Pffff na een halfjaar Clomid nu Puregon en Pregnyl, wie nog meer?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door loesje26, 12 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    @ wendyenrichard, klinkt opzich goed en positief maar met die puregon en pregnyl gebeuren er rare dingen met je lichaam.
    Ik kreeg pas afscheiding op mijn NOD (14 dagen na pregnyl), zo erg dat ik het voelde, net alsof je je menstruatie krijgt, ben dan ook om de 10 minuten naar de wc gelopen om te kijken of het nog goed zat..;)

Laat je niet gek maken, is heel moeilijk dat weet ik. Nog een paar daagjes en dan weet je het.

spannend hoor!! wel op de hoogte houden he!?

lfs

2. labella

labella Lid

19 okt 2010
    80
    0
    0
    overijsel
    hey meiden hoe gaat het hier jeetje wat is er weinig gepraat nog..
    hier gaat het goed alweer 11 weken zwanger maar wat ik wilde zeggen ik ben zwanger geworden met een baarmoederslijm van maar 5 mm dus echt wonders bestaan ook dat zei m,n arts. ik dacht wil ik toch ff zeggen hier! :)

3. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey ladies, er wordt inderdaad weinig gepraat hier. Ik denk dat dat komt doordat bijna iedereen hier zwanger is. Ennuh... Morgen krijg ik de uitslag van m'n bloedtest, maar ik ben toch misschien ook wel een beetje zwanger?! Kijk maar in m'n album.

Xx

4. pat007

pat007 Actief lid

21 feb 2011
    198
    0
    0
    Amsterdam
    Helaas nog niet iedereen. Ik ga vanaf vandaag ook weer naar de volgende ronde. Had maar een cyclus van 22 dagen...lekker vaag weer.

5. Doortje28

Doortje28 Actief lid

15 okt 2010
    202
    0
    0
    Friesland
    Eevie!!!! Wauw dat is niet een beetje zwanger hoor maar gewoon zwanger!!! Gefeliciteerd meis! Wat fijn dat jij nu ook eigenlijk mag juichen! Wat een geweldig nieuws!! Whaaaa ik ben zo blij voor je!! Geniet van de mooie tijd!

Liefs

6. pat007

pat007 Actief lid

21 feb 2011
    198
    0
    0
    Amsterdam
    @t Eevie: wat leuk, eindelijk! De test is duidelijk positief, Gefeliciteerd! :):)

Had vandaag nog gesprek met de arts over de korte lutale fase..mijn klomp brak echt: vorige keer zei een arts: door de puregon kan je ei alleen springen dmv pregnyl...geloofde het niet maar me erbij neergelegd. En vandaag zei een arts, omdat je ei al 19 mm was kan je ei al uit zichzelf hebben gesprongen deze ronde....had op dag 11, toen ei 19 mm was in de avond eisprong steekjes, maar goed het kon niet volgens de dr al een eisprong zijn, maar goed arts van vandaag zegt dat het dus wel uit zichzelf kan springen..heb volgens haar dan een lutale face van 11 dagen gehad en dat is prima...:(

We gaan volgende ronde iui doen. Spannend!

7. labella

labella Lid

19 okt 2010
    80
    0
    0
    overijsel
    eevie die test ziet er inderdaad echt goed uit heb je pregnyl gehad ? en deze test is gedaan 14 dagen na de pregnyl? dan kan het niet anders!! ik had al een positieve test 12 dagen na pregnyl maar toen zeiden ze dat het nog vals kon zijn omdat pregnyl 14 dagen erover doet uit je lichaam te gaan moet toen nog 2 dagen wachten heb toen gewoon de ochtend erna getest en was die nog duidelijker dus kon niet anders zou het afnemen en lichter streepje worden en hij werd duidelijker! laat je het snel weten hier??

Deel Deze Pagina