Pijnelijke borsten door eisprong??????

Discussion in 'Zwanger worden' started by lover, Jun 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lover

lover Bekend lid

Jun 12, 2006
    851
    0
    0
    Wie kan mij helpen??
    Ik zou volgens de schema gisteren mij eisprong moeten hebben gehad maar merkte die dag niks bijzonders.
    Nu een dag later begint mijn borsten gespannen aan te voelen en wordt dat rondje om je tepel groter.
    Ook als ik me tepel aan raak lijkt het net of er accuut puistjes komen op zetten (sorry zou niet weten hoe ik het anders kan uitleggen)
    Nu is mijn vraag kan dit ook door de eisprong komen??
    Of kan je al zo vroeg al tekens krijgen??
    Ik hoop dat iemand mij iets kan vertellen die dit herkent.

Groetjes Lover

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Ja, kan hoor. Ik had direct na mijn eisprong, tot mijn ongi ook zere tepels.

3. fay

fay Actief lid

Jun 14, 2006
    398
    0
    0
    limburg
    ik heb dat ook...Heb gister ook mijn eisprong gehad, en ff later deden mijn borsten en tepels zeer....kon zelfs de stralen van de douche niet op mijn borsten verdragen...En aan de borsten zelf een soort spierpijn gevoel...
    Bij mij duurt dat ook tot de menstruatie, en dan is het weg....

fay

4. summer

summer Fanatiek lid

Mar 8, 2006
    1,144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    nou tekenen van zwangerschap kan niet want je lichaam weet niet dat je zwanger bent op dit moment

ik heb het ook gehad de laatste cyclus ook van af mijn eisprong pijnlijke borsten
    naeen paar dagen weer weg

5. lover

lover Bekend lid

Jun 12, 2006
    851
    0
    0
    Hoi hoi,

Dank jullie wel.
    Vindt het fijn direct reacties te krijgen.
    Maar dit zou dan betekenen dat ik dan gewoon ongi wordt??
    Of is er ook nog hoop op zwangerschap.
    Je zou nu moeten denken he de eisprong dus gauw klussen hahaha
    Groetjes Lover

6. fay

fay Actief lid

Jun 14, 2006
    398
    0
    0
    limburg
    tuurlijk kun je ook hopen op een zwangerschap....Toen ik van mijn dochter zwanger was, had ik dat ook...En ik had toen ook echt het gevoel dat ik ongie zou worden....Toen ik 2 weken overtijd was heb ik maar eens een test gedaan...Had toen nog het geduld om te wachten....Denk nu niet meer.. :D
    ZAl voor je duimen dat het raak is.. :D

fay

7. summer

summer Fanatiek lid

Mar 8, 2006
    1,144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    lover
    de kans dat jewanger bent iszeker aanwezig
    je moet alleen even geduld hebben

8. heidi

heidi Actief lid

Jul 5, 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Hoi,
    Ook ik heb dit al eens een aantal keren gehad!Ik werd gewoon ongesteld en dan ging de pijn ook weer weg!Tuurlijk mag je hopen maar heb geduld en maak je zelf niet te gek!
    Veel succes groetjes Heidi

9. lover

lover Bekend lid

Jun 12, 2006
    851
    0
    0
    Dank je wel Fay ;)

10. poessie1

poessie1 Actief lid

Jul 5, 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    Hoi!

Ik ben nieuw hier op dit forum en ik herken nu veel in het verhaal van lover.
    Ik ben in februari met de pil gestopt en mijn cyclus vanaf toen is als volgt: 30, 30, 28, 30. Vrij regelmatig dus, daar was ik erg blij mee! Dit is nu de eerste ronde dat we proberen zwanger te raken.
    In m'n vorige 4 cyclussen kreeg ik een paar dagen voordat ik ongesteld moest worden gevoelige borsten (meestal een dag of 5 van te voren). Nu heb ik dat sinds afgelopen zaterdag al, dat is 2 weken voor m'n nod. Dus dat is veel eerder dan anders, en ongeveer rond de dag dat m'n eisprong moet zijn geweest.
    Ik vraag me nu dus ook heel hard af of het al een zwangerschapsteken kan zijn! Ik weet, ik moet geduldig zijn, mijn nod is 15 juli, en ik ben me er ook echt wel van bewust dat de kans heeeel klein is dat het de eerste ronde raak is!! Maarja, m'n borsten voelen nu al gewoon heel anders dan de vorige maanden. Ik heb ook het gevoel dat ze wat "opgezetter" ofzo zijn, en m'n tepels zijn ook gevoelig!

Lover, weet jij intussen al meer?

