Kermis, Tour de France, een concert in de open lucht, bakken op het balkon??? Ik begrijp niet hoe mensen het doen! Ik zit gesmeerd met factor 50 én een witte blouse met lange mouwen in de schaduw. Ik heb een ernstige vorm van PLE en het is nu kommer en kwel, ik heb zó'n pijn!
hier ook twee druppels net. Nu weer volop zon nee tdf concerten enzo begrijp ik ook niet. dappertje@ sterkte xxx
Opsluiten in de koele kamer. De honden hebben hier ook verplicht bijkeuken arrest. De vloer is daar koel. Het is warm ja, niet handig met een baby maar gelukkig hebben we op 1 van de slaapkamers airco en daar slapen de kids nu, ik slaap best goed met de hitte. En mocht ik het te warm krijgen ga ik ook bij de kids slapen. En straks gaan we even fijn zwemmen in onze eigen zwemvijver. Maar een plens regen zou wel fijn zijn voor onze weides, het is erg droog.
O, bedankt, ik mag wel klagen . Verschrikkelijk weer vind ik wel wat overdreven, maar het mag wel wat koeler ja. Ach mijn baby weet niet beter, want ze is pas 4 dagen oud, maar ik ben blij dat het wat af gaat koelen. Ik heb vandaag al liters water op, maar ben welgeteld eenmaal naar het toilet geweest, want al het vocht gaat naar mijn gestuwde borsten. Voordeel is dat mijn baby met dit weer natuurlijk extreem vaak wil drinken, dus de stuwing is wat minder pijnlijk dan bij mijn eerste . Ik had nog hoogzwanger zijn nog erger gevonden met dit weer, dus ben toch blij dat ze geboren is net ervoor .
Vanmiddag even naar Hoek van Holland geweest met de meiden en ik moet zeggen dat het heerlijk was. Flinke sluierbewolking en verkoeling van de zee. Er waren letterlijk 4 druppels regen en daarna trok het weer helemaal open. Jongste ligt nu KO op de bank en plakt aan alle kanten en zit onder het zand
Wij hebben ook op het strand van Hoek van Holland gelegen en het was evht heerlijk! Maar ik vind dit weer sowieso heerlijk! Ik heb die regen echt gemist?? Zit nu weer te genieten in de tuin, te wachten tot de vrienden komen en dan een lekker roseetje met ijs!
Helemaal waar. Ik zit serieus al 5 dagen binnen. Ik kom niet buiten de kindjes worden opgehaald om te zwemmen bij de buren en ik probeer me goed te houden
Nou ik voel me al een stuk beter nu ik dit topic lees .. Ik woon aan het strand, het waait hier dus flink de hele dag en heb een grote tuin rondom m'n huis dus altijd wel ergens schaduw. Sterkte voor degenen die landinwaarts wonen of niet lekker zijn van de hitte!
Ik moet zeggen...de warmte begint wel wat te wennen. Het is nu ook niet zo plakkerig warm vanavond. Ik laat de kinderen nog wel een uur buiten spelen in de tuin. Veel te lekker nu.
De kinderen hebben hier ook van die jengelbuien, vooral afgelopen nacht toen het hier niet afkoelde en vandaag. Naar buiten mochten ze na 10:00 niet want het werd toen al heel warm en er is was hier totaal geen wind. En plek voor een zwembadje was er vandaag niet i.v.m. beton storten. Beneden was de temp. 26 op zijn hoogst en 1e verdieping 28 en de zolder 32 vanmorgen. Achter het huis 36gr. Mijn dochter, man en ik verbranden snel dus ik heb liever de schaduw en 25 graden. Ik ben meer het type dat van regen en wind houdt. Ik vind de zomer ook heerlijk maar dan 25 graden in Nederland.
