Is het een spuitje met n los naaldje? Als de rand geel is, is het prima. Als het groot, hol en roze is, niet doen!! Dat is n mengnaald! Hihi, dat zal vast niet! Ik heb weer n nieuwe lading menopur, kan flink vooruit. Hopelijk is er dinsdag iets te zien!
Haha nee die is het niet, die heb ik nml ook al gezien en die is idd te groot en te hol haha!! Het is idd een spuitje met een losse naald. Moet nu net zoals jij elke dag doet gaan mengen. Succes dinsdag!
Hoi, Bij mij was het 1,2 cm bij de meting. Baarmoederslijmvlies 6 ??? normaal nooit zo veel gehad. Maandag weer terug, ze verwachten dat hij dan 1,8 is en dan pregnyl spuit laten zetten.... ik wacht het even af allemaal. Nu weer even verder voice of holland kijken. PS: collega van mij was zwanger na tig keer IUI. Toen bevallen erna binnen 4-5 maanden zwanger spontaan. Dus het kan herstellen na zwangerschap. Bij mij helaas niet. Tot snel Groetjes
Ziet er al goed uit perilie! Hopen dat t taak is meis! Ik kijk ook lekker verder naar de voice, heerlijk! X
He Perilie, wat een goede berichten! Fijn als maandag de pregnyl gezet mag worden. Ik hoop het voor je! En dat van je collega is ook goed te horen, geeft ons hoop voor de toekomst Ik ben zojuist de pregnyl gezet (de naald viel gelukkig toch heel erg mee, maar voel de prik wel iets meer) Het moest 's ochtends, dus waarom dan niet meteen om 8 uur, ondanks dat het zaterdag is, haha! Dus nu, na nog 2 klus dagen te gaan, hoef ik dus helemaal niets, geen echo's, geen prikken... Best gek, afwachten. Bij de chlomid, wist ik dat het niets deed, dus begon ik meteen weer aan provera. Maar nu 2 weken afwachten.....dus zal er van mijn kant niet veel nieuws komen. Uiteraard zal ik jullie wel blijven volgen! Succes allemaal, Liefs
Fijn Doortje, dat het meeviel!! Misschien n tip voor perilie of jou voor de volgende x (die er hopelijk niet komt...) maak de vloeistof wat warmer. Hij mag n kwartier vóór het zetten uit de koelkast, dan doet het minder zeer. Dat vind ik van de menopur ook. Ik ga zo hard voor jullie duimen meiden!
hey meiden! heb even snel bij gelezen ik duim keihard mee voor iedereen ! ik heb m,n neefje van 1 hier een nachtje gehad oh wat een schatje en m,n vriend zei al we houden hem haha echt kriebelt nu nog meer hoor. leuk he de voice kijk ook altijd leuk eevie je nageltjes laten doe he (heb al 4 jaar een nagelstudio) dus zet altijd bij mezelf ik kom vanavond even uitgebreider posten liefss!!
hey meiden, Jeetje wat een activiteit hierzo, ga zo door!! Mijn laptop heeft het begeven waardoor ik niet kon posten of ff meelezen. Zodra die gemaakt is ga ik even op mijn gemakje alles terug lezen. Hier ben ik nog steeds bezig met spuiten, inderdaad de puregonpen. Errug handig, maar moet wel zeggen dat ik nu wel het inprikken voel terwijl dat de eerste drie dagen niet zo was. Leek net of ik door een pakje boter heen ging. Verder moet ik dinsdag voor de 1e FM, vind het wel spannend hoor. Heb ook even alvast ovulatietesten van sensitest besteld, want heb al mee gemaakt dat mijn lichaam een andere wil had. Laten we hopen dat alles nu gaat zoals het moet gaan.
@ doortje dan zitten we nu samen op het wachtbankje wanneer is je nod dan precies?? ik vind idd ook fijner gaan die pregnyl als je hem uit de koelkast haalt meestal neem ik m mee naar het ziekenhuis zodat hun het even doen ik durf de puregon wel zelf maar m,n vriend of de verpleegkundige doet de pregnyl en dan is mijne meestal al 1 uur uit de koelkast. @perille fijn dat je bmslijm ook beter was dit keer! bij mij was die met de clomid 4 ongeveer en nu met de puregon 6,5 en joune groeit nog mee dus word die mischien nog dikker! werken ze bij jullie met cm ? fijn weekend allemaal ik ga morgen shoppen op de zwarte markt
Stillhope, wat spannend dinsdag!! Handig dat je die testen hebt gehaald, geeft je wellicht iets meer zekerheid. Laat je het ons weten na je fm? Labella; ik zou tussen nu en 16 uur mijn eisprong moeten hebben, dus denk dat mijn nod maandag over 2 weken moet zijn? Wanneer is jouw nod precies? Lekker shoppen vandaag, leuk! Welke zwarte markt ga je? Ik heb er hier een om de hoek Ik heb trouwens nadat ik de pregnyl heb gezet de hele dag door lichte steken rechts in mijn onderbuik....het is volgens mij al goed bezig! Hebben jullie hier ook ervaring mee?
