@ Janine; balen meid!! Wat lief dat jouw vent nog zo positief blijft!! Wanneer is officieel je NOD? @ Pat; wat vervelend; een blaasontsteking!! Ik denk dat ze wel rekening houden met de anti-biotica, hoor. Ik word er ook wel gek van hoor, al die maanden mmm! @ Labella; wat lief van je, meis!! Ik hoop dat jij een hele mooie zwangerschap hebt. En ik hoop dat je snel kunt lezen dat wij dat ook allemaal hebben. @ Loesje; je bent er weer! Tja... wanneer testen.... Hoeveel Pregnyl heb je gezet? 5000 is dan nu nl al uit je lijf. En die tekenen... klinken wel erg hoopgevend. Spannend meid! Ik ga heel hard voor je duimen, morgen. @ hier; nog geen bloed. Wachten dus. Verwacht de duivels eigenlijk morgen of overmorgen. xx
En loesje26 ???? al getest ?? Ik plaste vanochtend zwart spul uit ! :S heel erg vies ... iemand dit ook wel eens gehad ?? Ga er vanuit dat het oud bloed is , en dat ik snel mijn menstruatie kan verwachten tellen jullie bruinverlies al als menstruatie ??
Hoi allemaal, Ik heb ook negatief getest op de dag dat ik mocht testen. De dag erna was hij zwak positief en 2 dagen later was hij helemaal positief. Ik had ook licht/bruin bloedverlies gehad 1 dag. Dacht ook ongesteld te zijn. Maar niet dus. Nu al 18 weken zwanger. Houd moed. Die zere borsten kan van de Pregnyl komen, ik was daar zwaar misselijk en spugen van, wat na 6 weken zwangerschap ook weer in 10 keer ergere fase terugkwam. Het is moeilijk, maar als je eigen thuis test op de dag dat je mag testen negatief is, kun je ook altijd ochtend urine opvangen en vragen in het ziekenhuis of ze hem op kweek zetten met de vraag zwangerschapstest. Bij mij was het binnen 1 uur bekend. Thuis test was toen nog negatief. To do donderdag: urine inleveren, mag ook overdag urine zijn. Naar zks bellen voor kweek (bij ons heet dat de PAMM) formulier halen en dat moeten ze aankruisen urine en zwangerschapstest of HCG pakket. Wel doen he. beloofd? Groetjes
Het blijkt dat mijn lichaam echt een punt had. Ik voelde me zwanger en wat blijkt IK BEN HET OOK! Vanmorgen om 6 uur, wat een tijdstip, heb ik positief getest met CB! (Ik zag na 30 seconde al een hele mooie + maar nu wordt ie na 2 uur steeds vager, is dit normaal??) Ongelooflijk, ik ben gewoon zwanger! Vind het ook wel een beetje moeilijk en dubbel om het hier te vertellen, ik weet hoe moeilijk het is om te horen als het niet wilt lukken! Maar ik ga vanaf nu ook heel veel HcG strooien en natuurlijk mee doen aan MvM zodat voor iedereen 2011 een top jaar wordt!! Ik ga weer even op mijn roze/blauwe wolk zitten :-D
He Loesje, GEFELICITEERD!! Wat ontzettend leuk meid! Klopt hoor dat de testen vager gaan worden na een paar uur. Dus wees niet bang Geniet van de komende tijd, ben heel blij voor je! Eevie heb jij nog een test gedaan? Liefs
Oh fijn Loesje, gefeliciteerd!! En niet moeilijk vinden om t te zeggen, want we gaan samen voor hetzelfde doel. Ik vind het echt gijn om te lezen dat t kan!! Hoe lang heb jij gespoten? N Xxx
gefeliciteerd loesje! Ik ben gister echt ongi geworden ,, heb zo om 11.15 een afspraak bij men gyn ... voor een echo , en dan waarschijnlijk snel weer beginnen met spuiten .. *zucht*
Dankjullie wel voor alle felicitaties!! Ik kan het zelf nog niet echt geloven en omdat die test steeds lichter werd en nu alleen nog een - heeft heb ik vanmorgen nog maar een KV test gedaan en die was heel mooi positief!! @ Eevie, ik heb niet zo lang gespoten, 1x 50iu en dat 8 dagen lang, toen een HSG gehad en laatste keer 75IU gespoten wel langer iets van 14 dagen. En uiteraard pregnyl er achteraan. Dus ik denk door het doorspuiten met HSG en hogere dosering puregon (gevolg 3 eitjes) dat het is gelukt!! Dus meiden die nog spuiten, geef de moed niet op. Ik had ook echt niet verwacht dat het ooit zou lukken, maar toch wel!! Ik blijf jullie wel volgen en hoop ook heel snel te zien dat jullie zwanger zijn!! dikke kus
