pffff post .nl

Discussie in 'De lounge' gestart door Sila24, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ze hebben mijn pakje met kleren van h&m bezorgd bij de buren , die aan het eind v/d straat wonen . Maar ik ga er dagen, s'ochtends . s'middags , laat in de avond heen maar niemand is er:( of ze doen gewoon express niet open , gordijnen enz zijn dicht. Ik weet niet eens wie er woont, ik dacht een vrijgezel man, maar weet het niet zeker. Maar wat nu te doen? ik ga sowieso klacht indienen bij post.nl !! En h&m ga ik ook mailen dat ik het pakje niet heb ontvangen !!
    Gelukkig heb ik het briefje van de pakjesbezorger bewaard, die ga ik als bewijs indienen. Ik denk niet dat ik mijn pakje nog terug krijg. En ook al krijg ik die terug , ik denk dat het retour termijn is verstreken?? hoeveel dagen is dat bij h&m ?? Want ik had een paar shirtjes in m en l besteld om te passen. Echt balen:(

2. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Volgens mij is de retourtermijn iets van 14 dagen bij H&M! Dus je hebt nog tijd om te passen :).

Bedenk me net, misschien kun je een briefje bij de buren in de bus doen! Of ze willen aanbellen/bellen wanneer ze thuis zijn.. Lijkt me niet dat een alleenstaande man graag vrouwenkleding bewaard :p.

3. maansteen

maansteen Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.316
    0
    36
    Balen zeg, voor nu heb ik geen concrete tips, maar je kan de volgende keer een notitie bij je bestelling tikken waarin je vermeld dat je je pakket niet bij de buren wil laten bezorgen. Er komt dan een sticker op je pakketje waar 'alleen huisadres' (oid) op staat.
    Succes!

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

dan heb ik nog 9 dagen als ik mijn pakje vandaag nog krijg

5. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Echt vervelend ja, doen ze hier dus ook. Lijkt wel of ze er gewoon vanaf moeten, maakt niet uit bij wie ze het pakje afgeven... bloedirritant! Ik zou in het vervolg ALLEEN HUISADRES laten neerzetten, dan weet je zeker dat ze niet bij de buren afgeven.

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

nee ik weet het niet eens of hij single is of niet , ik zag wel paar kids van hem in de straat spelen. En heel soms zie ik ook vrouwen in de tuin enzo

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

nou ze doen vaker wel rare dingen hoor post.nl. Een keer hadden ze mij gevraagd of ik een pakje wil aannemen van de buren en ik weigerde. Toen heeft hij het pakje bij ons in de tuin gegooid en briefje in de bus dat de pakje van de buren in ons tuin ligt:$

En een keer kreeg ik pakketje door de brievenbus gedouwd

8. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ha! hier begon de chauffeur te zeiken dat ik nooit thuis was! neeee oelewapper moet je niet constant om 1 uur aan komen rijden als ik mijn kinderen naar school breng! aaaaaaarh!! altijd komt hij langs als ik mijn kids haal of breng in dat ene kwartier dat ik dan niet thuis bent. nu begonnen ze 2 huizen verder op te klagen.
    ja niet meer de hele straat aflopen om mijn pakket te droppen he... zucht. tijdje terug moest ik gewoon 2 straten verder mijn pakket halen! kom dan gewoon de volgende dag terug... tis toch niet normaal meer...

en bij de hm weet je ook nog eens nooit wanneer t kom. kan moeilijk de hele week wachten..

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja precies er stond week x wordt het besteld, nou dan kan ik moeilijk elke dag thuisblijven om een pakje

10. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Hier ook gezeur met post nl, pakketje van Bol, staat al een week dat ze het de volgende dag bezorgen :x. Ik heb mijn pakketje nog steeds niet.

Andere keer stonden ze op de deur te bonzen, want de bel was zo zacht.

@TS: Maar inderdaad, hoe stom kunnen ze zijn door het aan het eind van de straat te bezorgen. Buren zijn voor mij toch de directe buren en niet tien huizen verderop.

11. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Waaaat? :$
    Ik had echt meteen een klacht ingediend!
    En volgende keer dat hij weer in de straat rijdt toch echt wel ff aanpakken die hap!

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Zo wat brutaal zeg:x

TS zijn ze niet stiekem nu op vakantie en vergeten het pakje nog af te geven?
    Anders erg raar dat ze nooit opendoen. Misschien bij hun buren aanbellen en vragen of ze meer weten? (soms weten buren wel een beetje hoe laat ze thuis zijn)

Maar belachelijk dat ze die zo ver weg hebben bezorgd zeg.

