60 jaar

Discussie in 'De lounge' gestart door schaapie123, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

mijn vader wordt volgende week 60, nu kopen we met zn allen al een horloge en gaan we samen eten.
    maar ik wil nog iets apparts doen of kopen, ook omdat hij me de laatste 1,5 jaar heel veel heeft geholpen ondanks zijn eigen ziekte.
    heb ook al zitten denken iets te knutselen met mijn dochter, alleen handafdrukjes dat lukt niet.

iemand ideen of tips??

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    leuke canvas schilderij van je dochtertje :)

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    voetafdrukjes!;)

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    bijvoorbeeld de voetjes in verschillende kleuren verf op een canvas, alsof ze erover heen heeft gelopen en hem dan bedanken dat hij jou heeft leren lopen en heeft ondersteund, zodat jij dat goed bij je dochter kan doen?

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Figuurtjes in aardappels uitsnijden (stempels maken dus) en haar daarmee laten stempelen met vingerverf op canvas. Heeft Charlotte toevallig vorige week gedaan op het kdv (wel op papier) maar vond het heel erg mooi.

6. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Of een koffiemok laten bedrukken met een foto of 'tekening' van je dochter en daarbij de tekst "voor de liefste vader en opa" (ofzoiets).

Weet alleen niet of je dat gaat redden qua levertijd..?

7. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hebben ze al, dat heeft mijn moeder voor haar verjaardag gehad.

voedafdrukjes is wel leuk , leuke is hij heeft haar leren lopen, mij niet (altijd aan het werk, en nee geen trauma)

ik heb nog wel en koffie mok en speciale verf, kan het dus ook gewoon thuis doen, mh leuk idee

maar meer ideeen zijn welkom

Deel Deze Pagina