hoi , ik mag "nog" niet verder spuiten .. waarschijnlijk de hele maand niet .. Ik heb een cyste die door de puregon ook groter word .. die cyste moet dus eerst weg .. Moet over 11 dagen weer nr het ZH , kijken wat de cyste doet , en als die dan nog steeds groot is krijg ik medicijnen dat die cyste hopenlijk doet verdwijnen ?? zijn er meer meiden die een cyste hebben of hebben gehad ?? ik ben door deze klote cyste erg verdrietig en boos ! zie het als een verloren maand !! kan op dit moment erg slecht met mijn gevoelens om gaan ! heb het idee dat de hele MMM me te veel word .. begrijp me niet verkeerd , ik geef niet op !!! maar weet soms ff niet wat ik met alles moet !! en bij juliie he ? Bij de ziekenhuis bezoeken ? word er ooit aan je gevraagt , Hoe gaat het met je ?? hoe gaat het met de medicijn gebruik ?? bijwerkingen ??? dit word allemaal bij mij nooit gevraagd .. en ik heb zoveel vragen altijd , maar door alle nieuwe info die ik moet opslaan vergeet ik mijn vragen te stellen !! ben gewoon even heel benieuwd hoe dit bij jullie gaat ! hoop op een reactie ! liefs x
@all, ik lees even niet zoveel mee.. voel me zo rot Ik heb emo buien van hier tot tokio, ik kan echt overal om huilen, ook heb ik last van zo nu en dan wat steekjes, voornamelijk laat in de middag/begin avond.. herkennen jullie dit? Ik zit nu op 8 dagen na de pregnyl, die zou dus nu 1 moeten zijn, daar zou je dan toch minder last van moeten hebben lijkt me?
Hey hey, Hier weer eens een berichtje van mij. Ben benieuwd hoe het hier gaat. @ Janine; oh meid, wat klote.... Alvast een dikke knuffel van mij voor jou. Weet je hoe groot de cyste is? Ik heb geen ervaring met cystes, maar meiden in n ander topic waar ik schrijf wel. Daar zijn ze bij alle meiden die er 1 (of 2!) hebben gehad, vanzelf weg gegaan. Ik weet dus ook niet of er medicijnen zijn die dat ding weg laten gaan. Ik snap dat je verdrietig en boos bent. Zo logisch ook! Want het lijkt alsof je alleen maar aan het proberen bent, maar zonder resultaat. Maar bedenk meis; je gaat steeds meer ontdekken welke dosis voor je werkt en wat jouw lijf nodig heeft. Geef die moed en die hoop niet op. Ben verdrietig en boos, doe dat lekker een dag (of 2) en krabbel weer op. Schrijf de vragen die je hebt op, zodat je ze kunt stellen. En stel die aan de arts waar jij je prettig bij voelt. Je vroeg of ze wel eens vragen hoe het gaat. Dat doen ze in mijn zh wel. De meeste artsen in ieder geval. Ze houden wel in de gaten of je er veel bijwerkingen van hebt. Op het moment dat het allemaal te veel wordt, kun je nl ook hulp krijgen van bijvoorbeeld maatschappelijk werk. Nog een keer een dikke knuffel van mij!! @ Loesje; wel blijven schrijven hier he! Jij bent tenslotte de starter van dit topic. Wat fijn dat je maar 2 maandjes hebt hoeven spuiten! Heb je het ziekenhuis al gebeld? @ Wendy; Het is ook wel logisch dat je emo bent. Dat heb ik de hele maand door, hoor! Die steekjes heb ik ook iedere keer, maar dat zegt dus niets. Gebruik jij toevallig ook progesteron? Want dat geeft ook die bijwerkingen. Het kan ook van de spanningen komen, maar ik hoop natuurlijk voor jou dat er gewoon wat aan het nestelen is!! Hier geen nieuws. Net niet zo lekker geprikt, maar goed dat heb je wel eens. Vrijdag weer de eerste fm. We zien wel hoe het gaat! Fijne avond nog!
@t 1988 Mama: ik had ook een cyste en mocht niet beginnen met de puregon, maar na een aantal dagen was hij geslonken en mocht ik wel beginnen. Bij mij in het ziekenhuis mag je beginnen als de cyste niet groter is dan 2 by 3. Als ik jou was dan zou ik direct na je menstruatie (dag 5 of 6) toch nog een keer een echo maken om te kijken hoe klein je cyste dan is.....Bij mij is de cyste met Puregon niet doorgegroeid. Nog vager: na een aantal dagen had ik aan de kant waar geen cyste zat 1 eitje van 8 mm en aan de kant van de cyste helemaal niets. Een week later groeide dat eitje niet en: zaten er aan de kant van de Cyste 2 mooie eitjes die doorgegroeid zijn. Ik snap dat het allemaal moeilijk is, maar hoop dat dit voorbeeld je een beetje positieve energie geeft..... @t Loes: gefeliciteerd, wat leuk! dit geeft ons weer moed @t Wendy en Richard: ja ik snap je wel hoor. Hier hetzelfde. Tot vrijdag aan de antibiotica gezeten. Sinds 2 dagen beetje last van mijn humeur. Ene keer kan ik alles hebben , dan weer niet. Beetje achtbaan effect...terwijl de hormomen nu toch wel uit je lichaam moeten zijn. DIe steekjes had ik ook, maar sinds een aantal dagen niet meer in mijn baarmoeder. Heel stil allemaal. Had van de week wel alsof ik met een sateprikker werd geprikt in mijn baarmoedermond (werd er wakker van, was maar 1 dag). Heb er nou ook leuk een tros druiven aan de achterkant bijgekregen, waar dat nou weer vandaan komt???? Over paar dagen testen, maar mijn gevoel zegt: Nee...borsten zijn ook slap. Alles is stil :x Frustie gevoel he??? Ach, op een dag komt het links of rechtsom wel goed...