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik weet het niet .toen ik net aanbelde kwam die andere buurman toevallig naar buiten en hij zei: is de buurman niet thuis? ik zei weet ik niet , de postbode had mijn pakje hier afgeleverd.. en hij stapte in dus verder kon ik niet informeren..

14. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Wij hadden ook zoiets. Woonde toen op nr 8, in een even gedeelte vd straat. Pakket bij nr 9 afgeleverd, zou voor nr 7 zijn. (echt een heel stuk verder weg) Die waren op vakantie en andere hadden daar de sleutel van, dus binnen gelegd.
    Nooit naar de naam of t huisnummer gekeken.
    Wij wachten en mailen. Bleek het dus uiteindelijk daar te liggen! :$

Verhuizen moet je ook niet doen, jouw post blijft op het oude adres bezorgt worden. En post nieuwe bewoner bij ons... :x

Succes met het pakket.

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

jammer dat hij het ook niet wist.
    Echt balen zo

16. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Die tijden kloppen ook nooit! Er stond dat ze het in de tijd 14.00-16.00 zouden leveren, ik ging om 13.00 me dochtertje naar de psz brengen en was om 13.15 was ligt er een briefje dat ze zijn langs geweest :S

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Wij hebben onder ons een bedrijf zitten van van half 9 tot 5 open is.

Toen ik nog werkte van 8 tot 5 had ik aangegeven als ik niet thuis was het pakketje op het postkantoor gebracht moest worden.

Nee wat deed die pakketbezorger hij gaf het aan die lui van dat bedrijf!

Weken moeten wachten tot ik eindelijk mn pakketje op kon halen ( want ik kreeg ook geen vrij van mijn werk!! )

Toen ik een klacht had ingediend zeiden ze ja maar daar houden wij geen rekening mee!

18. mamavj2008

mamavj2008 Bekend lid

24 aug 2008
    553
    1
    18
    Hier leggen ze gewoon het pakketje voor de deur. Je kunt bij mij vanaf de straat niet mijn voordeur zien, want die zit net om een klein hoekje, maar er komen ook genoeg kranten en folderbezorgers langs die mss leuk willen zijn en het pakje meenemen of er iets anders mee doen. Ik ga daar ook nog even een klacht over indienen... heb ik liever dat ze het bij de buren brengen. Allemaal oude mensen hier die altijd thuis zijn.

19. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Een vriend van mij heeft een tijdje als bijbaan bij postnl gewerkt er daar hebben/hadden ze dus de regel dat als iemand niet thuis is het pakketje bij iedereen in die straat mag worden afgegeven. Is toch idioot. Ik woon in een straat met ongeveer 120 huizen zou dus betekenen dat iedereen dat pakje mag aannemen.

Er op laten zetten Alleen huisadres is ook niet altijd een garantie dat je pakketje dan ook alleen bij jou wordt bezorgd. Heb al een paar gehad dat ze met een pakketje van de buren aan de deur staan waar dan toch echt op staat alleen afgeven aan geadresseerde. Gelukkig heb ik goed contact met die buren en vinden ze het niet erg maar is toch raar. Laats zie ik er wat van tegen die bezorger stond hij me aan te kijken en zegt dan ook nog je denkt toch niet dat ik daar allemaal op ga letten dan raak ik nooit me pakketjes kwijt.

20. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    inderdaad volgende keer aangeven dat je het niet bij de buren wilt laten aangeven. Maar vind het wel raar dat hij het zover heeft afgegeven. Doet ie het volgende keer 2 straten verderop? En ook vreemd dat je helemaal nooit iemand thuis treft daar. Het is toch aangenomen? Dan mag je toch verwachten dat ze anders zelf even bij je komen aanbellen?

Hier wordt er soms dus niet een briefje in de bus gegooid (wel als het onze vaste bezorger is) en dus weten we niet dat het pakje bij de buren is afgegeven. En dan komen onze buren netjes bij ons aanbellen met het pakje.

Maar we hebben sowiezo een topbezorger, hij weet ongeveer wanneer we thuis zijn, dus probeert vaak aan het einde van de middag te komen. (tegen de avond). En hij is een keer toen zijn dienst was afgelopen, toch nog met een pakketje voor ons langsgekomen, omdat hij wist dat we dan wel thuis waren. Echt super top van hem!

Deel Deze Pagina