11. lover

lover Bekend lid

Jun 12, 2006
    851
    0
    0
    Hellaas weet ik nog niks.
    Alleen dat mijn man zegt dat mijn sagie niet te houden is al dik een week.
    Heb vandaag wel iets bloederige slijm gehad maar opeens weer weg.
    Heb veel buik klachten (onder in me buik)
    En heb ook paar dagen flink last van mijn onder rug gehad.
    Ik moet precies over een week mij ongie krijgen maar lijkt wel of de bom nu gaat barsten.
    Pijn in me borsten heb ik alleen nog aan de zij kant.
    Ik ben ook erg zenuwachtig want ben ook pas voor de 1e ronde bezig.
    Maar heb nooit de pil geslikt alleen condooms gebruikt dus je zou denken moet lukken he na veel klussen.
    Maar ja mijn leeftijd zit niet echt mee kan ook zo zijn dat ik veel voor rondes kan gaan krijgen maar ja iedereen hoopt gelijk raak niet dan.
    Maar zodra ik meer weet lees je het gauw.
    Groetjes Lover

12. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik heb ook de afgelopen 4 cyclussen pijnlijke borsten en tepels gehad. Afgelopen keer zelfs zo erg dat ik dacht dat het raak was...
    Nu zijn mijn borsten juist heel erg soepel en zacht, maar je voelt een soort gespannenheid binnenin. Wie al een kind heeft en borstvoeding heeft gegeven kent dat gevoel wel denk ik....een soort tintelend gevoel.
    Ik heb mezelf beloofd dat ie niet mezelf weer gek ga maken deze keer, maar nu mijn eitje waarschijnlijk geweest is ga je toch denken he... ;)

13. Lief Hertje

Lief Hertje Nieuw lid

Jul 5, 2006
    3
    0
    0
    lerares
    Den Helder
    Hoi,

Ik heb ook pijnlijke borsten en pijn onder in mijn buik, voel de hele tijd mijn baarmoeder zitten. Ik ben deze maand even niet aan de pil omdat ik vergeten was nieuwe te halen. We hebben vlak voor de eisprong zonder condoom gevreeƫn... Stom, maar ja mijn eerste is ook ongepland gekomen en dat gaat fantastisch. Hij is al vijf. Toen voelde ik mij precies zo als nu.

We zullen zien... Als het zo is ga ik ervan genieten, als het niet zo is ga ik nog een jaartje wachten, maar als het komt dan is het goed. mIsschien is het wel een heftige eisprong, ik ben al vijf jaar aan de pil en ben sindsdiens niet meer normaal ongesteld geworden... Wie weet.

Veel succes allemaal!

14. fay

fay Actief lid

Jun 14, 2006
    398
    0
    0
    limburg
    sandrak
    ik heb nu precies hetzelfde...vorige maand had ik echt pijn aan mijn borsten en tepels...Nu niet, ook voelen ze alleen vol aan, en vanmorge kreeg ik ineens een flinke steek in mijn linkerborst????.....
    pfff, dat wachten he>>>

fay

15. poessie1

poessie1 Actief lid

Jul 5, 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    Hoi!!

Ja, dat wachten...vreselijk. Het is bij ons nog maar de eerste ronde en ik had me echt zooooo voorgenomen om vooral rustig enzo te blijven, maar dat is echt onmogelijk!!
    Morgen over een week is m'n nod pas! M'n borsten zijn nog steeds gevoelig, vanavond in de auto deed m'n gordel over m'n borsten zelfs pijn! En gisteravond waren de aderen heel duidelijk te zien. En af en toe wat steekjes in m'n buik.
    Pffff, moeilijk hoor. Soms denk ik ook: of beeld ik het me allemaal in?
    Tja, afwachten is het enige wat kan!!!

16. poessie1

poessie1 Actief lid

Jul 5, 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    Zo, we zijn inmiddels weer een paar dagen verder! Al nieuws van 1 van de anderen?
    Ik heb gisteren wat bruinverlies gehad, klein beetje, beetje lichtbruin. Ik zit nu op dag 26. Dacht dus dat het wel een voorteken van ongesteld worden zou zijn.
    Maar het heeft nog steeds niet doorgezet. Ik heb wel nog steeds gevoelige borsten, aderen zijn ook nog steeds duidelijk zichtbaar.
    Whaaaaaaaa dat wachten!!!!!!
    Donderdag ga ik testen, zaterdag is echt m'n nod, maar als ik nog steeds niet ongesteld ben, en donderdag test ik negatief, doe ik zaterdag weer een test.

Iedereen succes met wachten!

17. poessie1

poessie1 Actief lid

Jul 5, 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    Lover, ik zie nu dat je banner op dag 5 van de cyclus staat. Ben je inmiddels toch ongesteld geworden afgelopen week?

Share This Page