Tjonge jonge. Vaak forums gelezen van meiden wiens lichaam hun voor de gek hield. Geloof dat ik op dit moment ook tot die categorie behoor. Ik heb een cyclus van 28 dagen. Zou woensdag ongesteld moeten zijn geworden. Dat is niet gebeurd. Voor woensdag al een testje er tegen aangegooid omdat ik zo nieuwsgierig was. Negatief. Heb al sinds zaterdag ongi-krampen. Die komen en gaan. Maar tot aan vandaag geen bloedverlies. Vannacht met tampon in geslapen (voor de zekerheid)....toen ik deze er vanochtend uithaalde, zat er 1 mini mini stipje donkerbruin bloed op. Dat is bij mij altijd het teken dat het gaat beginnen. Maar tot nog toe nog steeds niet. Heb net een testje gedaan. En wat wil. Alleen het aller aller bovenste puntje van de test verkleurt...... Weet het nu ook niet meer. Probeer er vanuit te gaan dat ik gewoon ongesteld ga worden, om niet al te teleurgesteld te zijn straks. Maar ja, ergens blijf je toch hopen he.. Heb geen testen meer in huis....geen KV in de buurt hier....dus heb zonet maar besteld via internet. Weer een kwestie van geduld dus. Zo.....het staat nu op 'papier', dus hopelijk is het even uit mn hoofd...
Fijn he een vrouwenlichaam?! Heel herkenbaar! Haha. Toch maar ff ergens een beetje geduld vandaan halen en wachten op je internettestjes (komen die morgen?) en weer testen. Ik duim voor je voor twee streepjes! Knuf Sookie
Pfff, dat uit mn hoofd zetten is nog steeds niet gelukt. Ergens probeer ik mezelf te 'beschermen' door geen valse hoop te geven.... Morgen komen inderdaad de testen. Het zal me benieuwen...
SUCCES meid... Is idd, moeilijk niet te vroeg en niet te veel te hopen. Hopelijk slaap je een beetje vanacht, en ik ben benieuwd wat je testje morgen doet... XXX
he pff irri zeg! nog even afwachten dus. ik help t je hopen dat t goed nieuws is! succes! en sterkte met wachten.
Vandaag nog steeds niet ongi....nu wachten tot de zwangerschapstesten in de bus vallen en ik nog een testje kan doen.....opzoek naar meer zekerheid...
Hey Smile, Ja het is wat he om vrouw te zijn. De mannen mogen het leuke werk doen en wij hebben helaas de ongemakken.... Heel herkenbaar jouw stukje. Ik weet nu ook ff niet hoe mijn lichaam reageert en doet...dat is zo niet fijn. Helaas meid hebben we dat stukje niet zelf in de hand. Heb je de testen al in de bus gekregen? Spannend. Succes....groetjes Lilly
Hey Smile, En en en, is de postbode al geweest? Hihi, ben gewoon nieuwsgierig!! En wat je zegt Lilly, die mannen hebben het makkelijk, hun het makkelijke werk en wij de onzekerheid! Haha, en toch zou ik niet met ze willen ruilen! Kuf Sookie
Grrr, al minstens vier keer naar de brievenbus gelopen, nog steeds akelig leeg!! Man lief is vandaag jarig, zou toch een top cadeau wezen!! Sookie, lees ik het nou goed? Zit je in ronde 30. Meid, ik voel me haast schuldig (dit is voor mij ronde 5.....)
Stomme postbode!! Gefeliciteerd met je menneke! Enne, voel je niet schuldig tegenover mij! Ik zit idd in ronde 30, maar dat is toch zo. Ik gun het jou ook enorm, net als ik het iedereen gun, het liefste zo snel mogelijk. Ik wens niemand zoveel ronden en frustraties toe als wij.. Maar ach, ik blijf positief, mijn tijd komt ook nog! En met 3 sterretjes moet dat wonder toch es gebeuren Ik denk gewoon roze! Knuf Sookie
Hey Smile, Gefeliciteer met verjaardag van je man. Is ondertussen die luie postbode al geweest??? Succes meid... Groetjes
Wahaha, uit pure spanning net een kennis aan de andere kant van het dorp gebeld. Uiteraard gepolst of de postbode daar al was geweest. Nou, die was daar net geweest. Mmm, dorpke is niet zo groot, maar het kan zeker nog wel een uurtje duren. Ik ga er zo maar even tussenuit. Wordt nu echt beetje stressig....Zit met de hele tijd te focussen op de ongikrampen die ik al een week heb. Zou het doorzetten of niet?? Spannend spannend spannend. Ik hou jullie op de hoogte!!!!!!
Oh, net nog ff naar toilet geweest. Geen spoortje bloed te bekennen. Zelfs een tamponnentje erin gedrukt om te kijken of er op grotere hoogte wel wat zat (gunst erg niet). Maar ook hier geen spoortje bloed te bekennen. Nogmaals, spannend spannend spannend. En sookie, duim dat het bij jou toch ook echt eens gaat lukken!!
Getest.... En.... Harstikke negatief. Heb man lief de vorige test laten zien. Die zag toch ook wel een vaag streepje bovenin. Maar de test van nu was echt negatief. Balen balen balen. Dan maar wachten op een zeer verlate menstruatie....zucht
Ow meissie toch! Jammer.. Toch zo ik morgenochtend met ochtendurine een keertje testen.. Gewoon omdat ochtend urine een stuk geconcentreerder is.. Maarre, behoed je voor de welbekende dooie mus! Knuf Sookie