! Dus ik zit daar, in m'n blote tuut, op dat papier op die stoel. Heel gesprek dat ik de volgende maand toch wel graag een maand rust zou willen en dat m'n ei altijd pas laat is, maar dat het fijn is dat ik toch iedere maand een sprong heb. Ik dacht, kopje thee en een koekje erbij en dan is het helemaal gezellig, hahaha!!

Dus hij kijkt met de echo, en zegt: "Zo, dit is je bms. Mooi al 3 lagen, 7,9 dik. Nou eens rechts kijken." Nou, serieus, ik zag het meteen!! Wat een ding zeg!! Maar ik dacht dat ik misschien een ader zag ofzo.
    Dus hij zegt: "Nou, dit is al groot. 21,5 x 21,6mm!! Dus uhm, je moet vanavond vrijen." Whahahaha!!
    Maar ik zei dus dat ik echt shocked enzo, dus hij ging toch maar even overleggen met een andere gyn. Maar ze vonden toch echt dat het een mooi bms is en dat het toch een goed ei is. Dus ik heb werk te doen vanavond!!

Vind het echt heel vreemd..... ik heb gewoon een goed ei en vanavond zet ik de Pregnyl. Vriendinnetje van mij heeft mijn foto aan een vrouwtje gegeven wat kan magnetiseren. Ik weet nooit of ik er in geloof, maar goed, zij wel en baadt het niet dan schaadt het niet. Dus... Zij is de afgelopen weken veel met mijn foto bezig geweest en toen ik doorheen zat, was zij ook allemaal aan het zichten enzo. Kan toeval zijn, maar ok. En nu zei die vriendin net dat dat vrouwtje heeft gezegd dat ik mijn oorbellen uit moet doen, want dat brengt me uit balans. En serieus; ik had me vanmorgen bedacht dat ik toch wel echt heel erg vaak met mijn oorbellen aan het spelen ben!! (Draai er vaak aan). Is toch vreemd? Ik vond het heel erg bizar.... ( heb ze overigens met uit gedaan!)
    Maar goed meiden, dit was allemaal erg ego. Ik ga voor radiostilte de komende dagen, dus ik denk aan jullie en een dikke knuffel!

Dikke kus!!

8. labella

labella Lid

19 okt 2010
    80
    0
    0
    overijsel
    WOOOOW EEVIE krijg er gewoon kippenvel van !!

EN ZO ZIE JE MAAR dan is de hele wereld een donker dal en ineens draait het 380 graden om en komt er een felle zon!!;)
    hihi wat een beschrijving:D

nu denk je vast anders over je maand rust?:p

Ik ga duimen voor je heb hier hcg gestrooid, doe je oorbellen maar niet meer in, en doe de handstand als je 10 min met een kussen onder je kont hebt gelegen Whahahha (ik las het wel eens en dacht tuurlijk!! maar de laatste keer dacht ik nu ga ik ook echt alles doen dus had 3 kussens eronder gelegd benen omhoog m,n vriend gezegd dat hij maar naar beneden moest drinken halen en toen na 10 min hen ik de handstand maar gedaan:D en deze maand is het gelukt!wie weet...:p

9. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Whahaha!! Labella, serieus?! Heb jij echt een handstand gedaan de laatste ronde?! Dus eerst 3 kussens en daarna een handstand? Whahaha! Mijn vriend ziet me al gaan! Volgens mij zak ik meteen door m'n armen! Lig echt in n deuk hier!
    Ja ik vond het ook allemaal erg vreemd. Ik durf er niet te veel hoop op te hebben, ben bang dat het dan weer niets is. Maar ik heb gisteren flink geklust, vanavond weer, oorbellen uit en morgen weer aan de progesteron!

Besef je het al, dat je zwanger bent? Xx

10. labella

labella Lid

19 okt 2010
    80
    0
    0
    overijsel
    whahahhahaa :D hahaah ja serieus;) vandaar dat hij maar drinken moest halen:D
    (zat op turnen dus even snel de handstand doen voelt nog redelijk normaal maar vond het zelf ook wel grappig;) heb het alleen maar niet verteld:)
    ik ging ook op m,n zei liggen erna waar ik wist dat het zat bij mij links zodat alles naar die kant zou zakken ofzo :D hihi wat een theorien :p je gaat echt van alles verzinnen.
    duim echt keihard voor je dat het deze maand lukt!!!!!!!

@hier besef het wat meer heb nu wat kleine kwaaltjes(zere tepels,etc)
    maar neem ik echt voor lief hoor. denk dat ik het echt besef op 1 maart bij de eerste echo! zo benieuwd!!!
    m,n vriend en ik zijn meteen gestopt met roken daarvan moet ik wel echt afkikken had gedacht het makkelijk te kunnen omdat ik alles voor de kleine over heb maar valt nog best tegen zo ineens.. maargoed komt goed!!

