Precies, ik verwachte vandaag ook een pakket, stond op de site dat het geleverd zou worden tussen 09.00 en 11.00, heb de hele ochtend thuis gezeten maar om 12.30 was het nog niet geleverd, heb toen die kleine wakker gemaakt, aangekleed en we zijn weg gegaan, daar geef je dan je hele ochtend voor op pff ...
Ik vraag me ook altijd af tot in hoeverre postnl verantwoordelijk is want ik heb weleens meegemaakt dat ze een verkeerd huisnummer op het 'niet thuis' briefje schreven en de andere buren waren zo eerlijk om het pakje te brengen. Maar wat als mensen verderop niet zo eerlijk of welwillend zijn? (door ruzie bijvoobeeld) ik heb ook mensen in de straat wonen die ik niet zo moet. Dan ben je daar mooi klaar mee als je daar je pakketje op moet halen. Nee vroeger was in dit geval echt beter dat je met je id. Naar het postkantoor moet..
Ja irritant is dat he! Wat denken ze, dat we de hele dag thuis blijven voor een pakketje ofzo lol De Pakketbezorging is er echt op achteruit gegaan Gisteren nog zoiets. Er werd aangebeld voor een pakketje maar ik deed de deur niet open (was even luier veschonen van de kleine, kan hem moeilijk alleen op de commode laten ) toen ik klaar was deed ik de deur open, stond het pakketje voor de deur en die bezorger was al weg gelukkig was ik thuis anders had iemand anders ermee vandoor kunnen gaan :x
o lijkt me bloedirritant... ik zou inderdaad even een briefje op zijn deur plakken ofzo. Hier ben ik tegenwoordig het vernieuwde postkantoor in de straat. Buren werken allemaal tot na zessen (dan komt hij) en hij belt altijd eerst bij iedereen aan en komt dan een berg bij mij brengen (op mijn verzoek, vroeger kwam ie voor elk huis terug) dus mijn hele gang licht altijd bezaaid met pakketjes. En zelf bestel ik ook regelmatig. Mijn man begint al te denken dat ik een verhouding met de postbode heb haha. Maar goed ik vind het niet erg. Als wij een keer niet thuis zijn (zelden) dan is er meestal wel iemand die het voor mij ook aanneemt. Maar goed ik ga geen pakketjes achter iedereens reet aanbrengen, ze komen het zelf maar halen. Trouwens als ik op vakantie ga ofzo of geen tijd heb dan neem ik het niet aan... vind het ook niet heel slim van je buurman (misschien ie op vakantie en het vergeten?)
kippiekip ga je echt zitten wachten op een pakketje van de post.nl? Weet je niet hoe laat je postbode van de pakketdienst komt? (hier altijd omstreeks dezelfde tijd). Maar ik blijf er niet voor thuis hoor. Anders geeft ie het maar bij de buren af en desnoods haal ik het wel op het postkantoor op (wat nog nooit heeft gehoeven en ik krijg meerdere keren per week pakketjes voor mezelf)
Irritant zeg! Wij hebben ooit twee x een bezorger aan de deur gehad met een pakketje voor de vorige bewoners.. Wij zeiden: dat is niet voor ons... Derde x kwam hij terug duwde het in de brievenbus en scheurde weg!! :s En laatst verwachtte ik geen pakketje stond er s avonds om half tien!!! Iemand aan mn deur te bellen.. Was het tnt (of nou ja iemand die door tnt ingehuurd was om pakketjes te bezorgen) dat vond ik eigenlijk ook niet normaal.. Tot een uur of 20.00 kan nog wel maar 21.30 ???
ik ben dan wel niet kippiekip, maar ik blijf er ook op wachten als het iets van grote waarde is iets van een paar tientjes blijf ik niet voor thuis, maar iets wat honderden euro's kost wil ik toch liever thuis zijn als dat komt, stel het word ergens anders bezorgd en diegene zegt niks gehad te hebben, kom daar maar eens uit..
Ik zit hier dus ook te wachten Moet wel boodschappen doen, maar doe ik pas na die tijd Oke, is iets duurs (telefoon) en daarbij heeft mn man het besteld en op zijn naam gezet en die komt dus eind van de week pas weer thuis.. De mijne zit een barst in het scherm, dus kan m wel gebruiken. Afgelopen zaterdag lag er een briefje in de bus dat we niet open deden Man was de hele dag thuis en heeft het busje wel zien staan, maar die man heeft echt niet aangebeld. Toen hij bij lde deur was lag het briefje er al en reed hij weg.. We zijn vergeten om een machtiging in te vullen, dus ik kan m ook niet halen bij het postkantoor.. Ik heb intussen een hekel aan de post.. Ik mis heel veel post of ik krijg het pas maanden later..
