Haha ja! Met me eerste zwangerschap heel erg! Ik weet nog dat ik midden in de nacht wakker werd en dat ik de koelkast moest gaan schoonmaken!
Dit had ik ook! Liep ook nog eens een dikke week over waardoor ik nog meer kon doen. Mijn huis is nu zo schoon en opgeruimd dat de kraamhulp weinig te doen heeft en elke dag eerder naar huis kan
kan nesteldrang ook bij mannen ontstaan, die van mij is al 3dg aan het opruimen en spullen weg aan het gooien. weet niet wat me overkomt
Whahha ja ik was 9 dagen overtijd... telkens dacht ik; dit is de laatste keer dat ik ga dweilen voor de baby er is...... maar nadien had ik nog minstens 2 keer de boel gedweild
Mocht ie bij jou klaar zijn, stuur m dan maar door Haha. Ik heb echt alleen nog maar last van baby-nesteldrang, nog niet van de rest van mijn huis
Kan nesteldrang ook heel vroeg ontstaan ? Ik ben nu al bezig met de kamers allemaal op te ruimen en spullen weg te smijten die we helemaal niet gebruiken/nodig hebben. We hebben er al 2 ritjes naar het containerpark opzitten Ook heb ik de logeerkamer al helemaal uitgebroken want dat zal de babykamer worden. Ik denk dat ik er nu al mee bezig ben omdat ik vlak voor de bevalling (februari) in de examens zal zitten. Ik vind het toch wel heel vroeg om er nu al mee bezig te zijn.
Heerlijk toch! Babykamer is bij ons eigenlijk al zo goed als af. Al een heleboel gewassen en kleertjes in 50-56-62 hebben we ook wel genoeg. Die moet ik dan nog wel wassen, maar dat bewaar ik tot mijn verlof. Ik heb nu bedacht dat ik de woonkamer in een andere kleur wil verven. Fantastisch die hormonen