Jeej!! Vandaag geslachtsbepaling gehad! Wat denken jullie dat het wordt 😜 http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-WRYSPKNH.jpg
Jaa een jongetje hahaha! Jaa foto 2 is voor mik ook nog steeds onduidelijk haha! Maar blijkbaar bij dat uithangsel is het piemeltje en ze hadden ook balletjes gezien. Nou kijken of het bij de 20 weken echo ook echt zo is haha! Vast wel!!
Wat leuk lilly! Gefeliciteerd! Hoe gaat het met je? Wij hebben morgen de geslachtsbepaling, spannend!
Hee bloem! Goed en met jou?? Ohh spannend morgen!! Ik las wel dat 14 weken vroeg kon zijn..want die nub ( uithangsel) hebben alle baby's tot ongeveer 14-15 weken ongeveer en kan gezien worden voor een piemeltje nu. Dus hoop dat het bij ons dan ook blijft kloppen mey de 20 weken echo haha! Succes morgen!!
Bij ons was met 14 weken al duidelijk geen uitsteeksel meer te zien hoor. Een ervaren echoscopist kan het met 14 weken al goed zien als de baby meewerkt.
Jaa bij een kennis van mij is dat blijkbaar gebeurd! Maar hoop dat ze het gewoon goef hebbdb hahah heb nu mijn plaatje tussen mijn mannen!
Leuk zeg! Ja het is nog vroeg, maar als ze goed zijn kunnen ze dat vast zien en weten ze waar ze naar moeten kijken denk ik. Ben heel benieuwd