Hier gaat het op en af de laatste dagen. De eerste dag dat het warm was was het 1 groot drama, vooral in de avond. Boven is het dan ook best benauwd en ik krijg het er bijna niet uit. Ik zou b.v nu de ramen open kunnen doen maar dl slaapt (en slaapt niet met raam of deur open), en dat was wederom een strijd. Gisteren daarentegen ging het prima, terwijl het net zo warm was in huis. Ach, het hoort er ook bij natuurlijk, maar vervelend is het wel aangezien ik er 's nachts nu ook meerdere malen uit moet en zelf ook slecht slaap door de warmte. De jongste ligt noodgedwongen in de woonkamer omdat zijn slaapkamer het kleinste en tevens warmste is in huis (28 graden, rolluiken hele dag dicht maakt niks uit helaas), die is dus ook lastig in slaap te krijgen want boven is het altijd stil. Gelukkig slapen ze nu allebei, ben benieuwd want de buren hebben ook nog eens een feestje dus ook een hoop lawaai. Hoewel ik het warme weer heerlijk vind (oké 30+ graden is iets té vind ik) geniet ik er niet zo van als ik zou willen. De kinderen hebben er overdag ook veel last van, vooral de jongste (6 maanden) en dan zijn de dagen best vermoeiend i.c.m die warmte. Want naast dat de kinderen er last van hebben kan ik er zelf ook niet zo goed tegen. In Nederland is het al snel erg benauwd met zulke temperaturen en ik kan daar moeilijk mee overweg. In het buitenland heb ik er weinig tot geen last van, dus ik denk dat het ligt aan de luchtvochtigheid. Ik word gauw licht in mijn hoofd, misselijk en heb enorme zweet aanvallen. Zoals het nu buiten is vind ik het vele malen aangenamer!
Hier iets minder zuidwest maar toch wel redelijk zuidwest , maar het waren 10 druppels hier, meer niet... Ik kan het warme weer prima handelen, hebben een zwembadje en auto met airco . Kinderen en ik slapen ook gewoon goed, gelukkig! Maar iets minder warm zou iets fijner zijn Vanaf een uur of 12 stond er een lekker windje, was heerlijk in bikini in de schaduw. Daarna nog extra afgekoeld in het zwembad met emmers water over mijn hoofd door de kinderen
Tot een klein halfuur geleden buiten gezeten, toen naar binnen want ik kreeg het frisjes donderdag vond ik het echt heet, gisteren ook maar goed te doen en vandaag vond ik het heerlijk! Geen wespen in de tuin dus ik zat niet binnen opgesloten en had me in dat klein zwembadje gelegd. Owww heerlijk! Zoals vandaag mag het altijd zijn! warm genoeg zodat die rotwespen thuis blijven, net genoeg wind zodat die rotwespen thuis blijven. En dan kan ik genieten Wij slapen alle 3 nog goed.
Het is nu echt lekker! Zelfs binnen, net Concert at Sea gekeken. Huiskamer temperatuur nu: 26 graden.
Ik hou echt van de zomer en de warmte, maar de afgelopen dagen is inderdaad te warm voor hier in NL. Gelukkig slaapt dl gewoon zowel overdag en s'nachts goed. Ze is ondanks het warme weer vrolijk en energiek. Alleen eet ze iets minder goed. Dus ik mag niet klagen.
Eten is hier ook minder maar dat is ook normaal. Die kleintjes drinken net zoals ons veel meer wat juist goed is. Ik geef hem nu een vitaminesnoepje ondanks dat hij zijn fruit wel nog goed eet. Warm eten een kwart tot de helft minder dan normaal.
He, hier heeft het vanochtend vroeg (4 uur of zo) en net geregend. Nu alles tegen elkaar open, kan het lekker doorwaaien. Scheelt meteen heel veel.
Ik hou best van zomers weer. Maar het is nu weer hollen of stilstaan. Van koel naar snikheet, je lijf kan er niet aan wennen. Hier ook jeuk van de warmte bultjes. Nou ja, er maar het beste van maken. Hier raakt het nu bewolkt, vanmiddag flink wat regen en onweer zag ik op de buienradar en dan de komende week lekker weer voor zover ik de weersverwachtingen mag geloven.