Hi dames, Zo mijn laatste ronde Clomid is definitief achter de rug! Ik ben gisteren, ruim 5 dagen te vroeg, ongesteld geworden en morgen mag ik naar het ziekenhuis voor de eerste echo. Uitgangsecho geloof ik. Ik ben benieuwd wanneer ik dan begin met spuiten. Volgens mij zijn jullie nu ook allemaal bezig en ben ik de laatste die aansluit. Ik heb trouwens een leuk boek gekocht en net in begonnen, De Ooievaarsclub. Over een jonge vrouw die net als wij allemaal dachten, ik iig wel, zwanger worden dat doen we effe, maar ook zij beland in de MMM. Eerste deel is erg leuk en ik vind het wel een aanrader! Ik blijf lekker meelezen en leven met iedereen en hou jullie op de hoogte hoe het ging in het ziekenhuis. liefs
@ loesje, el klote dat je ongi geworden bent! maar echt super fijn dat je nu ook over gaat op puregon toch? echt veel fijner en geen bijwerkingen te bekennen hier! (hoeveel mg clomid had je?) ik ga dat boek denk ik ook aanschaffen dan ik ben gek op lezen! ik heb er ooit ook 1 gelezen ook heel mooi/leuk boek gaat idd ook over een vrouw die denkt ik stop nu dan ben ik dan zwanger en dan ben ik voor de zomer bevallen en heb ik in de zomer m,n oude figuur terug alles liep heel anders etc die heet: het babycircus) @ doortje okee spannend nog even geduld dan! mijn nod is morgen precies over 1 week! ben zo benieuwd..merk niks alleen de afgelopen 5 dagen dus 5 dagen na eisprong steken en het gevoel alsof ik ongi was ik was trouwens dan bij je in de buurt de zwarte markt beverwijk handig dat je zo dichtbij daar woont! ik moet anderhalf uur @ hoe gaat het met de rest?? ik kom vanavond nog even kijken of er nog bijgeklets is ik heb nu een klantje liefss!
Wat grappig! Kom je vaker naar de bazaar? Ik woon er praktisch naast, maar ben er haast nooit te vinden. Net als het strand, is hier rook 10 min vandaan, maar kom er niet vaker dan mensen uit het binnenland denk Werk je ook 's avonds Labella? Eigen bedrijfje ofzo? Zou wel heel gaaf zijn als die steekjes een teken van innestelling zijn zeg, spannend! Ben je er erg mee bezig? Je eisprong zelf niet gevoeld? Ik had zaterdag een paar uur na het zetten van pregnyl wat last van steekjes, maar verder niet echt. Als het goed is moet ie gister ergens op de dag gesprongen zijn, maar ik heb het idee van niet.... niet gevoeld, mijn temp is niet omhoog gegaan en heb nog steeds veel cervixslijm, bah was het maar vast over 2 weken, dan weet ik waar ik aan toe ben....Ik vind het echt super spannend!! Ik ga ook op zoek naar zo'n boek denk, vind t altijd wel lekker lezen, laat staan over zo'n onderwerp. Loesje: ik moest op dag 3 van mijn ongi beginnen met prikken. Maar een echo krijg ik nooit aan het begin van de cyclus. Hebben ze niet verteld waarom je die krijgt? Succes met het prikken. Zie je er erg tegen op? Liefs!
