Ohhh meiden, pas geleden plaatste ik een topic over dat wij nog voor de baby komt gaan trouwen. Maar mijn lief heeft mij nooit echt officieel gevraagd... Nu kwam ik vanmiddag thuis, en trof dit aan op onze trap; View attachment 97630 Ik liep naar boven met alle rozen in mijn hand, en daar stond mijn lieve vriend, in pak, met één roos in zijn hand, hij ging op zijn knieen en vroeg of ik met hem wilde trouwen... nou ik huilen huilen huilen natuurlijk.. hihi. Had het echt echt niet verwacht. Ben zoooo blij!!!!
GEFELICITEERD wat romantisch. super moest echt even kijken naar die foto kon het al niet plaatsen maar je moet hem even draaien haha!
Ahhh, wat ontzettend lief . De 'romantiek' van mijn inmiddels man ging niet verder als: zullen we maar eens gaan trouwen? Terwijl ik met een wasmand vol gevouwen was op de trap onder weg naar boven was
Wauw wat gaaf! Gefeliciteerd! Ik liet de foto van jullie trap net aan mijn man zien, en ik vroeg hem wanneer hij een keer zo romantisch word!
Wat mooi zeg! Echt een leuke verrassing! Hier was het andersom, omdat mijn man mij echt niet ging vragen, heb ik hem maar gevraagd (in een luchtballon!)....
wat leuk zeg, van harte ik ben verleden week op mijn verjaardag ten huwelijk gevraagd en ik ga nu al helemaal los qua huwelijksdingen. het meeste is al geregeld en het is echt super om er mee bezig te zijn, toch een soort van meisjesdroom