11. 1988 mama

1988 mama Niet meer actief

Gefliciteerd Labella !!! een wondertje ... geweldig !!

hier ook eindelijk goed nieuws !!
    vanochtend laatste FM gehad , en heb 2 !!!! prachtige eitjes die volgroeid zijn .. puregon heeft zijn werk dus gedaan !!! Zooo blij !!

vanavond pregnyl spuiten .. zie er wel wat tegen op, iemand nog tips , advies ? en daarnaaaaaaa klussen maar !!!!!!!

en dan 2 week wachten ....

zoooo spannnend !!!

12. 1988 mama

Pregnyl viel ook wel mee .. allee wel een grote hoeveelheid dat ik in moest spuiten !!

ook weer overleefd dus :)

13. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik zie pas net jouw bericht! Maar fijn dat je 2 mooie eitjes hebt en dat de Pregnyl meeviel. Ik vind m altijd vervelend. Heb er echt een aantal dagen een beurse buik van. De enige tip die ik (te laat) kan geven, is dat je m even warm maakt in je handen! Succes meid; aan de klus jij!!

Hier nog geen nieuws, heb bijna de eerste helft van de wachtweken erop zitten. Op naar de volgende week. Voel wel gerommel en had gisteren zere boobs, maar dat kan ook van de progesteronbollen komen.

Knuffel voor jullie!!

14. 1988 mama

rustig hier .. is er niemand met nieuws ??

15. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Nee, nog steeds op de wachtbank aan het broekloeren... Xx

16. labella

labella Lid

19 okt 2010
    80
    0
    0
    overijsel
    @eevie spannend meis ik duim voor je!!!

ps ik had 2 jaar lang elke maand kwaaltjes behalve afgelopen maand terwijl ik toen juist zwanger was, maar kwaaltjes komen bij de meeste ook pas na 2 maanden en ook wel logisch want bijv

zere borsten is omdat de melkproductie op gang komt zegt dus al genoeg dan moet je dus al even zwanger zijn.

Vaak plassen = omdat de baarmoeder groeit meer druk op de blaas.

dus laat je niet gek maken van de dingen die je voelt vaak komt dat door die stomme hormonen en zegt het dus helemaal niks wat je wel of niet voelt gewoon afwachten.....
    ik hou het hier in de gaten!!!

17. 1988 mama

Ik zit nu ook op het wachtbankje ..

donderdag om 17.15 pregnyl gezet avond geklust .. vrijdag geklust en zaterdag ook ! goed genoeg denken jullie ??

Heb hoe stom dan ook wel af en toe steken in men onderbuik ??
    weet iemand wat dit kan zijn ..
    enorm zere borsten ook .. ( maar ik maak al borstvoeding aan , waarschijnlijk door de puregon ,extreem gevoelig voor hormonen ) en misselijk met vlagen , maarja dat gaat rond en vriendlief zat ook kotsend thuis dit weekend ..

slopen dat gewacht , nog 10 dagen 2go !!!!

18. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Het voelt hier alsof er iemand op m'n boobs heeft staan springen... Heb nog nooit zulke zere boobs gehad!! Iemand tips om t te verlichten? Verder niks... Zal morgen ns goed reageren.
    Xx

19. 1988 mama

Ik loop soms ff een dag zonder BH .. helpt wel vind ik ...

20. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hallo Dames

Ik ben Amy 22 jaar en sinds nov 2009 gestopt met de pil.
    mijn menstruatie kwam maar niet op gang en ik ben daarvoor bij de huisarts geweest, die zei probeer het maar een jaar en kom dan maar terug.
    Mijn menstruatie bleef weg, en na 3 maanden ben ik terug gegaan en heb ik een verwijzing gekregen.

In het ziekenhuis constateerde ze PCO en ik kreeg Provera en mocht daarna starten met clomid 50/100/150...Niks sloeg aan, nahja ik bedoel bij 150 had ik een ei van 30mm maar mijn cyclus duurt dan wel 40 dagen! en dat vind mijn Gyn en ik te lang..

zaadtest van manlief was 1e keer negatief en de 2e keer kon die niet beter..!
    Ook de samenlevingstest was negatief, er was niks levend te vinden,alles was dood..!

En ook heb ik van de clomid een cyste gekregen, ik heb 2 weken gewacht en moest vorige week dinsdag terug komen, en heb ik een 10 daagse kuur meegekregen van Provera, de cyste was gelukkig verminderd.
    moet nu tot donderdag provera slikken en op dag 3 van menstruatie naar het ziekenhuis, dan krijg ik prikles,om te gaan starten met puregon..
    vind het wel spannend..!

Ik hoop dat ik hier mag mee kletsen!?

liefs,Amy

Deel Deze Pagina