Hoihoi All, Hebben jullie dat ook? Het lijkt wel of ik ineens overal *signs* zie. Op tv in de winkel bij de mac donalds...Ze zijn overal! Ik ben nog maar bgonnen na een MK. Kreeg ik onlangs de nieuwe goude gids in de bus...beschuit met muisjes fotos op de achterkant! Van de week kijk ik een film...zit een stukje in over 2 mensen die *overdreven* bezig zijn met zwangeren. Aan het eind van de film moet de dame plassen, ze zijn dan bij een wedstrijd...en jah hoor...zwanger! Bij de mac donalds vandaag....5 zwangere buikbanden! Heerlijk al dat vruchtbare om je heen he? Natuurlijk waren ze er altijd al..maar nu je druk zelf bezig bent...lijken het wel *signs*... Snappen jullie wat ik bedoel? Liefs!
ja inderdaad nu wij ook bezig zijn, ineens overal baby's en zwangere vrouwen, misschien valt het je nu zelf bezig bent veel meer op dan anders
Heel herkenbaar. Je wilt het gewoon OOK zo graag. Vanmiddag naar de markt geweest en het valt gewoon op overal dikke buiken... het verlangen naar een kleintje is gewoon erg groot...
In de zomer zie je het ook beter natuurlijk. Onder zo'n dikke winterjas is het moeilijk beoordelen of iemand zwanger is of gewoon wat zwaarder.
Ja, ik zie ook overal dikke buiken en baby's! Ik word er alleen wel een beetje depri van, omdat ik ook zooooooooooo graag wil!!! Het kan soms best pijnlijk zijn! Hebben jullie dat ook?( ) x
haha!!! Wat klinkt dit bekend zeg Ik zei het donderdag nog tegen m'n moeder, toen we op de markt liepen en overal om ons heen zwangere vrouwen of vrouwen met kinderwagens zagen lopen.... Ik word er voor m'n gevoel gewoon door overspoeld!!! Maar komt idd gewoon omdat je er nu zo bewust mee bezig bent denk ik...
Selaam ik had dat ook zo erg na mijn miskraam. Over zag ik ze. In de turkse soaps heel erg. Elke keer als ik dan een baby zag of ze vertelde dat ze zwanger waren begon ik gelijk te huilen. De tranen stroomde over mijn wangen. Nu als ik het weer zie dan kijkt mijn man mij aan en dan moet ik lachen omdat ik nu zelf ook zwanger ben.
hahaha heeeeeell herkenbaar! Overal waar ik kom zijn vrouwen zwanger of net bevallen! Zelfs bij een concert leken alleen maar zwangere vrouwen te lopen! Gezonde jaloersie is dan het gevolg! Straks zijn wij degene die bekeken worden dames!
Gelukkig!! IK zie geen spoken,hahaha. Natuurlijk is dat omdat je er ermee bezig bent. maar t valt gewoon zo op he. Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat ik de laatste 2 weken van de cyclus veel meer mee bezig ben dan de 2 weken daarvoor... Fijn dat jullie het allemala zo herkennen! Liefs,
sinds dat wij bezig zijn voor een kindje zie ik ook overal mensen met kinder wagens , zwangere damens. dan heb ik soms wel is van grrrrr dat wil ik ook
idd heel herkenbaar. op dit moment is het zelfs zo dat iedereen om me heen zwanger wordt en wij dus nog niet..... het groene monster komt nu wel heel vaak om de hoek. ik kan er op dit moment ook helemaal niet goed tegen als ik zwangeren zie of hoor dat iemand zwangers is. stom he?
Niet stom hoor.....ik heb die jaloerse gevoelens ook.... Ik gun het iedereen van harte, maar als ik het hoor heb ik het gewoon ff moeilijk...
Ja, dat heb ik ook. En dan baal ik nog meer omdat ik die gevoelens helemaal niet wil. Zo ken ik mijzelf niet. Ik ben normaal nooit jaloers.
Gezonde jaloersie schreef iemand zo mooi! Dat is het zeker denk ik. IK ben nog maar net bezig dus ik heb die groene griezel niet echt nog. Maar kan me wel goed voorstellen wat jullie bedoelen! Is niet erg denk ik toch, hoort erbij! Zolang het geen extreme vorm aanneemt mag een beetje jaloerzie echt wel Succes all! Ninetje
wat ik ook zo heb dat ik gek word als mensen alleen maar over hun ongeboren kind kunnen praten. me schoonzusje is hoogzwanger en kan uit haar zelf neit zwanger raken heeft hormoon prikken nodig en als iemand aan dr vroeg van wanneer komen er kinderen ging ze helemaal door het lint want zo iets vroeg je neit vond zij. en nu is ze dus hoogzwanger en sinds ze zwanger is draaid alles om dat kind en het word steeds erger terwijl ze weet dat wij bezig zijn dan heb ik zo van mens hou nou maar is je kop over dat kind nu weet ik het wel. gelukkig zie ik ze bijna nooit ,gister dan op mijn vriend zijn verjaardag feessie ,volgende keer zal wel zijn als het kind er is. maar ik kan me er goed aan ergeren. tis sjimmie dit sjimmie dat zo hebben ze het ongeboren kind genoemd nu het nog in de buik zit.
Ik heb het ook, ik hoor van heel veel meiden dat ze zwanger zijn en dan ook nog uitgeteld in december..... Ik zou anders zelf in dec uitgerekend zijn dus dat maakt het dan ff wat zuurder. Ik gun het ze van harte, maar vindt het wel moeilijk af en toe. Een vriendin van me vertelde me dat ze ook bezig gaan voor een kleine, maar iets in me zegt dat ze al zwanger is!! Ze was op onze bruiloft heel erg emotioneel, vroeg vanaf wanneer ze folium moest gaan slikken, en is daar per direct mee begonnen, en drinkt geen alcohol en rookt ineens niet meer..... Ze vroeg me of het kwaad kon om in de eerste weken alcohol te drinken...... nou ik sta niet raar te kijken als ze al zwanger is!!