Hier nu twee keer gehad dat een pakketje bij de buren was afgegeven en ik geen briefje had gekregen. Woensdag zou er weer een pakketje moeten komen en dan ben ik thuis, dus hopen dat het goed gaat en ik niet net de hond aan het uitlaten ben!
laatst een pakketje gehad wat alleen op huisadres bezorgt mocht worden en waar een handtekening voor gezet moest worden. Wat denk je gewoon afgeven bij de buren. Tot 2x toe. Zelf laatst ook gehad dat de buurvrouw ook zo'n pakket was, waar een handtekening voor gezet moest worden. Ik heb dat pakktetje toen geweigerd omdat ik die nieuwe buurvrouw helemaal niet ken, en ik wil die verantwoordelijkheid niet. Werd die gozer toch kwaad. Nu moest ie het bij het postkantoor brengen. Ja en, dat is toch je werk. Maar ik kwam erachter dat als ze het pakketje niet bezorgd hebben en naar het postkantoor gebracht moet worden, ze dan niet betaald krijgen. Dus vandaar dat al die postbezorger zo fanatiek zijn om het pakket toch te bezorgen.
nou dat is niet van postnl want daar heb ik gewerkt en daar krijg je gewoon betaald hoor. Maar soms moet er wel getekend worden maar mag het ook door de buren (gebeurd hier zo vaak). Soms mag het alleen door 1 persoon maar dan moet je je ook legitimeren.
dat kun je nooit zeker zeggen sommige mensen verwacht je het totaaaaaal niet en toch naaien ze je vroeg of laat, zo ook met familie/vrienden/collega's waar je het nooooooit van zou verwachten. enige die je kan vertrouwen ben jezelf mensen kunnen soms rare dingen doen als het om(veel) geld gaat en hier geven ze het niet altijd bij de directe buren af, maar als die niet thuis zijn bijv ook aan het einde van de straat die ik nooit spreek.
idd, hier precies hetzelfde POSTNL neemt ook iedere maand iemand nieuws aan en die nieuwe doen dat hier dus vaak. daarom blijf ik bij dure dingen dus zeker thuis
hmmm nou hier is dat nog nooit gebeurd. Ongeveer 10 huizen om ons heen daar geeft de postbode het af. En als iemand me voor zoiets naait (is toch ook dom want je kan nakijken waar het afgegeven is) dan pak ik nooit meer een pakketje voor diegene aan. En iemand kan toch niet door het pakket heen zien wat er in zit? Meestal trouwens kinderkleding dus daar hebben ze niet veel aan. Maar goed ik pak ook op zeer regelmatige basis computerzooi voor de buren aan en daar moet ik dan ook voor tekenen. Geen probleem hoor. Je moet iets voor elkaar over hebben.
Ik heb ook eens een eeuwigheid gewacht op een pakketje van Bol. Op internet stond dat ie al was afgeleverd. Nou niet bij mij. Bol.com gebeld...ik heb niets ontvangen. Vreemd zeiden ze, maar gebeurde met regelmaat. Ik kreeg mijn geld teruggestort. Paar dagen later kwam de buuv mijn pakketje brengen...die lag al een tijd bij hun in huis....HUH? Ook geen briefje of wat dan ook van de postbezorger. Heb toen Bol.com maar laten weten dat het pakketje terecht was en ik heb het geld weer netjes overgemaakt. Stom gedoe.
idd NOG nooit gebeurd, maar je kan nooit zeker weten of het ook echt nooit GAAT gebeuren als je buurman een pakket van jou aanneemt van bijv bol.com en het is een mega doos kan hij het bijv openmaken en zien dat het een laptop/playstation is en het dan besluiten achterover te drukken, zal niet de eerste keer zijn dat een betrouwbare buurman zoiets doet je kan het dan wel ''bewijzen'' doordat jij een briefje hebt van POSTNL, maar daar heeft POSTNL lak aan als jij het niet van de buurman krijgt en zul je zelf met deze buurman uit moeten vechten, en deze kan bijv volhouden écht niks te hebben gekregen en dat de postbezorgen bijv ipv nr 12 op nr 11 bezorgd heeft en het verkeerd op zijn blaadje moet hebben gezet vandaar dat ik bij grote dingen altijd zelf thuis blijf. Wel pak ik regelmatig pakketjes aan voor de buren als die niet thuis zijn, en de buren ook van mij als het om klein spul gaat, maar geen grote dingen. geld maakt lelijk
hmmm nou ja ieder zijn ding. Ik ga me daar niet druk om maken hoor... als iemand in de buurt zoiets doet moet ik maar blij zijn met zijn playstation. Maar dan is hele burenrelatie verstoord... maar goed wij wonen ook niet in een buurt waarvan ik denk dat iemand nou zoveel moeite gaat doen voor een playstation ofzo...
Hier gelukkig al jaren dezelfde gezellige jongen die pakketjes komt brengen en weet dat als ik niet thuis ben hij zelf voor mij mag tekenen en het in een speciale bak mag leggen zodat ik altijd mijn pakketje heb. En voor de buurt word hier regelmatig iets afgegeven, ben dan zelfs nog zo dat als ik zie dat ze thuis zijn het even ga brengen! Ga nog steeds uit van het positieve in de mens!