Even klagen... Al ruim anderhalve week ziek

Discussie in 'De lounge' gestart door Lindangel, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Vorige week zondag begon het: enorme keelpijn, amper kunnen slikken. Daarna koorts, verkoudheid, opgezette klieren in mij nek.
    Na een paar dagen voelde ik me iets beter. Toch maar weer gaan werken en thuis aan de gang gegaan, al voelde ik me nog niet top.
    Helaas zaterdag weer koorts, lymfeklieren nog meer opgezet (keelpijn inmiddels weg), wel erg verkouden en hoofdpijn.
    Ik werd er helemaal moedeloos van. Nu ben ik best optimistisch, maar normaal gesproken als je wat opknapt, wordt het meestal ook steeds beter, en nu dus niet.
    Maandag direct de huisarts gebeld: die hoefde me niet te zien: ik kreeg PCM met codeïne voorgeschreven en otrivin. Ik wist toen al dat dat niet ging helpen, want ik gebruik al een week PCM zonder codeïne en otrivin. Maar goed, als ik na twee dagen nog koorts had, moest ik maar weer bellen.
    Dus vandaag weer gebeld (inmiddels een stijve nek van de opgezwollen klieren en nog steeds 38.5 graad koorts) en ik mag morgen eindelijk langskomen.

Man. Ik ben er zo klaar mee! Ik heb echt het idee dat niets helpt. Ik zie me hier over een week in precies dezelfde situatie zitten.

Mijn vriend vindt dat ik niet zo moet klagen. Zoals gezegd, dat past ook niet bij mij. Ik word er alleen zo moedeloos van. En bovendien maak ik me stiekem ook best zorgen over die opgezwollen klieren. Ik weet wel dat ik echt niet meteen het ergste moet denken, maar ik denk het dan toch... :(

2. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Och meissie wat vervelend :( Wel goed dat je naar de ha hebt gebeld hoor, misschien is het niks maar voor jezelf is het ook lekker dat je (hopelijk) wat meer zekerheid krijgt.
    En dat je niet moet klagen is natuurlijk onzin, het is rot genoeg dat je niet lekker bent!
    Beterschap in ieder geval *knuf*

3. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Heb je geen pfeiffer? De kenmerken lijken er wel op...
    Betreschap!

4. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

beterschap!!!

5. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Dankjulliewel meiden!

@Loesje86: ik kom ook steeds uit bij Pfeiffer, maar ik ben eigenlijk niet zo heel erg moe, dus dat kan het dan volgens mij niet zijn...

6. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.385
    858
    113
    home sweet home
    met precies dezelfde verschijnselen ziek geweest. Heeft bij mij totaal ruim anderhalve week geduurd (tussen door niet gewerkt) echt anderhalve week rust gehouden. Vandaag eerste dag dat ik kan zeggen dat ik beter ben. wil niet zeggen dat mijn klachten helemaal over zijn maar kan weer functioneren. Ben bij de huisarts geweest en zei dat het een virus was. kreeg niks voorgeschreven moest echt uitzieken. Nu ligt manlief alweer een halve week op bed met dezelfde symptomen. Doe rustig aan en ziek goed uit!

Deel Deze Pagina