hier is nu ook alles stil, meestal komt het smiddags/savond opzetten.. dus ben benieuwt of ik het vandaag ook weer ga voelen.. ik hoop het zo...
@ pat007 , ik hoef pas volgende week dinsdag weer heen ... dan gaan we kijken of de cyste klener is .. heb net vrijdag een echo gehad !
@t Wendyrichard: Let's pray dat het een goed teken is . @t 1988 Mama: hopelijk is de cyste dan kleiner en mag je dan beginnen. 3e of 5e dag van cyclus beginnen met puregon hoeft niet altijd...dokter heeft ooit ook tegen mij gezegd op dag 33 van cyclus (toen ik nog nooit puregon had gespoten): als alles rustig is, dan begin je maandag maar met de puregon. Had echt zoiets zo laat, dat moet toch niet goed zijn maar kennelijk maakte het niet veel uit....
@ all, fijn dat ik wel mag blijven schrijven. Zal proberen om jullie vooral moed in te praten en positieve energie te geven! @ 1988 mama, jeetje wat ontzettend rot dat je een cyste hebt en kan me helemaal voorstellen dat je boos en verdrietig bent!! Het is allemaal toch al zo ingrijpend, emotioneel en zwaar en dan dat er ook nog eens bij! BAH! Ik hoop dat ie snel weg is en dat je gewoon verder mag met het traject ook al ben je die MMM soms helemaal zat!! Maar denk maar zo, zonder lukt het al helemaal niet, hoe vervelend het vaak ook is. @wendyenrichard, ik zat even te denken hoe het bij mij zat toen ik 8 dagen na pregnyl zat. Heb je 5000 gespoten? Dan is het na 10 dagen helemaal uit je lichaam. halveert elke 24 uur... 5000, 2500, 1250, 625 etc etc Ik had heel veel last van mijn borsten uberhaupt al van pregnyl maar dit keer was het ondragelijk bijna. Buikpijn begon ongeveer 2 dagen voor ik ongesteld had moeten worden dus 12 dagen na pregnyl. Maar dat was echt menstruatiebuikpijn en dat heb ik nog steeds een beetje, met name met traplopen. Ik hoop echt dat het positieve dingen zijn die je voelt. @Eevie, ik heb het ziekenhuis vorige week gelijk gebeld en ben vanmorgen al geweest. Ook daar was de test positief, ook al heb je er 3 thuis gedaan, blijft toch even spannend, heel gek.. En ik mag dinsdag voor de eerste echo!! Heel snel en heel spannend. Maar ik zal mijn positieve verhalen blijven opschrijven en heel veel hCG strooien voor jullie allemaal. Ga vanaf volgende week mee doen aan MvM dus wie maak ik een van jullie nog wel zwanger Meiden kop op! heel cliche en niet wat je meestal wil horen, maar het komt echt goed. We mogen blij zijn dat we hier wonen waar het meeste betaalt word, in andere landen hebben mensen 5 hypotheken om de behandelingen te kunnen betalen.. En er zijn al in deze topic genoeg meiden bij wie het gelukt is!! Goed spuiten, veel vrijen, kussen onder de billen en hoop houden
@evie, ik gebruik geen progesteron... @pat, hier geen slappe borsten, ze zijn vooralsnog wat voller dan ze waren... @loesje, ik heb sinds vandaag ook beetje menstruatieklachtjes....wat lage zeurderige buikpijn oh en slijm verlies?? ( heb rood ondergoed aan, maar t ziet er wit/waterig uit) Dat heb ik nooit voor mijn ongi..
@t wendy en richard: heb vannacht ook pijn gehad aan borsten een soort van spierpijn aan de zijkant (alsof iemand stiekem ineens wat steentjes erin heeft gedaan ofzo) heb je dat ook? ik word 's nachts ineens wakker van allerlei rare fratsen lijkt wel....vanochtend helemaal niets en rond 14o uur weer ineens een half uur die zelfde pijntjes. Nu weer helemaal niets...