Grrrrr :x typ ik een heel verhaal, wil ik hem plaatsen, storing op het internet en weg bericht Nog een keertje dan maar! Labella, wat leuk dat je hier was! Wat een drukte op de boulevard he?!! Ik woon er praktisch naast, maar kom er nooit! Net als het strand, is hier ook op 10 min afstand, maar daar ga ik ook niet vaker heen dan dat hier niet woonde Heb je je eisprong zelf gevoeld? Zouden die steekjes en ongi gevoel een teken van innestelling zijn? Zou wel heel gaaf zijn als het in een keer raak is!! Spannend hoor! Ben je er heel erg mee bezig? Ik wel, heb nml het gevoel dat mijn eisprong niet geweest is, al zou dat na de pregnyl gister op de dag gebeurd moeten zijn. Heb niets gevoeld en vanochtend was mijn temp niet hoger dan anders, heb nog steeds veel cervixslijm Bah hou niet van die onzekerheid, was het maar alvast 2 weken verder... Moet je nog werken nu? Is dat vaker 's avonds? Eigen bedrijfje ofzo? Loesje, zie je erg op tegen het prikken? Ik moet op dag 3 van mijn ongi beginnen, maar krijg nooit een echo aan het begin van de cyclus. Hebben ze niet verteld waarom die echo is? Ik ga ook op zoek naar zo'n boek, heerlijk lezen!! Tot snel weer! Liefs
Nou ja, net staat ie er niet op, nu weer wel? Snap er niets van... Sorry maar dus een dubbel verhaal van mij
@ Loesje, ik moest ook meestal op dag 3 beginnen met spuiten. Jij bent nog niet de laatste, ik ben nog bezig met de Primolut. Dit keer moet ik trouwens op dag 2 beginnen met spuiten en op dag 10 terugkomen voor een echo. @ Doortje, volgens mij is je temp niet meer relevant als je Pregnyl hebt gespoten. Je lichaam doet nu natuurlijk alles anders dan anders. Ik had ook soms het idee dat de Pregnyl niet had gewerkt, maar achteraf bleek dat toch gewoon zo te zijn.
@ doortje, haha je bent gek ! ik kom er ongeveer 5 a 6 keer per jaar die make-up daar!!! veeeel goedkoper en de geurtjes en de winterjassen etc etc haha en ik hou van de zee!!! ook te lang rijden voor ons ik kom uit Zwolle.. maarja hoor je vaker zodra het voor t grijpen ligt maken mensen er geen gebruik van haha. ik heb inderdaad mijn eigen bedrijfje al 4 jaar mijn eigen nagelstudio loopt erg goed gelukkig en ideaal aan huis gewoon een hele slaapkamer ingericht als salon ik hoop ook dat het innestelings steekjes zijn ik voelde vandaag niks meer maar kreeg net onder gtst weer steken pff dat wachten is zo irrie! ik voel trouwens mijn eisprong echt nooit was wel handiger geweest ik ben er trouwens niet echt mee bezig.. merk ook niks hoor en dat komt mischien ook wel dat ik een tijd geleden gelezen heb dat alle zwangerschapskwaaltjes pas na 1 maand komen of langer dus stel ik ben zwanger ben ik het nog geen 2 weken dus ik kan nog niks merken. ps ik kopieer altijd eerst mijn bericht voordat ik post omdat je soms opnieuw moet inloggen enz maar heb nu weer wat nieuws ik open wordpad en typ ik daar alvast antwoorden per bericht .. oh nu zie ik dus het volgende bericht dat je bericht wel gepost was whaha begrijp je het nog? @loesje ik heb dat onderzoekje ook gehad wat je zei dat doen ze altijd wanneer je voor het eerst puregon krijgt om te kijken of er geen cystes zitten in je eierstokken ofzo.. stelt niks voor gewoon hetzelfde als altijd alleen vond ik het de eerste keer vreselijk dat ik ongesteld was ik zei ook echt tegen mijn arts..u weet wel dat ik ongesteld ben?... hij zo ja dat moet ook ik zo oh oke maar ben wel heel erg hoor haha kon wel janken uiteindelijk viel het zo mee zei hij nou ik had een bloedbad verwacht maar t was niks @wat guusje zegt klopt geloof ik dat tempen geen zin heeft wat komt door de hcg geloof ik...?¿ nouja iig heb ik vaker gelezen dat iemand een positieve test had na pregnyl(te vroeg getest) positief terwijl t niet zo was. @ hoe oud is hier eigenlijk iedereen zijn we van dezelfde leeftijd ongeveer hier? ik ben 23 maar dat had k al is gezegd ik spreek namelijk heel veel van mijn leeftijd met hetzelfde probleem clomid pillen spuiten etc etc hier nog 1 weekje !!! pffffffffff wil niet meer wachten haha. weltrusten alvast allemaal!
Hoi hier even update van mij. Gisteren pregnyl gespoten, eitje was 1,7?? bm slijmvlies 5 vorige keer 6. Ben enorm misselijk van die spuit, hele tijd kokhalzen, dus ben er even niet. Groetjes
Hey meiden, even n snel bericht van mij. Ga zo voor de 2e fm, maar ben voorbereid op niets. Weet t niet, maar dat heb ik elke keer. Dan kan ik ook niet teleurgesteld zijn. Gisteren deed de spuit zeer! De andere dagen was dat helemaal niet zo! Volgens mij zijn die tests niet meer zo betrouwbaar als je spuit. Moet je geen bloed laten prikken? Ik ben trouwens 28. Fijne dag vandaag! X